5tilføjet af

19.250 kr for en fodboldkamp!

Jeg havde en lille pusle-tanke om at se FA Cup finalen på det ny Wembley her til Maj. Jeg har så søgt på viasatsportrejser, hvor jeg fandt følgende "slagtilbud":
*******************************************************************************************
"FA Cup finalen 2008 spilles på det nye og flotte Wembley stadion. Der er et ”must” at være tilstede d. 19. maj.
Det nye Wembley har 90.000 overdækkede sæder og er den bygning i verden med flest toiletter nemlig 2618.
Rejseplan:
Udrejse:
Fra København fredag 18. maj. Du/I bor i London to nætter på 4 stjernet hotel Thistle Marble Arch.
Hjemrejse:
Fra London søndag 20 maj.
Priser:
Pris pr. person i delt dobbeltværelse kr. 19.250
Tillæg:
Enkeltværelse kr. 1.500 pr. person
Ovenstående priser inkluderer:
Flyrejse København-London t/r med SAS på økonomiklasse.
Ophold på 4 stjernet hotel Marble Arch i delt dobbeltværelse i 2 nætter med morgenmad.
Fodboldbillet til FA Cup finalen på Wembley. (Club Wembley billet).
Samtlige skatter og afgifter. "
*******************************************************************************************
Altså 19.250kr for en fodboldkamp, rejse og 2 overnatninger i dobbeltværelse. Godtnok på 4 stjerner...men nu har jeg tilfældigvis overnattet på Hotel Marble Arch i 2001...4 stjerner er VILDT overdrevet, jeg vil ikke engang give det 2 stjerner. Temmelige trange og kummerlige forhold!
Derudover bor jeg i Brønderslev og skal også "liige" medregne transport Brønderslev - Kastrup Lufthavn T/R...hvilket det slet ikke bliver billigere af...
Jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i, at en fodboldkamp skulle være blevet sådan en pengemaskine siden jeg sidst besøgte et stadion i London!
Det må da kunne findes VÆSENTLIG billigere!
Kom med et billigt bud på FA Cup Finalen med afrejse fra Vendsyssel og du har en glad mand...men ikke før!
tilføjet af

Du kan jo booke det hele selv

Book selv flybillet og skaf hotel. Køb selv billetten, og find selv ud af transport i London, og ikke mindst, sørg selv for bespisning.
Bliver du glad nu?
tilføjet af

For satan!!!

Det var dog en fuldstændig sindsyg pris!?
Men spilles finalen ikke den 17. maj?
Lidt søgning har frembragt priserne for selve kampen (onlinehandel):
http://www.1st4footballtickets.com/tickets/SelectEvent.asp?EventId=2756
http://www.worldticketshop.com/tickets/fa_cup_final_tickets/8895_fa_cup_final
Damn... jeg vidste sgu ikke at det var så dyrt for en fodboldkamp, selvom det er FA Cup finale.
tilføjet af

Iøvrigt

Som Anonym også skriver, så hvis du bestiller flybillet og hotel selv, f.eks. begge dele igennem EasyJet eller måske hotelet igennem Hotel.com så kan den del nok gøres billigere. Men det ændre selvfølgelig ikke på de dyre biletter til kampen.
tilføjet af

Mindstepris £875 for selve billet - KAN simpelthen ikke passe!

Jeg må også sige, jeg er forbløffet. Regner det engelske fodboldforbund med, at alle er millionærer? At betale ca. 10.000kr for en billet til en fodboldkamp...som laveste pris..det er da helt og aldeles ude i hampen. Så er der jo slet ikke råd til at gå til fodbold! Selv 1500kr som mindstepris for en FA Cup finale ville jeg se som en ren ågerkarlpris!
Det KAN simpelthen ikke passe!
Jeg husker da jeg i 1988 købte billet til Highbury til kamp i den bedste engelske række, Arsenal - Newcastle. Dengang gav jeg £6 for billetten. SÅ meget inflation er der altså heller ikke gået i prisudviklingen.
Må sige, at jeg ikke rigtig kan tro på de priser!
/Randers FREJA Fan
tilføjet af

SMIL

Svøm derover :)
Og så gem dig i en Fodbold! Så kommer du 100% gratis ind!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.