6tilføjet af

Hvem vinder superligaen 2004/05?

Hvem vinder superligaen 2004/05? Bliver det Brøndby, FCK eller et helt tredie hold? Personlig tror jeg at FCK kan gøre det igen. Andre bud?
tilføjet af

Næppe GF slevom Tøffe virker helt oppe på mærkerne..

Suk...jeg ville ønske, at jeg troede på AGF. Mit og byens hold - men desværre...Jeg tror ikke en gang en nedrykning ville kunne lære dem det.
Kan hidse mig gevaldigt op over at det tilsyneladende er papnæser og klaphatte, der kører den klub. Økonomien sejler, spillerne har længe spillet, som om de var bidt af en tse-tse-flue..
Jeg bliver nødt til at satse på Esbjerg - lidt jydepatriot er man vel....
tilføjet af

DK mester

Esbjerg bliver det ikke...
De har de rette spillere og den rette indstilling, men de mangler rutinen når det gælder.
Tror og håber på BIF kan gøre det denne gang.
De skal bare lige have tag på FCK, som de jo desværre har haft deres bøvl med.
tilføjet af

Fuck Brøndby

Fuck Brøndby ind med FCK LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ
tilføjet af

Total enig

Ja kom så FCK, det er jeg vi står bag! Det er jeg vi holder med! Det er jer der skal vinde!
tilføjet af

Er ik helt enig med dig.

Hejsa.
Jeg er ikke helt enig med dig , i at fck vinder guld i år.
Brøndby er i en god balance, og de beholder føringen med 10 point ned til nr. 2.
Ja ved godt at det gik galt sidste år, men i år har vi truppen til at vinde guld, den er blevet meget bedere end sidste år.
Og ja jeg er Brøndby fan, men i starten troede jeg faktis at Silkeborg kunne komme op og blande sig med top 3.
Men der tænkte jeg åbenbart forkert.
Dette er kun mit syndspunkt til det, og jeg vil ikke have dumme komentar fra dumme useriøse personner som har en anden mening end jeg har, det er deres mening og jeg har min.
MVH.
Fodboldfreak
P.S Recpektere også din mening.
Det er cool nok for mig at du synes det.
Alle er jo forskellige !
tilføjet af

FCK ER FOR RÅ

FCK kan sagtens gøre det igen... de vinder SAS ligaen igen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.