30tilføjet af

Jeg vil give min kæreste 10.000 kr. i julegave

For at vise hvor meget min kæreste betyder for mig, så vil jeg give hende 10.000 kr. kontant i julegave plus et gavekort til tøj på 5.000 kr.
Tror I, at jeg på denne måde kan vinde hendes hjerte, så hun ønsker at gifte sig med mig
Ps, har indtil kun givet hende giver til maks 2.000 kr.
tilføjet af

Puuuha.

Hvis jeg gav min kone 10.000 kr og et gavekort på 5000 kr ville hun skride med det samme.... så nej giv hende mere!....

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
tilføjet af

????

Det vil altså sige at din kæreste er 15.000 kr. værd for dig???
Jeg ville syntes at det var en meget mærkelig gave at få, og jeg tvivler på at du vinder hendes hjerte ved at give hende penge - hvis du gør, bør du måske overveje hvad det er ved dig hun vil have!
Jeg ville personligt blive meget gladere ved at få en gave, og hvis du godt vil bruge mange penge, så køb en rejse til jer begge to til et sted hun rigtig gerne vil hen.
Kontanter og gavekort er bare ikke særlig fedt at få af sin kæreste!!!
tilføjet af

Tja

Det er absolut en flot gave og den vil sikkert blive påskønnet.
Men jeg tror mere at i skal have nogle oplevelser sammen. Noget der binder jer følesemæsigt(om man kan sige) sammen.
Penge er penge og hurtigt væk. Men oplevelser er varige.
Forslag-
Hvad med at lære at danse Tango sammen? Det er da den ultimative måde at lære at være sensuelle sammen og du ikke ender med at (måske) synes det er noget pigeagtigt.
Og der er heller ikke noget mere sexet end en mand der kan danse og føre ordentligt. Og bruger i noget tid sammen kun jer to, så det ikke ender i opvask og hverdag det hele.

Jeg går til zumba i et dansecenter og der er et hold efter. De danser Tango. Han siger at det er det mest stabile hold han har. Og der er venteliste.
Men det er så bare lige en strøtanke herfra.
Haps og god vind🙂🙂
tilføjet af

ha ha

er hun blondine med fyldige læber og forlygter, er jeg sikker på du kan vinde hendes hjerte....
har hun derimod lidt hjerne og fornuft, er det ikke med penge alene du kan vinde hendes hjerte
tilføjet af

Hvad er der nu galt

med Anni Fønsby.
Erik ved da hvor han har hende de næste mange år!
tilføjet af

nej nej

Why❓kan du virkelig ikke finde på andet❓Jeg synes det er en dårlig idé! Køb hellere en rejse, gavekort til velvære/wellness ophold etc. Det ville jeg hvertfald hellere ha end kolde kontanter :)
tilføjet af

hvis det er første gang du skal gift - es

så læg mindst 300.000 kr. fra til skilsmisse advokaten på en spærret konto.
tilføjet af

Upersonlig gave

Nej, jeg tror ikke du kan vinde hendes hjerte med sådan en gave.
Ingen tivl om, at det er en flot gave, men den er også meget upersonlig.
En oplevelse, fx. en rejse som andre også har forslået vil være langt mere værd, hvis målet er at vinde hendes hjerte.
tilføjet af

at "købe" en anden

jeg ville nok føle mig "købt" hvis min kæreste gav mig sådan et stort beløb. og jeg ville ikke føle jeg kunne tage imod gaven. så hellere hans gave til mig var en tur i biffen, på café, hjem til ham til hjemmelavet middag el lign. altså en oplevelse sammen. eller en personlig gave, noget han vidste jeg kan lide. eller noget jeg har ønsket mig...
penge er en ret upersonlig gave, og ville nok egentlig blive skuffet hvis min kæreste stak mig en masse kontanter og et "glædelig jul".
desuden kunne pengene være brugt på meget andet... hvis jeg havde råd til at bruge 10-15.000 kr på én gave, ville jeg i stedet give dem til fattige, eller andre der havde brug for dem. men ville selvfølgelig også glæde mine nære kære med lidt større gaver.
jeg ved ikke hvor rig du er, og kender hverken dig eller din kæreste. men jeg ville blive skuffet, ja måske lidt såret over sådan en gave....
fin tanke ellers
ps "KUN" max 2000kr? 2000kr er da også et ret stort beløb...!
tilføjet af

Kvinder er underlige

Nogle kvinder kan ikke få gaverne store nok, du mener at en gave til 2000 kroner er meget flot, nogen kan nøjes med ægte kærlighed: http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=356&posting=2223914#2223914 Det største problem er at nok siger i noget, men i mener langt fra altid hvad i sifer. Hvordan skal vi mænd nogensinde blive kloge på hvad i mener, når i ikke fortæller os hvad i mener inderst inde?
tilføjet af

nej det vil jeg ikke

fordi hun nødig skulle tro, at jeg er ude på at købe hende
tilføjet af

min kæreste

er mere værd end 15.000. Hvis jeg skal give et bud på hvor meget værd min kæreste er, så vil jeg sige i omegnen af 250.000 kr.
tilføjet af

jeg har da

et par gange inviteret hende ud og rejse, og vi har også kørt mange ture i min bil, så min kæreste og jeg har en masse fælles oplevelse og en masse ting til fælles
tilføjet af

jovist er hun blondine

og hendes bryster er mellemstore, det er jo det der gør at jeg er forelsket i hende. Men hun er på ingen måde dum.
tilføjet af

det er min erfaring

at kvinder elsker penge og gaver, og min kæreste har da også givet udtryk for at hun hører til denne type
tilføjet af

jeg tror

på ingen måde at min kæreste føler sig købt. Hun bliver tværtimod glad og helt opppe at køre når hun får gaver.
Så jeg er rigtig spændt på at se hendes reaktion, når hun ser de 10.000 kr. som hun får kontant af mig.
tilføjet af

Hun er din!

Hvis din kæreste går efter pengene, så har du vundet hende.
Med mindre at en anden mand med samme værdisæt, kan stille op med 16.000 kr.
Hvor er det herligt, når kærlighed kan gøres op i kroner og ører.
Det bliver så dejligt simpelt.😉
Og så kan hun altid se på kontoen, hvor meget du ønsker hendes tilstede i dit liv.
Hvis ønsket om et ægteskab koster 15.000 kr - Hvor meget er den første fødsel så værd?
Og kan hun forvente ekstra ydelser i forhold til bla. alder, slitage, impotens osv?

Med ønsker om kærlighed i dit liv
tilføjet af

Ikke det samme

Ja, det er da dejligt at have penge og få gaver. Ingen tvivl om det 🙂
Mange ting bliver nemmere med penge, men et varigt forhold bygger ikke på forbrug og gaver. Følelser kan ikke købes for penge.
I øvrigt er der stor forskel på at have råd til at bruge penge og så at modtage en kontant gave på så stort et beløb, som du overvejer.
Du kan muligvis fastholde din kæreste med den slags gaver, men jeg tror ikke på at du kan vinde hendes hjerte. Det vil ikke være en gave med fremtid i.
tilføjet af

Må være fake

Er du skuffet over svarene herinde?
Havde du forventet at SOL læserne ville falde i svime over din kæmpe gave til kæresten?
Ellers forstår jeg ikke helt dit første indlæg. Du spørger om vi tror, du kan vinde hendes hjerte med din gave. Du får stort set ikke andet end negative eller humoristiske reaktioner. Svar du totalt afviser og på ingen måde end overvejer indholdet af. Tværtimod.
Jeg håber dit indlæg er fake. Uhyggeligt hvis du reelt mener de indlæg, du har skrevet i tråden.
tilføjet af

hvorfor ikke 250k så?

Hvorfor giver du hende så ikke 250.000 kr hvis du mener hun er det værd?
Må jeg spørge dig hvor rig du er...hvor mange penge er du god for ialt?
tilføjet af

Nej nej, det der med

dumheden, klarer du helt selv så flot!
tilføjet af

Sådan

Jeg syndes du skal spørger dig selv om din far kan banke hendes far, man ved aldrig hvad der bliver af problemer!!!
tilføjet af

kvinder er forskellige

ligesom mænd. jeg ville ikke have det godt med at tage imod sådan et stort beløb - især ikke i kontanter. en middag ville være bedre. er også enig i man kan "nøjes" med kærligheden, har faktisk for andet år i træk, været imod gaverne. men familien bliver skuffet, så hvad skal man gøre..🙂at få kærlighed fra sin kæreste, må være den bedste gave. men cash og gavekort... ellers tak.
tilføjet af

Giv hende pengene

Jeg ville blive glad hvis jeg fik 15000, også selvom det
var en gave fra min kæreste.
Det er da et luksusproblem, hvis man har behov for at hidse
sig op over 15.000 kr ekstra i lommen.
tilføjet af

Man kan

ikke købe sig til kærlighed. Giv du hende opmærksomhed og hvis det ikke hjælper så drop hende. Og 2000 kr er mere end nok
tilføjet af

Det meste kan købes

Også noget det minder om kærlighed. Men ægte kærlighed kan ikke købes for penge, uanset hvor mange du har.
tilføjet af

du er for dum

hvordan kan du overhovedet sætte et tal på hvad din kæreste er værd.
hvorfor tror du at man kan få piger/kvinder til at gifte sig med en fordi man giver dem penge. Og hvor længe tror du sådan et ægteskab holder, der er bygget op omkring penge ?
tilføjet af

dårlig ide

det er noget af det mest upersonlige at give, samtidig med det, skulle hun da meget gerne ville være sammen med dig uanset penge eller ej, og man kan ikke købe kærlighed
Gå du istedet ned og fint en personlig og sød gave, så vil hun sætte meget mere pris på det. Det kommer an på hvad interesser hun har, men hvis hun er glad for at købe tøj, er hun sikkert også en pige som ville blive rigtig glad for at du købte feks et flot smykke/smykkesæt eller måske et ur, eller måske en flot taske, kig evt hvad hun har og hvad hun kan li, feks om hun er til gucci eller sådan noget, så akn du jo finde noget, inden for en grænse, som stadig ligger langt under de 15.000 kr
Det kunne også være en romatisk weekend for 2, feks weekend ophold/kro eller spa ophold eller lignende 😉
Jeg er sikker på det vil blive modtaget langt bedre end en pose penge, specielt hvis hun føler du har gjort noget ud af at finde en god gave, det er ikke kun gaven, men tanken bag gaven, så en gave som ikke er så dyr kunne også sagtens være super 😉
tilføjet af

så det vil sige

at hvis der var en som kidnappede din kæreste og forlangte 250.000 kr for hendes liv var det ok, men hvis han forlangte 300.000 kunne han gøre med hende hvad han ville for så var hun for dyr 😮
tilføjet af

lort?

Som man siger med venner; "Man kan ikke købe sig til venner". Det samme gælder kærlighed, jeg er ked af at sige det- men man kan ikke købe sig til kærlighed. Er enig med de fleste herinde, du skal ikke give hende penge!? Giv hende en gave, som hun altid kan kigge tilbage på, og mindes om hvor meget hun elskede dig- kunne ogs godt være en ferie..
Så jeg synes at det er noge bullshit at give hende 10.000 kr i kontant i julegave? Det var noget jeg fik af min far til min konfirmantion.
Jeg ved ikke hvordan du har det med din kæreste. Men min kæreste er så meget mere værd end 15.000 kr. ingen mennesker ville have penge nok til at kunne købe ham, for min kærlighed til ham er mere værd end noget andet;)
-Så gem kontanterne og brug dem på en evt. rejse til f.eks Paris? Som er kærlighedens by.. det ville hun med garanti blive mere glad for!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.