5tilføjet af

er Frederikssundsvej 346 slemt

Jeg har overvejet at købe mig en lejlighed på frederikssundsvej 346 men efter søgning på google, har jeg opdaget en masse som ikke lød rart. Jeg kunne godt tænke mig at vide alt hvad i ved om denne adresse, positivt som negativt. Jeg håber på mange svar straks..
Lars
tilføjet af

ja så det

det ser ikke for godt ud.. ville bare høre om nogen vidste mere om stedet
tilføjet af

hold dig fra den rotterede

hejsa hold dig langt derfra det er en kriminel bule med ludere og indvandrere...
tilføjet af

er Frederikssundsvej 346 slemt

Jeg har i et år haft en lejlighed på Frederikssundsvej 346 som jeg har været særdeles tilfreds med.
Der er tale om en ejendom, hvor den nye bestyrelse og vicevært igennem de seneste 4 år har gjort en fantastisk indsats, som betyder at bygningen og lejlighederne i dag fremstår som et godt, roligt og billigt sted at bo f.eks. for unge mennesker.
Der er styr på husordenen, og der er pænt og rent ligesom beboerne - der hovedsageligt er unge studerende, tager hensyn til hinanden.
De udfordringer der har været tidligere er fortid og jeg kan varmt anbefale lejlighederne, som et godt og billigt sted at bo.
Henrik 🙂
tilføjet af

er Frederikssundsvej 346 slemt

Henrik, jeg ved ikke om du har lagt mærke til det...men det første indlæg er skrevet for 3 år siden...så han har nok besluttet sig for om han vil købe lejligheden eller ej 😉
tilføjet af

Du er oprettet som bruger i dag

Dette er din eneste kommentar her på debatten indtil videre 😃
Hvor belejligt!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.