12tilføjet af

Søger desperat en Nokia 6230i

Hej alle, Sidder i Usa og har længe haft en Nokia 6230, problemet var bare at den ikke havde dansk menu i den, så nu har jeg solgt den og leder desperat efter en i danmark til en ok pris, ny eller brugt.. jeg er ligeglad bare jeg kan finde en. Meen dem jeg har set ligger på ca 2250-2300kr hvilket er ret meget, så ville høre om der var nogen det vidste et sted hvor den noget billiger?
tilføjet af

Rettelse.... (Har været i Usa for længe) Griner

det = der Upz
tilføjet af

prøv at se her

tilføjet af

Ang. mobil

Hvis du mangler en har jeg en liggende til salg. Den er kodefri og fungerer fint. Skifter den pga. at jeg har fået en PDA med . Du kan sende en mail til mikkel_sonderkaer_larsen@hotmail.com hvis det er. Og skriv den pris du mener den skal koste...;-)
tilføjet af

www.debitelshop.dk

Debitel sælger den lige for tiden til 499 + abonnementlåst i 6 måneder.
tilføjet af

mobil

du ka ellers altid opgradere din mobil til dansk via internettet
tilføjet af

Har prøvet!

Jeg har prøvet at skrive og ringe til Nokia. Jeg kan ikke få den opdateret med dansk ordbog med mindre jeg rejser hjem og giver 3-400kr i en tele shop... Og tro mig Nokia´s service er total dårlig her i Usa!! Griner
tilføjet af

Done.. c",)

Har sendt dig en mail..
tilføjet af

samlet pris bliver så 1792kr

Jeg vil helst bare købe en uden at skulle binde mig til en kontrakt i DK. Og ved også at det koster ekstra.. :-(
(Med debitelPOWER koster telefonen 499,00)
Abonnement pr. md 199 kr.
Oprettelse: 99 kr.
Samlet mindstepris i 6 måneder: 1.792,00 kr.
tilføjet af

2325kr

Takker for dit link. Kan så se at dagens pris er 2325kr Det er godt nok dyrt. Kan så få en her i Usa til ca 1600-1800kr men så mangler jeg Æ-Ø-Å osv og det driver mig til vandvid... Griner
tilføjet af

Dba.dk

Du kan gå ind og finde en billig brugt inde på www.dba.dk .
tilføjet af

c",)

Tror jeg har fundet en som jeg kan købe for 2000kr som er helt ny.. Så kan kun vente på den ellers kommer til Usa med en ven.. :-)
tilføjet af

2000?

Hej. Hvor har du fundet den så billigt? Kunne også godt tænke mig en til den pris ;o)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.