7tilføjet af

Cyber City problemer - kender du til det ?

Vi bliver sku vanvittige !!!!!!!
Vi har internet hos cyber City, og vi har i gennemsnit problemer med at komme på nettet et par gange om ugen.
Vi må så ringe til cyber city, og bruge penge på at sidde i kø, igen og igen og igen!
Har dem mistænkte for ikke at ane en skid om hvorfor vores trådløse netværk IKKE er STABILT !
Den ene man snakker med siger det ene, den anden det andet.
Vi betaler 325 kr om mdr, og det virker af H...... til
ØV, ja jeg bander og svovler - er bare så irriteret!
Nu kan jeg så komme på her nu, har ellers været afkoblet hele dagen, så kan jeg tænde og slukke, tænde og slukke, hive tlf stik ud og ind, og så er man nogle gange heldig andre gange ikke!
Cyber City har lukket kl 17 idag - argh.....
Har bundet os for et halvt år, og har betalt penge for en trådløs routher.
Har nogen haft samme bøvl❓
Kan nogen anbefale et selskab, der er forholdsvis billigt og som VIRKER !
Vh Randers
tilføjet af

Pris og kvalitet...

Hænger ofte sammen.
Har selv TDC som udbyder, og har aldrig nogle problemer med dem.
Jep, de er måske lidt dyrere end andre udbydere men det virker også bare 100% hele tiden.
tilføjet af

ingen problemer her

Hej synd du har de problemer jeg har haft Cyber forbindelse i flere år uden problemer så det er dine egne indstillinger og måden du sætter dit trådløse op.
held og lykke
tilføjet af

Tjah

Jeg har aldrig haft problemer med Cybercity. Det er i mine øjne den bedste og mest seriøse udbyder.
Til gengæld var der på et tidspunkt fejl i TDC's installationer - som det tog dem (TDC) over 3 uger at rette.
Så hvad angår pris og kvalitet kan jeg kun grine lidt ad TDC-kunder. Jeg sidder nemlig på en fungerende 8 Mbit-forbindelse med fuld support til 329 kr./md.

Hvis jeg var dig ville jeg bede dem om at udskifte din router. Og hvis dét ikke hjælper, så er det dig selv, der gør noget forkert. Udbyderen kan se, om forbindelsen virker hele vejen til routeren, hvor det er deres ansvar at fejlrette. Men er udstyret ikke defekt og der er tale om en brugerfejl, så er det bare frustrerende for supporten, at folk ikke ved hvad de laver.
tilføjet af

Hehe

Som du selv siger så tager det TDC lang tid at rette en fejl på deres net, og trist for dig at skulle vente 3 uger på deres langsomme teknikere.
Det er så også en af grundene til jeg har TDC, da de jo laver deres egne kunders forbindelser først før de går igang med at lave andres såsom CC ;-)
tilføjet af

...

Vi har bestilt en opgradering fra 2mbit til 8mbit, og der er gået 3 måneder nu og det er stadigvæk ikke kommet. Vi har klaget utallige gange men det lader ikke til de ved hvad der er galt. Mærkeligt nok er vores upload hastighed steget til 1mbit, hvor den før var men vores download er stadig nede på 2mbit.
tilføjet af

Rettelse

*Hvor den før var 256kbit :b
tilføjet af

andre problemer - har brug for et råd!!

jeg har altid haft CC da jeg boede hos min far, hvor vi ingen problemer havde.. Nu er jeg flyttet hjemmefra, hvor vi bestilte CC. Det viser sig så at de slet ikke har styr på en skid.
Vi anede ikke om der var tlf stik i huset (som vi senere fik af vide af tdc teknikeren at de bare kan gå ind og se). Derfor skulle der komme en tekniker ud og lave et tlf stik. Da han dukker op her, fortæller han at han ikke er bestilt til at lave tlf stik, men bare skal sætte routeren til. Vi siger at vi selvfølgelig ikke vil betale 695 kr for at han ikke laver det han faktisk var bestilt til. han siger han vil annullere den, så vi ikke skal betale for det. Alligevel kommer der en regning på 695 kr for teknikerbesøg. Vi har flere gange prøvet at ringe til CC for at få dem til at kreditere beløbet. Uden held. For de kan ikke kreditere, siger de. Alle ved da at hvis man kan lave en faktura, kan de også kreditere det igen. Vi er nu nået dertil hvor regningen skal betales. Jeg vil stadig ikke betale for et besøg hvor der ikke blev lavet noget. Hvad gør man? Har brug for et råd!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.