2tilføjet af

200 menesker skal til et møde.

Der er 100 "df"èr, de 50 har en bil, resten blafrer.
Der er 100 socialdemokrater, de 50 har en bil, resten blafrer.
Hvor mange kommer til det møde ?.
Jo ser i, "df"èrene vil overhovedet ikke tage nogle blafrer op, men det gør de 50 socialdemokrater, og de tager de 100 blafrer op, underligt ikke.
"df"èrene har nok i sig selv, det værste er, det er faktisk ikke engang en vits, nå men nu er vi færdige med at grine, også slutter den vits.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
PS: også havde jeg været i bad, taget pænt tøj på, baberet mig, vasket min bil, også var jeg nede og købe 2 kasser sodavand, til mig selv, men det så DU ikke vel, også selvom at det var i merko.
tilføjet af

Du overser en vigtig detale Hr. Jørgensen

af de 50 socialdemokrater der har bil og kører til mødet, er det sandsynligvis kun 2 eller 3 der efter mødet er tilstrækkeligt ædru til at de forsvarligt kan køre bil. Så de ender stort set alle sammen med at gå hjem og de 47 må sygemelde sig fra aktivering dagen efter med ondt i hovedet så de kan tage bussen ud efter bilen.
tilføjet af

Hvad var det for et møde?

Var de 200 personer specielt indbudte? Ellers var det pudsigt at de lige netop fordelte sig på den måde og kun fra de 2 partier.
Før hørt bedre vittigheder [!]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.