9tilføjet af

Beverly Hills 90210

Er der nogen der kan huske hvad Brandons kæreste der tog en masse stoffer, hed?
Noget tid efter de slog op, mødte han hende tilfældigt i San Francisco (tror jeg) hvor hun var flyttet hen.
De var stadig forelsket i hinanden, men hun skulle flytte til Europa dagen efter.
Jeg tror hendes navn starter med M
Der var lige en der spurgte mig, og nu irriterer det mig helt vildt, hjææælp ;-)
tilføjet af

navnet var..

Emily Valentine
tilføjet af

Ja...

...det er også rigtigt!
Takker mange gange!
tilføjet af

Hun hed...

Emily - og hun spiller med 3 gange ialt... Første gang som Dylans/Brandons kæreste, senere hvor Brandon besøger hende på hospitalet og meget senere hvor han tager på road-trip og besøger hende i SF, hvorefter hun tager til Frankrig for at studere kunst.
tilføjet af

FRANKRIG???

Ej hun tager vist ikke afsted for at studere kunst! Hm vil være marine-biolog sååååååå!!!
tilføjet af

Hi hi...

Ja det er rigtigt - ved ikke lige hvorfor jeg mente det var kunst...*lol* SÅ TAG LIGE OG SLAP AF - ALLE KAN VEL TAGE FEJL!!!!!!!!!!!!
tilføjet af

Råbe!

Hvorfor råber du? Siger bare at du tager fejl!! Jeg har da vist slet ikke råbt af dig! Ville da bare lige sige hvordan virkeligheden er! Så rolig nu!
tilføjet af

Kig lige igen...

Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus vel??? Du siger du ikke råbte af mig!!!! Jeg lavede en ganske enkelt fejl og så STARTER du dit indlæg med at skrige FRANKRIG!!!! I stedet for stille og rolig at sige at jeg tog fejl... Så tag lige og slap lidt af kammerat - du er sq ikk selv for fin i kanterne.................
tilføjet af

Svar på dit spørgsmål

Hejsa...
Brondons eks kæreste i serien beverly Hills 90210 hed Emily Valentine..
tilføjet af

navnet på brandon stofmisbruger kæreste,...heh,..

hun hedder emely valentin,..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.