10tilføjet af

Kan du tage 200 push-up i træk.?

Et enkelt spørgsmål:
Kan du tage 200 armbøjninger.?
Hvis ikke hvad hindre dig så i at tage 200 armbøjninger.?
Jeg er Psykoterapeut og har kundehenvendelser fra hele verden, fordi jeg kan nogle meget specielle ting.
En af de ting som har gjort mig til det, er at jeg er glad for er at lærer nye ting.
Så da jeg sad og så tegnefilm her til morgen, så hørte jeg at superskurkene kunne give andre superkræfter.
Så begyndte jeg at tænke, kan jeg få superkræfter.?
For at starte et sted, så tænkte jeg måske er det en mental barrier jeg har, som hindre mig i at tage 200 armbøjninger i træk.
Jeg har så fjernet den, men så tænke jeg måske er der andre, som også gerne vil tage 200 armbøjninger i træk.
Ja, der findes en app, og flere hjemmesider omkring dette.
Men jeg er jo psykoterapeut, (og bodybuilder), så jeg fokusere på det mentale, og derefter det fysiske.
Jeg havde en mental begrænsning med min håndvægt.
Jeg troede at min max vægt var omkring 25 kg, så jeg holdt mig ligge under på 24,5 kg.
Det var kun en mental ting, fordi da jeg fjernede den, så gik jeg op på 35 kg på en måned.
Jeg er så nede på 27 kg, fordi jeg træner hjemme og ikke har flere vægte at sætte på den størstes vægt. (Jeg ville havde to medium på 18 kg til freestanding curls?.)
Så her er spørgsmålet igen:
Hvad hindre dig i at tage 200 push-ups i træk.?
Jeg tog 20 armbøjninger i træk i torsdags, og jeg skal træne i aften.
Så jeg er lidt spændt på om min grænse har flyttede sig.
tilføjet af

Forkølet...............

Et enkelt spørgsmål:
Kan du tage 200 armbøjninger.?
Hvis ikke hvad hindre dig så i at tage 200 armbøjninger.?
Jeg er Psykoterapeut og har kundehenvendelser fra hele verden, fordi jeg kan nogle meget specielle ting.
En af de ting som har gjort mig til det, er at jeg er glad for er at lærer nye ting.
Så da jeg sad og så tegnefilm her til morgen, så hørte jeg at superskurkene kunne give andre superkræfter.