7tilføjet af

643 Varetægtsfængslet

Som beskrevet i mit indlæg nedenfor er et antal voldsmænd buret inde. - antallet er foreløbigt gjort op, -643 ialt, heraf 140 udlændinge som er rejst hele vejen til København med det ene formål at lave rav i gaden, skabe frygt, kaste med brosten og hjælpe vore egne forbrydere med alle lovovertrædelserne vi så på TV. -billeder som er gået verden rundt, og som har gjort stor skade på Danmarks immich som fredeligt land at besøge.
Nu er regnskabets time så kommet! -de fængslede er blevet tavse af gode grunde, MEN det er alle deres sympatisører pludselig også! Hvorfor dog? - de var jo så høje i hatten, pressede de unge uerfarne fremad mod kapitalen, det etablerede samfund, borgerdyrene, ja selve demokratiet!!
Og nu sidder alle disse idealistiske krystere og gemmer sig, for det var jo ikke dem selv der stak næsen frem, nææh de var KUN med på sidelinien.
kender i denne her: "lad de andre stå, så ender jeg med kors og bånd og stjerner på?"
een af mine yndlingssange, så rammende i dette tilfælde!!!!!! bare synd for de naive unge, som blev taget som gidsler af diverse venstreorienterede pædagoger, folkeskolelærere, lektorere og andet godtfolk, som heller aldrig er gået ud af skolen!!
realisten
tilføjet af

I bagklogskabens........................

Det er så nemt om at kaste sten.
Hvad, mener du er løsning på problemet.
Er din eneste budskab, at kaste med sten, kan du virkeligt ikke komme med et budskab om hvordan situation kunne forhindres, problemet løst, eller hvad vi gør i fremtiden.
Jeg kan bare høre gammel mænd, som siger, hehehe jeg vidste godt det skulle gør galt, efter krigen.
Den er gode.
Du skriver
""""kender i denne her: "lad de andre stå, så ender jeg med kors og bånd og stjerner på?"""
Du lyder som et gammelt bitter mænd/man
Er du
vh
Tom
tilføjet af

nej tom

jeg er ikke en gammel bitter mand, - men en forudseende realist.
jeg kunne forudse hvad alle de venstreorienterede pædagoger, folkeskolelærere, m.v. lokkede de sagesløse unge ud i!
og NU spørger du MIG hvad jeg vil gøre?? - var det ikke mere aktuelt at spørge alle de idioter, som er skyldige i at denne situation overhovedet kunne opstå, -HVAD de har tænkt sig at gøre?? - nej vel, for de er gået under jorden!! undrer det dig ikke??
JEG gør kun opmærksom på tingenes rette sammenhæng, -tænk over DEM og så spørg dig SELV hvad du vil gøre for at hjælpe de tabte individer som nu er buret inde og står til fængelsstraf.
realisten.
tilføjet af

Jeg tror, at du

som mange andre ikke helt begriber, hvad der foregår. Det er jo lige så forudsigeligt, at disse mange mennesker ikke alle, vil blive dømt, og mange muligvis dyre erstatningskrav vil være hvad vi skal se, den kommende tid.
Det er bekymrende, at du og mange andre ikke magter, at nuancere den virkelighed vi har været vidne til. Det er jo ikke kun de unge, der har lavet grove fejl, vel?
Disse "snotforkælede" ofre for en venstreorienteret klasse af skolelærere, og hvad du samt andre tror det handler om, er helt anderledes sammensat, og langt bedre funderet, end du tror.
Derudover er jeg sikker på, at det slet ikke er ovre, vi kan kun håbe på, at det ikke bliver lige så vildt. Jeg finder de mange kreative demonstrationer langt mere effektive, end det vi så de første dage. Men reaktionen er jo noget anderledes i dag, når vi befinder os midt i orkanens øje, og man fjerner det sted, mange unge har som et helt igennem hjertebarn, hvor deres identitet og følelser er bundet op.
Den gemene måde man har frataget dem huset på, er i sig selv enfoldigt set fra et politisk synspunkt. Det har været en fantastisk uprofessionel måde, hvor ideologi helt har frataget mange muligheden for omtanke og anstændighed.
Det er en modkultur, den fjerner man ikke med vold. Dem som nu gerne vil fremtrække de demokratiske spilleregler, og danske sædvaner for de unge, skal være velkommen her.:)
Rap
tilføjet af

643 varetægtsfængslet?

Der har været mere end 600 - knapt 700 anholdelser ialt. Lidt mindre end 200 er varetægtsfængslet og forsvarsadvokaterne er allerede gået igang med at anfægte juraen i den del af historien.
Men du lader dig selvølgelige ikke forvirre af kendsgerninger, hvis de ødelægger det verdensbilled du har.
tilføjet af

Forkert Do

Pr. kl.12.00 igår var der nøjagtigt så mange buret inde som jeg senere fremførte! - tallet svinger konstant, nogle ryger ind og nogle ud, og som jeg påpeger har domstolen en drøj tid. OG skulle du så ikke hellere svare på essencen i dette indlæg, hvilket er det væsentlige!!
mvh
tilføjet af

Jeg Vil Tillade

mig at påstå at jeg har en ganske god idé om hvad der foregår og har foregået i de unge menneskers liv. Hvis du endnu engang nærlæser ovenstående indlæg, vil du notere mine anklager mod en række grupper og du kan tilføje forældrene - og så kan du gå længere ned på siden og se mine forrige indlæg omkring dette hus. -Jeg har KUN givet udtryk for at det er sørgeligt og fremført at det ikke KUN kan klandres de unge at de opfører sig så uandtændigt!
MEN når de nu handler så uanstændigt, træder loven i kraft, som demokratiet/folket har bestemt! se det er hèr I og de fleste andre går skævt i byen! - jeg taler realisme, -altså som situationen stiller sig EFTER forbrydelserne er begået, og de skyldige skal straffes! - du og mange andre forsøger at finde formildende omstændigheder, forklaringer og undskyldninger for opførslen!
MEN sådan virker retsplejeloven ikke. fælden klapper, og det ved enhver som tager en brosten i hånd for at dræbe et andet menneske, eller forårsager ildebrand, og udsætter andre for livsfare.
mvh
tilføjet af

Sludder

jeg undskylder ikke den opførsel vi har været vidne til, det jeg siger er, at jeg sagtens kan forstå den.:)
Noget andet sludder er, at du mener der er tale om realisme i forhold til demokratiets spilleregler, der er trådt i kraft efter begivenhederne. Du og mange andre vil meget snart sande, at demokratiet og retssystemet har handlet vildt udemokratisk, og det vil få følger.
Derudover mener jeg, at det er utilgiveligt i den forbindelse, at man har fængslet børn. Det er et demokrati på vej ned ad bakke i forrygende enfoldig fart.
Til sidst... ja gu' er det sørgeligt.
Rap
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.