2tilføjet af

Man kan få en Ipod Nano for 200 kr?!

Jeg faldt i dag over en side, der tilbyder gaver, hvis man benytter sig af et tilbud og inviterer andre til at gøre det samme... Man skal "blot" bruge mellem 10-20 £ i deres bingo halløj og få 5 andre til at gøre det samme, så modtager man en gratis IPod Nano med 4GB hukommelse... Eftersom man kan oprette sig uden at skulle bruge penge har jeg gjort det! Er der nogen der har erfaring med dette sted eller har lyst til at prøve det samme... Jeg ku godt tænke mig en Ipod nano for ca 200 kr...🙂Hvad med jer?
http://www.euroipods.com/?r=34950&aff=1
tilføjet af

Det lyder skummelt

Det lydder skummelt... Lidt for godt til at være sandt, og lidt for meget pyramidespils agtigt :-)
Mit råd - lad være! Spar lidt sammen i stedet, og find en forhandler der er e-mærket i stedet og køb din Ipod der.
Mvh
Skeptikeren
tilføjet af

Det syntes jeg virkelig også lyder skummelt...

Står der at det er apple ipods? for eller kan det være ligesom www.quicksalg.dk der sælger de ipods til næsten ingenting men det er ikke apples ipods de sælger og det er brugte der ikke duer til noget så lad vær med at købe det der og lad også være med det andet.. Gå ind på www.jysktelecom.dk der er ipod shuffle til 349kr. med 512MB og ipod shuffle med 1GB til 499kr. der har jeg købt min ipod og den er helt okay.. Er 100% tilfreds med den!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.