10tilføjet af

Danmark ano 2017

Om 10 er DF fortid eller også er har DF overtaget Danskheden og alle må kun tale dansk, se dansk tv og se danske film. I skolerne er "Den Danske uniform" blevet indført. Danmark frigøres fra Europa og glider langtsomt op ved siden af Grønland, væk fra EU. Til Den tid vil ældrechecken være sat op med 500%, men alle vil jo også være blevet 10 år ældre. Skattestoppet gælder fortsat til glæde for de rigeste og alle andre flag en det Danske er ulovlige. Kun indvandrere fra Norge med hvid stamtavle er velkomne, hvis de stiller en bankgaranti på 1,2 mill norske kr. Godt nytår 2006
tilføjet af

Glæder mig allerede til 2017

som et lille barn.
tilføjet af

Det lyder fedt...

Jeg glæder mig også helt vildt...Endelig må Danmark nyde sin DANSKHED ;-) Helt perfekt bud på 2017. Godt nytår!
tilføjet af

Jo tak men

Danmark kommer altså til at ligge lige ved Grønland og de er jo noget mørke i huden!
tilføjet af

lyder som

det rene paradis?
Ingen perkere i dk???
tilføjet af

Måske

men masser af de mørke Grøndlændere ubehageligt ikke sandt?
tilføjet af

racisme

knyt sylten din lede racist- grønlændere er dejlige
tilføjet af

Ville

Hvad mener den tossede pakistaner kaminsky, bedre kendt under navnet ladyboy-in-burka, med ordet ano. Det ville være en god ting hvis tossen fra Pakistan skrev sine indlæg på dansk istedet for på pakistansk.
tilføjet af

ikke lege med

fars computer lille Brian - klokken er mange og du skal vist i seng nu!
tilføjet af

Forvente

Af utilpassede "kulturberigere" kan man ikke forvente ret meget. De er en stor belastning for samfundet, både økonomisk og socialt. Send dem ud af landet.
tilføjet af

hvis vi ikke kan

integrere dem må vi absorbere dem. Forbyd abort og kondomer og knip dem sønder og sammen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.