10tilføjet af

Norsk familie fik efterregning på 21.000 kr.

En norsk familie, som lejede sommerhus i Hou, har fået en chokregning på 21.000 danske kroner efter hjemkomsten til Oslo.
Regningen kommer fra udlejningsbureauet "netferie.dk", der med hovedkvarter i Hals udlejer nordjyske sommerhuse via Internettet. Lejeren, civiløkonom Johan Aglen, blev afkrævet de 21.000 kroner som erstatning for ødelagte thermoruder.
Familien gjorde før afrejsen opmærksom på, at tre thermoruder var bristet, og mener, det enten skyldes temperatursvingninger i glasset eller sætningsskader p.g.a. voldsom nedbør.
NetFerie reagerede ikke på familiens henvendelser, men så først på sagen, da familien var rejst hjem. Derefter blev den store regning sendt til Norge.
Johan Aglen mener, han er helt uden skyld. Han nægter derfor at betale nye ruder, og trues nu med retssag via NetFeries advokat.Selv har han overgivet sagen til sin advokat og det norske forbrugerråd.
tilføjet af

Ved du noget vi andre ikke ved?

Eler er det avisartikler du gengiver?
tilføjet af

Hvad ?

Hvad vil du debattere?
tilføjet af

Go morgen

Jeg vil ikke debattere noget!! jeg syntes bare det er for dårligt, at en sommerhus udlejning kan være det bekendt, at komme med en efterregning, når den Norske Familien gjorde før afrejsen opmærksom på, at tre thermoruder var bristet, og mener, det enten skyldes temperatursvingninger i glasset eller sætningsskader p.g.a. voldsom nedbør.
Hvad nu hvis det var dig og din familie??
tilføjet af

Så blev det debatteret - meget

Jeg ville nok gøre som familien. Går den så går den.
Hvis du ikke vil debattere emnet, hvorfor så skrive det i et debatforum?
tilføjet af

De oliemillionærer

har squ råd til det.
tilføjet af

Lad være

med at komme med jeres intetsigende pladder når en person skriver et indlæg.
Hold jer væk- I forstyrrer!
tilføjet af

Har råd til

at blive snydt?
Jeg bryder mig ikke om uærlighed.
tilføjet af

Det handler heller ikke

om dig.
Men om rige nordmænd der tror de ejer hele verden.
Pil bare pengene fra dem.
tilføjet af

Det er en sikker måde

af afskaffe den dansek turistindustri.
Sæt nu nordmændene mener der samme om os. Vi har også egen olieindustri på nært hold.
tilføjet af

Det er bare så frækt!

Nu er beløbet jo også voldsomt stort, men ved mindre beløb betaler folk måske bare? Fordi man er på ferie i et sommerhus, springer termoruderne da ikke.
Flot af den Norske familie at de gjorde ham opmærksom på fejlene, de burde da have nogle af pengene fra lejemålet retur, hvis det har givet problemer, som man jo skal tro, når det er en fejl til 21.000kr. Hvis der bliver en sag, får de pengene fra lejemålet retur pga. den dårlige standard.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.