Lektie hjælp i dansk. Nogen der vil hjælpe?
Beklager hvis det ikk hører til herinde men kan virkelig ikk hitte ud af det og søger derfor hjælp så mange steder som mulig  [???] 
Mit emne handler om fagbladet 3F. Og skal svare på disse ting:
3 - Hvornår er de fundne oplysninger opdateret?
 
4 - Læs hele værket igennem.
 
5 - Beskriv kommunikationsforholdet - afsender, modtager, emne osv.
 
6 - Udfyld kommunikationsforholdet for en af artiklerne og sammenlign den med værkets kommunikationsforhold.
 
7 - Karakteriser teksterne efter genre (portræt, reportage, feature, fotoserier osv.)
 
 
8 - Vælg en artikel og lav en skitse af layouten med fx overskrift, underrubrik, byline, manchet, brødtekst, faktaboks, foto, billedtekst osv.
 
9 - Vælg en artikel og undersøg, hvilke kildetyper der er anvendt (erfaringskilde, partskilde, ekspertkilde).
 
10 - Kategoriser læsestoffet efter emne.
 
 
11 - Lav en liste over reklamerne.
12 - Kategoriser reklamerne i varegrupper og målgruppe.
 	 	 
 
13 - Hvordan er reklamerne placeret i forhold til læsestoffet - er der fx en sammenhæng mellem artiklens emne og de reklamer, der er omkring reklamen?
 
14 ¬- Hvilket læsestof gjorde mest indtryk på dig og hvorfor?
 
15 - Anmeld værket.
 
16 - Hvad ved du nu om værket. Sammenlign med spørgsmål 1.
Mit emne handler om fagbladet 3F. Og skal svare på disse ting:
3 - Hvornår er de fundne oplysninger opdateret?
4 - Læs hele værket igennem.
5 - Beskriv kommunikationsforholdet - afsender, modtager, emne osv.
6 - Udfyld kommunikationsforholdet for en af artiklerne og sammenlign den med værkets kommunikationsforhold.
7 - Karakteriser teksterne efter genre (portræt, reportage, feature, fotoserier osv.)
8 - Vælg en artikel og lav en skitse af layouten med fx overskrift, underrubrik, byline, manchet, brødtekst, faktaboks, foto, billedtekst osv.
9 - Vælg en artikel og undersøg, hvilke kildetyper der er anvendt (erfaringskilde, partskilde, ekspertkilde).
10 - Kategoriser læsestoffet efter emne.
11 - Lav en liste over reklamerne.
12 - Kategoriser reklamerne i varegrupper og målgruppe.
13 - Hvordan er reklamerne placeret i forhold til læsestoffet - er der fx en sammenhæng mellem artiklens emne og de reklamer, der er omkring reklamen?
14 ¬- Hvilket læsestof gjorde mest indtryk på dig og hvorfor?
15 - Anmeld værket.
16 - Hvad ved du nu om værket. Sammenlign med spørgsmål 1.