2tilføjet af

REJSEFÆLLE ØSTRIG JULI - AUGUST 2011

Jeg er en meget rejsevant,og omgængelig pige på 44 somre,som søger en rejseven i sommerferien,ca 1 månede med udgangspunkt i Østrig. Naturoplevelser og ro er et must. Påtænker at vi lejer en bil,og ser de mange skønne nationalparker.Jeg kender mange gode steder. Jeg har tænkt at bil og mad,overnatning samt benzin var på delebasis. Jeg påtænker at rejse omkring 5.Juli.
tilføjet af

REJSEFÆLLE ØSTRIG JULI - AUGUST 2011

Hej Anne,
jeg er dansk men bor i australien, jeg kommer til europa til sommer.Saa lige din mail.Lidt om mig jeg er 48 og i rimelig god form, elsker at vandre.Har foer vandret i Mayhoffen i Tirol.Jeg synes det er dejligt at vandre hele dagen og saa gaa i sauna og dampbad inden man skal ud og spise.Ja jeg er bestemt ikke den generte type saa det med at gaa i sauna er lige mig.Haaber du er lige saa smiler.skriv snart Hilsen Martin
tilføjet af

REJSEFÆLLE ØSTRIG JULI - AUGUST 2011

Æv, alene igen, min datter tager til Canada i uge 26 og 27, hvor jeg så selv i samme periode må finde på en tur, eventuelt til italien i min bil, desværre har jeg kun plads til en da mit bagsæde er for lille på en længere tur, hvem kunne have lyst til at tage med, jeg er 53 år og er single.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.