8tilføjet af

Er 10,2 godt i svendeprøve?

er 10,2 en god karakter i svende prøve?, hvad er karakter skalaen, ja !, ok! min søn har fået 10,2 i karakter, der var ikke andre der havde fået højre karakter?, men da jeg blev udlært, så kunne man få "bronce" medalge, Ok , jeg vendte en fals til venstre, så der "smuttede" min "bronce" medalge, men 10,2❓hvad vil det sige?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er en flot karakter....

Hej Poul J
Skal vi nu ikke lade "algerne" blive i havet? Men en medalje burde din søn da have. Jeg har i min omgangskreds en veninde hvis datter var oppe i eksamen som koldkøkken jomfru. Hun fik karakteren 12 i svendeprøven. Og på det praktiske fik hun så en bronzemedalJe. Og det er sgu flot, i og med (som jeg forstår det) det højeste som gives er sølv. INGEN får guld. Så en bronzemedalje er at ligestille med en sølvmedalje.
Tillykke med junior. Det er saftsusimig godt gået.
tilføjet af

Det er okay at prale af sine unger

- når der er noget at prale af. Det gælder også for dig. Spørg sønnike hvordan karakterskalaen lyder...😃
Tillykke med ham.
tilføjet af

flot

10,2 er flot og er vist ret tæt på bronze.
tilføjet af

jeg ville godt havde talt med ham

men han er taget i byen for at fejre det med de andre?, i byen?, han har sagt at han nok kommer hjem på torsdag??, den lille møgunge er vist ved at blive voksen, gid vide hvad han vil sige, når det bliver mørkt når han er kommet hjem, også at jeg siger "så er det sengetig"?, mon ikke man skal holde sin kæft med det??.
Nå men nu "tørner" jeg ind, kan i så også sove godt, nu er det jo så vigtigt at i ikke får Marrit og drømmer om "policer" og forsikringer[:*(]. god nat, måske tidligt men jeg vågner før "fanden" får sutsko på.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Er det en prøve...

For dem der hedder Svend - er det ikke bare sjov? Tak for sidst!
tilføjet af

Det er det nemlig

Har du også prøvet at være til en "svend"eprøve?😉.
Venlig Hilsen poul Jørgensen
tilføjet af

Hva' er knægten udlært som?

- er han fulgt i Daddy's fodspor - og blevet Cand. Blik? -
- nej, sikkert ikke.... - at være bliktud er jo ikke et JOB.... - der er ligesom med præster - det er et KALD! 😃😃😃
Nå, men uanset hvad han har fået svendebrev som - så er det sgu en flot karakter!!
En anden slæbte sig LIIIIGE igennem med 'bestået' engang i 75' - på Teknisk Skole i Gladsaxe.
Siden er det dog gået meget godt - 😉
Tillykke med 'arvingen' ;O))
tilføjet af

Nej !, han er ikke Can, vand og varme og tilnød blik!

Webdesigner også noget andet, som jeg har opgivet at følge med i, fatter aligevellet ikke en disse af hvad det er han laver, han tog 2 uddandelser på engang, så tror da som bare pokker at han vil prøve at lave noget andet!.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.