34tilføjet af

9/11. afstemning . sandt eller falsk

en frisk lille afstemning om hvor mange der her inde som tror på at
et fly kan få WTCers jernconstrution til at gi efter.
ps .så ham den danske forsker på tv hvor han sage at der var plasmatermit i alle bygninger.( stof der bruges af proof nedbrydningsfirmaer )
og var de ik saudier de fleste ...vi er i det forkerte land :(
tilføjet af

Mørkets Lakajer.

Der medvirker den danske forsker, da det er en dansk produceret dokumentar, og man kan så se filmen og danne sig sit eget indtryk af hvad pamperne render og laver, både på ude og hjemmebane, samt få et indblik i hvordan dansk politik føres, når det er bedst.😖
Men man har altid grund til at frygte sin egen regering, og dem de kysser i bagen, og måske er der noget der ikke helt stemmer i den sag om 9/11.😉
http://www.i11time.dk/video/moerkets-lakajer-dansk
tilføjet af

jeg

jeg tror det, eftersom at det aldrig har været set før, ( altså så mange kræfter sluppet løs på en gang)og en computer vil aldrig kunne regne ud hvad der skete d. 9/11 der var også en forsker der engang mente at hvis man satte et par milioner computere sammen ville de kunne regne formlen for kræft ud, så man kunne helbrede... men det er første gang næste gang et fly rammer en bygning vi finder ud af det så indtil videre ja...
tilføjet af

Ikke flyet som væltede bygningen.

Det var den efterfølgende brænd som ødelagde jernkonstruktionen.
tilføjet af

måske ?

jegved det ikke , men ved at jern smelter ,og inden det gir det sig mere til at bukke end det knækker ik❓og ting bukker til en side ik❓
og fly brændstof bliver ik mere varmt , det holder en temp når det brænder.
OM DER SÅ VAR ILD I DE BYGNINGER I 2 dage i træk ville de ikke falde sammen på den måde
logik.
jeg ved godt det er en svær en at ta stilling til , da den gør en meget usikker på om alt er som det ser ud til , her i verden ?
tilføjet af

I 1945 fløj en

B 52 bombemaskine ind i Empire State Building, og da lykkedes det uden problemer at få slukket branden, og WTC var bygget til at kunne modstå at blive ramt nutidens passagerfly, uden at vi behøver indgå i en konspirations teori, og jern smelter ikke bare lige.
http://vodpod.com/watch/1972393-plane-hits-empire-state-building
tilføjet af

Du har ret, meeeeen..

Tro ikke, at du kan overbevise en, der har siddet og set youtube dokumentarer, lavet i en dunkel kælder, om det.
Du kan komme med nok så mange videnskabelige beviser, men tro ikke, at de er gode nok. De er nemlig fabrikeret af CIA. Konspirationsfanatikernes drøm, er konstrueret på den måde, at drømmen altid vil eksistere, da den ikke kan "modbevises".
Spørger du mig, ja så er indlægsskribenten selv betalt af CIA, så han udøve dobbeltpsykologi, og han kan aldrig bevise, at han ikke er betalt af CIA. HA!!
tilføjet af

Fordel ved fælles ydre fjender

Jeg har ikke nok viden om bygningskonstruktioner til at kunne komme med kvalificerede bud eller kritik af sammenstyrtningerne.
Jeg vil dog mene at konspirationsteoretikerne har fat i en pointe omkring at Bush har haft en stor politisk fordel i at kunne sætte fokus på en fælles ydre fjende, som gennerelt er ond og vi dræbe jer alle sammen, jeg mener at han kalde dem "axis of evil"
Så længe fokus er på denne ydre fjende fjernes fokus fra Bush gennerelt, uanset hvad han dummer sig med.
At der er store olieinteresser i de lande som fokus sættes på har nok heller ikke været en ulempe, hvis man vil have en nabos ting, skal man som bekendt bare erklære krig, så man legitimt kan tage hans ting, eller indsætte nogle regeringer der vil medvirke til at USA kan få billigere olie på den ene eller anden måde.
Mvh
tilføjet af

fly

flybrandstof er flere 1000 gange mere eksplosivt end alm benzin husk det..
tilføjet af

En kollektiv løgn

er måske hvad hele verden er bygget på, lige fra historien om Jesus til krigen i Afghanistan og alt hvad der findes midt i mellem, men den køber folk nok ikke.
Men her er et par film som faktisk er ret gode, hvis man kan skelne mellem kolort og lagkage, og drage sine egne konklusioner af tingenes faktiske tilstand, og der er med danske undertekster, og handler om ovenstående.
Zeitgeist the movie 1
Zeitgeist Addendum 2
http://www.i11time.dk/forum/topics/zeitgeist-the-movie-med-dansk
tilføjet af

Sandt

Ingen konspirationsteoretiker har fremlagt noget der der kan bruges bare som skyggen af et bevis for andet.
Harrit har været fremme med hans nanotermit teori længe.
Hvad alle glemmer er at han også har sagt at mængden skal være mellem 50 og 100 ton for at give et resultat.
Forklar lige hvordan man får det monteret ved at bore huller fylde dem med nanotermit og forsegle det igen.
Endnu sværere bliver det hvis skidtet skal monteres ved de bærende bjælker, for det arbejde der har skullet til for at udføre det vil have vakt opmærksomhed.
tilføjet af

tak :)

CIA ...det er alt for meget ven ,, er bare en retskaffen borger i et land hvor alle mere eller mindre går rundt med skyklapper på.
og ja, ægte dansker .. du er EU borger. 80% af al lov kommer fra EU, læs dine pligter og rettigheder på EUs hjemmeside ?
der er kort i handel nu hvor der står , United states of europa , vores land er væk makker.
tilføjet af

Fint nok

Jeg har generelt ikke noget problem med EU. Glæder mig til, at euroen kommer:)
Mvh - en med sin sunde fornuft i behold.
tilføjet af

WTC blev konstrueret først i 60erne.

Man påbegynde byggeriet 5 august 1966, så det er "kun" bygget til at modstå de fly som man havde dengang hvilket var før fly som Boeing 747¨så dagens lys.
De fly som vi ser i dag har meget mere brændstof med ombord, langt mere end man troede muligt der først-midt 60erne.
Næ jern smelter ikke bare lige, det bukker i varmen og det var lige det som skete i WTC brænden.
De bjælker som holdt etageadskillelserne bukkede så meget at de faldt ned fra de beslag/lasker som holdt dem på plads.
Når først en etage faldt ned så var der startet en ustoppelig kædereaktion, etagen under gav efter osv.
Faktisk gjorde bygningerne lige præsis som de skulle hvis en sådan katastrofe skulle indtræffe, de faldt lige ned uden at vælte, nøjagtig som hr. Minoru Yamasaki havde udregnet da han tegnede dem.
tilføjet af

ok ?

ved ik du, ved bare at min familie ik kommer til at sulte, mangle vand eller andet hvis ( må gud forbyde det ) dette system bryder sammen.jeg ville ønske at jeg kunne lige som dig stole blindt på at politikerne har styr på det hele men har nok bare en mere selvstændig tankegang end dig ..håber du kan gi dine kære samme sikkerhed hvis uheldet er ude ?
fødevare priserne er steget i kina i år over 50- 70 %
og din EUro er ved at dø ,,, irland skal ha penge , og så kommer portougal , og så spanien , og så er den død🙂
men ønsker dig og din familie alt held og lykke .
tilføjet af

Det er jo dokumenteret

Og vi der har en normal tankegang kan sagtens se hvorfor bygningerne brød sammen, så hvorfor bruge tid på de teorier der tid efter anden opstår hos folk der har drukket af natpotten ??
Du kan jo ikke engang skrive den rigtige dato 😃😃
tilføjet af

Det skal jeg ikke

gøre mig klog på, men der var 2 fly og 2 bygninger der styrtede sammen, og lang tid efter styrter nr 3 bygning sammen uden at et fly ramte den bygning, og nr 3 bygning falder også sammen som et korthus?
tilføjet af

Og du har så også

gennemskuet, at i Amerika skriver man først måned og derefter dato, og deraf udtrykket 9/11.😉
tilføjet af

?DOK?

hvor❓
jeg kan derimod dokumenter at CIA en gang før har bombet WTC.
åben dine øjne fruppe og sandheden vil vise sig for dig.
tilføjet af

For mange omkostninger

Det ville koste for mange penge at gemme alt restmaterialet, man solgte derfor jernresterne til jernstøberier i udlandet?
tilføjet af

Tak for det:)

Og imens vi venter på katastofen, må du jo så sidde med familien nede i den strålesikrede kælder. Hygge herfra..
tilføjet af

du glemte Grækenland og Lolland

Under anden verdenskrig var 70 lande indblandet i krigen, og 60 milioner mennesker blev dræbt, enten af fjenden, eller af deres egne ledere.
Tænk på hvor mange milioner Stalin fik dræbt fordi de var imod hans beslutninger.
i Danmark blev der dræbt ca. 900 personer, hvoraf de fleste blev skudt som stikkere efter besættelsen.
tyskerluderne blev klippet skaldet, selvom de naturligvis kun havde sexuel kontakt med tyskerne, fordi de derved kunne få fat i flere rationer af mad og tobak.
den berømte danske modstandsbevægelse var løgn og latin, de vågnede først i 1943 da de kunne se at tyskerne tabte krigen.
9000 danske overløbere blev med regeringens velsignelse sendt til østfronten, og 60.000 blev sendt på tvungen arbejde i Tyskland, også af den samme regering, som jo faktisk samarbejdede med nazisterne.
6000 danske søfolk sejlede for de alierede.
og det danske søværn sank alle skibe, da de betragtede dem selv som feriegæster på militære fartøjer.
tilføjet af

Hvorfra ?

Harry Potter inspiration ?
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

Okay

Men lad os nu holde amerikanske vaner væk, så længe det er muligt 😃
tilføjet af

Lige nøjagtigt

Det var det der skete.
tilføjet af

O.K, så sløjfer

vi Halloween til naeste år.😉
tilføjet af

B 52 ?

B 52 Stratofortress som vi kender den i dag fløj først i 1954, dog var en X-model med 6 propeller på tegnebordet i 1946.
Mon der ikke snarere har været tale om en B 29 der jo fløj regelmæssigt ?
tilføjet af

Det rigtige

svar er, en B 25.😉
tilføjet af

Hvor har du din viden fra?

Det er ganske enkelt:
De der tror på den officielle forklaring har deres viden fra mainstream, de har ikke selv opsøgt viden og information om begivenheden, men er bleven fodret. Derfor deres konklusion.
Dem der ikke tror på den officielle forklaring har selv været ude og indhente viden og tager stilling til alt hvad der ligger af info og videoopt.,udenom mainstream medier og gør man det, er der ingen tvivl tilbage: Der er noget der ikke stemmer!
Så spørgsmålet er måske ikke kun hvad du tror. men vigtigere endnu:
Hvor har du din viden fra, som din konklusion bygger på??
tilføjet af

Kildekritik

Er et fuldstændigt ukendt ord for konspirationsfanatikere. Desværre også noget af det vigtigste, når det gælder om at indsamle viden...
tilføjet af

Lige præcis

DR2 har lige her i weekenden genudsendt et dokumentar program om 9/11 hvor man talte med nogle af de overlevende brandmænd.
Der var 3-4 brandmænd der var blevet fanget i en lomme i et af kontorerne og de kunne ikke komme ud selv, men måtte per radio have hjælp af brandmæmnd ude fra.
De fortalte at de kunne høre hver gang en etage faldt ned og de ventede bare på at det blev deres tur, men heldigvis blev de reddet ud inden det hele faldt sammen.
Så etageadskillelserne har været svækket og andet ville næsten have undret mig mere.
tilføjet af

har aldrig fundet sted

9/11 har aldrig fundet sted. Heller ikke holucost, 2. verdenskrig, krigen i irak og afhangnistan, atombomberne i japan har heller ikke fundet sted plus det danske fodboldlandsholds europamesterskab i 1992 og vild med dans vinderne for 2010, Cecilie og Mads, er altsammen blot det pure opspind.
tilføjet af

Hvor har Du Din viden fra?

Kan kun være andre som Dig der heller ikke har et liv ?
Dig og ligestillede driver ufatteligt sygt plat på en tragedie, og i Jeres bloddruppende rus uden respekt for de døde og deres familier er det ganske umuligt at se hvad Jeres mål er for den slags.
tilføjet af

Link

Et universitet er ikke "mainstream", og et universitet har Du jo aldrig haft en chance for at komme i nærheden af.
http://sydney.edu.au/engineering/civil/wtc.shtml
Nederst er beskrevet et par af de teorier som I konspirationsteoretikere muntrer Jer med, sørgeligt for Jer.
tilføjet af

nå da,

jeg tror ik du har forstået selve begrebet mainstream , mainstream er alt hvad det etableret samfund tilbyder dig som borger , mainstream systemet har det kendetegn at det deler os op i kasser/grupper , høj og lav osv, Fakta er at alle universiteter i hele verden er baseret på samme grund ide , kontrol af viden , derfor har vi tests efter hvert afsluttet fag så systemet kan se at du har fattet det du skulle og over bringer denne viden som de ønsker at høre det. gør man ik som systemet ønsker det , vil de ik la en gå vidre , ikke fordi man ikke ved det man skal, men fordi man ikke er enig med dem.
jeg vil ik træde på nogen ved det indlæg om 9/11 , der er bare noget som ik stemmer ved ik hvad det er , og tager ikke utube videoer seriøst.
jeg holder mig til Fakta info og jeg muntrer mig ikke over dette emne.
et lille❓til dig : har der været hold i noget af det som USA/Nato kom ud med vedr: 9/11 forbindelsen til afganistan❓vedr: Våben i Irak samt terrorister i Irak som var grunden til vi er i krig❓
hvor er beviserne henne ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.