10tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

Hvis du nu havde samme indkomst som Lars Løkke Rasmussen kan du så glemme hvis du har fået 10.000 kr. i flere kuverter?
Så mange penge tjener manden der tidligere var landets overhoved jo ikke. Det er derfor ubegribeligt han så i dag prøver at spise hele den danske befolkning med at det var sådan han errindrede det.
Journalisternes hetz Nej for de har i modsætning til Lars selv jo gennemgået samtlige dokumenter manden selv fremlagde.
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

Tjahh...
Hvor mange kan uden at finde lønsedlerne frem sige præcist hvor meget de tjener og hvorfor de forskellige poster på lønsedlen er som de er?
Og det er for de fleste af os en simpel ting, da vi kun har en hovedarbejdsgiver og de færreste af os skal kæmpe med rejsegodtgørelser, diæter hvor nogle er skattepligtige og andre ikke, og alle de andre ting som følger med når ens arbejde er nærmest 24/7 og med meget skiftende arbejds- og opholdssteder.
Hende her havde heller ikke tjek på lønsedlen.
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2013-10-27-dina-fik-100000-lidt-i-l%C3%B8n
Og den lønseddel må være forholdsvis simpel, sammenlignet med en omrejsende polikers.
tilføjet af

Meget meget interessant teoretisk spørgsmål

af umådelig stor relevans...
tilføjet af

Tjooo det kunne jeg da også...

og jeg er ikke engang i nærheden af hans indtægt.
Jeg kunne over et års tid godt have overset en for stor indtægt på 10.000 kr.
Det er under 1.000 kr. om måneden og så godt læser jeg heller ikke min lønseddel.
Det havde jeg sgu heller ikke lagt mærke til.
Hvis du nu havde samme indkomst som Lars Løkke Rasmussen kan du så glemme hvis du har fået 10.000 kr. i flere kuverter?
Så mange penge tjener manden der tidligere var landets overhoved jo ikke. Det er derfor ubegribeligt han så i dag prøver at spise hele den danske befolkning med at det var sådan han errindrede det.
Journalisternes hetz Nej for de har i modsætning til Lars selv jo gennemgået samtlige dokumenter manden selv fremlagde.
tilføjet af

efter at have grankset dine indkomstforhold en uge

LOL
Det var ikke nok for Løkke med en uges isolation sammen med sine lønbilag. Hvis ikke Berlingske havde fundet ud af det, var Løkke ikke kommet "i tanke om" det den dag i dag.
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

Set i det orverordnede regnestykke, ja, så kunne han sikkert godt glemme 10.000kr.
Det skal selvfølgelig ses i det perspektiv, at manden har poster og indkomster, der ikke er normale for den almindelige skatteyder.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

Ork ja det kan de fleste danskere.
De fleste af os går også i sko til mindst 2.000 kr pr. par eller mere.
Når Løkke kan - Kan vi alle
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

10.000 Kr. er selvfølgelig også kun småpenge for en Politiker. 😉
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

Så stor er lønnen jo heller ikke for en poliker, men jeg kan forestille mig at lønsedlerne, som der nok er flere af fra forskellige kilder, er mere indviklede end for os normale dødelige som ikke skal tænke på rejser, skattepligtige og ikke skattepligtige diæter og alt det andet som følger med.
Men man kan da foreslå ham at han får ansat en fast revisor.
Men nok ikke en åbenmundet en som ham hende der helleTvraget havde ansat.
Ham som trak i homonødbremsen for at bevise at kinnockdimsen ikke var skatteberettiget i Danmark.
tilføjet af

Kan du glemme 10.000 kr?

10.000 Kr. er selvfølgelig også kun småpenge for en Politiker. 😉


Men det er de faneme for en Svineavler ... 😕 [(:]
tilføjet af

Han valgte at ignore det meste

5 rykkere i 2011 & 2012, man skal bruge tallene for at modregne i den yderst favorable førpension som politikere får.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/11/06/1106061438.htm
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.