10tilføjet af

Lynch stemning i Talent 2008

Jeg vil gerne indrømme, at jeg måske ikke er den mest kvalificerede til at udtale mig om denne sag, da jeg kun har set et andet afsnit af programmet.
Men Peter Ålbæk er da utrolig vred i dag og kører rigtig meget på alt og alle. Så irritabel plejer han da ikke være. Især synes jeg dog han er yderst pinlig overfor værterne. Det er ligemeget hvad de siger, så svarer han spydigt igen, men ikke på den de indforståede sjove måde (virker det langt fra til).
Heldigvis er værterne da mere voksne end ham og lader sig ikke gå på af det (det kan jo ellers sagtens ske, selvom det er et liveshow).
Er det mig eller var/er hans opførsel ikke utrolig pinlig i aften?
Nå, tilage til showet :-)
tilføjet af

Lidt infor om showet

Peter spiller den onde.
Hver eneste dommer har en rolle. 😉
tilføjet af

TALENT 2008

jeg tror du ikke kan se han faktisk hjælper deltagerne. Hvis de ikke kan holde til negativ tilbagemelding bør de slet ikke deltage, for det almindelige tilskuere kan være meget værre i virkeligheden, og så bliver chokket meget større.
For øvrigt er smag jo så forskellig så de kan jo aldrig gøre alle tilfredse.
tilføjet af

Talent

Peter ålbæk har sine egne meninger og ganske sikkert også et stort ego (Personlighed). Men han siger tingene lige ud og ham Jeppe (tror jeg nok han hed i et rødt jakkesæt) kunne da hverken synge eller noget så der ramte han plet. Synes dog at de 2 dansere som også kom videre var suveræn gode og forstår ikke at hans dårlige kritik af dem. De spiller lidt på hinanden værterne og helt sikkert det der er meningen, ligesom i x-faktor hvor man har 3 forskellige dommere. Så ålbæk er streng, men for det meste har han jo ret, det er vel hans arbejde at kunne spejde talenter i hans branche.....
tilføjet af

Det er da

aftalt spil. De har sikkert på forhånd lige aftalt ping pongen mellem værter og dommere.
tilføjet af

Jo jo det ved jeg godt

Men jeg synes godt nok han var ekstra pinlig i går 😕
tilføjet af

Det var mest hans kollegaer jeg tænkte på

Jeg synes han opførte sig meget pinligt overfor sine kollegaer. Altså mere end han plejer. Jeg sad ihvertfald og krummede tæer
tilføjet af

Det var også mest hans opførsel jeg tænkte på

Det virkede ikke som spil, men som om han gik ret meget over stregen og værterne og julie virkede ret trætte af ham.
Jeg ved godt han er streng overfor deltagerne og jeg ved godt han spiller den onde, det kan ethvert barn jo se 😃
Men jeg synes han var pinlig i går🙂
tilføjet af

Ping pong?

Hmmmm, hvis man spurgte Mikkel Herforth ville han nok ikke være helt enig og Felix og Julie gad ikke høre på ham og fejede ham af.
Ja ping pong synes jeg der plejer at være og de er gode til det også ålen, men jeg synes som sagt det var pinligt i går. Fra hans side
tilføjet af

Fuldstændig blottet for talent

var mit indtryk af de 8 eller 10 minutter jeg så ved en tilfældighed. Den kvindelige dommer opførte sig normalt, men både ålen og den anden klaphat har så travlt med at finde mærkværdige ord og udtryk at det minder om en dårlig skolekomedie.
Der er noget mere talent på scenen end for afvikling af det lort.
Det indslag jeg så var en knægt der fløjtede i hænder - godt gået, men hvad fanden skal en nedgøring (det er noget andet end kritik) af ham til for. De kan sige talent eller ikke talent nok til at fortsætte. Den yngste af de mandlige dommere begav sig ud i tysk øl og hvad ved jeg - smartass. Pinlig pinlig pinlig.
tilføjet af

Præcis

Præcis hvad jeg mener.
Julie kan godt tale ordenligt og det kan Martin for så vidt også, han laver bare en Thomas Blackman lidt ofte, hvor han knævrer løs og gaaaab.
Men Ålbæk....der er ingen grund til at nedgøre folk, han er så pinlig og forskruet at jeg skal have rettet tæer ud når jeg ser ham. En skam, for jeg kan ellers godt lide programmet. Det er sjovt at se hvad folk kan præstere
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.