5tilføjet af

Over 15.000 i morgen i demonstrationen mod VKO ?

Det bliver spændende at se hvor mange vi bliver, da det ser ud til at blive en smule koldt og regnfyldt. LO har lovet busser rundt til de forskellige boligområder, og selvom der igen i morgen er gode bingoudsendelser, tror jeg mange takker ja til en billig tur med kaffe og bajere. Vi skal simpelthen sige stop for den totale afmontering af velfærdssamfundet som Løkke og Pia har gennemført på en uge - et samfund vi har kæmpet for i 150 år.
Nok er nok. Jeg tager selv med og har bagt et par borgsmesterkringler, som jeg ved at Harald Børsting godt kan li' da der er godt med snask i.
tilføjet af

God fornøjelse

..sammen med alle hel- og halvkommunisterne.
En lignende 70'er-happening fandt sted allerede for flere dage siden i Aalborg. Her kunne man - bortset fra enkelte af de rødeste fagforeningsbosser - mest se fremtrædende medlemmer af Enhedslisten og (hold godt fast) det 100 % beton-stalinistiske "Kommunistisk Parti i Danmark" (KPiD) i front, føj for en vis ting. De havde skam den ækle fane med gult hammer/segl med.
Håber, du ikke får borgmesterkringlen galt i halsen ved synet af dem, der åbenlyst hylder de værste regimer Verden hidtil har set!!
tilføjet af

Håber at

det regner, endnu værre end i dag
tilføjet af

Sjovt nok

-at du ikke bliver hjemme, og passer dit arbejde i stedet for, at flimre rundt i bus betalt af fagbevægelsen og dermed medlemmerne. Håber du tydeligt ser, hvad dit kontigent går til.
Børsting er en kæmpe pamper.
Du må godt losse ham i løgene fra mig😮
tilføjet af

Fagforeningerne vil score anseelse

Danskerne er godt trætte af regeringen og det kan man se af at både Venstre og de Konservative går tilbage samtidig, hvilket er sjældent.
Nu er der endda et rent rødt flertal for første gang i over tyve år!
Link:
http://borsen.dk/politik/nyhed/183978/
tilføjet af

Hvad danskerne er trætte af

De er trætte af illusionen om velfærds Danmark, der
de sidste 10 år har levet på overforbrug. For vi
har slet ikke eksporteret for nok penge, så vi
kunne svine med dem på den måde. Vi ville ikke
engang kunne finansiere velfærden, selvom vi
fik indført det gamle skattesystem. Fordi vi
har sendt know-how, udvikling og produktion
ud af landet. Hvis udviklingen fortsætter, så
vil Danmark om 25 år minde om et udviklingsland. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.