4tilføjet af

5000 sange skal overføres fra Itunes.

Er det menningen at at det skal tage flere timer at overfører musik fra Itunes til
Ipad 64 GB versionen.
Nu er den snart færdig med at overfører det meste af musikken, men de fleste er uden noget cd covers på..
Købt musik, på alm cder og så overført, og købt musik på itunes version 10
Håber noget kan hjælpe mig
JH
tilføjet af

60.000 dkr i musik?

Wow...det må jeg sige, du er en mand der spytter i kassen for kunsten
(eller så tager vi fejl..) ;)
5000 numre...lovligt købt, det må jeg sige ;o) Hint hint, nudge nudge, wink wink....
tilføjet af

Altså

Nu vil jeg gerne forsvare trådstarter.
jeg har op gennem 80erne og 90erne købt ca 300 vinyler og 400 cd'er herunder en del dobbelt og nogle triple-album. Så blev det I den fagre ny verden LOVLIGT at digitalisere sin EGEN musik, som jeg nu både har på NAS-server, en almindelig mobiltelefon, en android og så har jeg konverteret musikken til iTunes til min kærestes iPhone 4 som jeg gav hende I fødseldagsgave for snart et halvt år siden.
Du kan selv prøve at regne, men jeg har støttet musikken med langt flere kilo kroner, end trådstarter gennem årene. For min generation og hvis man har været musikinteresseret har det faktisk ikke været komplet usædvanligt at have støttet musikken for et stort beløb.
tilføjet af

Tjaeh

Det var tider da man skulle betale minimum 140 kr for en nyudgivet LP og måtte vente 3 uger hos sin pladepusher når man skulle have noget specielt.
Og så lidt piratkopiering i det små hvis man overtalte en kammerat til at overspille en plade til bånd........og han ville selv gøre det, hans plader skulle dæleme ikke udsættes for andres pickup 😃
tilføjet af

Fona2000

har ofte ret gode tilbud, så man kan ofte finde meget billigem cd´er. Derfor behøver man ikke nødendigvis have brugt så mange penge. Jeg tror også 95% af min musiksamling er lovlig og det er ikke fordi jeg bruger voldsomt mange penge. Køber også musik fra justmusic store. Det er lige med at kende tricksne😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.