4tilføjet af

Mercedes C 220 fra årgang 01

Hej er der nogen der har erfaring med med denne bil Er der noget man skal bekrymer sig om med mht til reparation udgifter
tilføjet af

ingen bekymring !

jeg ved ikke om det er din første mercedes , jeg har selv en C 250 turbo årgang 99 , det er min anden mercedes , havde en MB 300 v6 før, årgang 87 , var utroligt glad for den også,
men den var altså 23 år gammel, fik da et byttetilbud på min nye MB som jeg ikke kunne sige nej til ! vedr. rep udgifter ! de er forsvindende lille og skal den endelig på værksted , så tag den til et MB værksted , de er ike dyrere og de ved hvad de har med at gøre og det betaler sig i sidste ende ! har du råd så skynd dig og køb bilen , den vil du blive glad for !
tilføjet af

Det var pudsigt

Jeg ville netop til at skrive det med reparationerne er til at overkomme.
Vores er samme årgang,og model.Rendt 750.000 foreløbigt.
Fra nytår stiger den i vægtafgift, det kan ikke svare sig og smide et partikelfilter i den til 7000, det når den sandsynligvis ikke og tjene ind.
Så vi æder den ekstra regning på en tusse..
TS bør ikke rende ind i rust, da den er fra efter 2000.
tilføjet af

tak for svar

når vi er igang hvad er grundliggen forskel på C og E model
tilføjet af

Forskellen på C og E

Hej
Størrelsen er forskellen E modellen er en del større end C modellen og her tænkes på den fysiske størrelse.
En C model er 173 cm bred og 453 cm lang men E modellen er 182 bred og 482 cm lang.
Som regel er der en del mere udstyr i E modellen. Til familie brug er C modellen ganske fin men som eksempelvis taxi er den for lille.
Selv har jeg en E500 fra 2004 og dette er min anden Mercer (tidligere var en E320 CDI fra 2004). Jeg har tidligere kørt BMW, VW og andet. Men intet slår eller kan følge med Mercedes efter min mening.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.