3tilføjet af

David salmen 119 v11

Jesus sagde til farisærene hvorfor kalder I mig Herre når I ikke gør min vilje, og i Johannes Åbenbaringen, advares der som det sidste, om at lægge til eller trække fra af det sande rene Guds
Ord. " dette er kærlighed til Gud, at holde hans bud"....En lille sideanmærkning til det tema jeg ellers, beskriver pt. men holdes der til guds Ord,
kan det jo aldrig falde helt uden for.......
tilføjet af

Jeg er fed up!

Hold op med dette religiøse svineri!
tilføjet af

svar, som skoven....

Engang da Jesus uddrev dæmoner af besatte, bad dæmonerne, om at blive sendt over,I nogle grise på marken i nærheden. Men grisene var da så frelste, kan de næsten betegnes , som, for de valgte , at kaste sig selv i døden istedet for, at væee besat af dæmoner
tilføjet af

Ps. VIGTIGT

Bemærk forresten at enhver ånd, ond som god, behøver sit hus. Jesus sagde I min faders hus er der mange boliger, hvis ikke havde jeg ikke sagt det. Dæmonerne kendte til deres fremtidige skæbne, som de Gudsoprører de var . så de sagde selv til Jesus, er du kommet her, for at pine os før tiden. Denne verdens krop går jo sin forrådendelse imøde i graven, så hvis man ikke er dem der får en himmelsk bolig til sin ånd, ender man som en lidende og hvileløs ånd
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.