sanheden er
FCK styre for vilt og Don Ø er dette lands ypperligste og dygtigste foretningsmand der sjældent er set siden hans føsel.
Forza FCk
Forza FCk
| kaffepletter |
| Ny støvsuger HJÆLP! |
| Bilig i tyskland.... |
| hvem ved |
| Bi - problem |
| Alletiders letbeton? |
| Mobilhegn søges |
| pige søger råd |
| pige søger råd |
| hjælp mine tomater bliver |