4tilføjet af

1914 -15 -18 -20 -25 -75 -2006

¤¤¤¤¤¤¤ 7 Årstal - 7 Profetiske Udatalelser -
Årstal udtalt af Jehovas Vidner, for Deres store Drøm:
"Harmageddon"
Men nu ved Vi, at Dette Ikke var Profetier, sådan Rigtige i hvert fald, for det siger ftg.
For havde det været Profetier/forudsigelser, så havde de været Falske, og det er de Ikke siger ftg, simpelthen fordi, havde de været Falske, så havde Jehovas Vidner været Falske Profeter eller Falske Disciple, og det er de ikke siger ftg.
Fordi som han siger, Ifølge 5.Mosebog 18:22 havde han så været en Falsk Profet eller Falsk Discipel, og det er han ikke siger ftg.
Så derfor er det heller ikke forudsigelser, siger ftg!

Jalmar siger
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

jeg er en sand profet

se blot min forudsigelse:
Imorgen vil mænd og kvinder tilhørende en amerikansk organisation, der påstår den er en religion, men i virkeligheden blot er en udplyndringsmaskine- gå ud på stræder og veje og stemme dørklokker i forsøget på at fange sjæle( og især disse sjæles penge) til organisationen så den kan vokse sig federe.
se disse mænd og kvinder er faktisk gode mennesker,desværre er de som står bag dem udstyret med Lucifers egenskaber.
se det er min profeti.
er jeg så ikke en ægte profet?!
tilføjet af

Så Sandeligen siger jeg Eder,..........................

.........De ere at Kalde en Sand Profet, at Udsige en af de Største Sandeste Profetier, siden sidste gang en Sådan blev Sagt og set Sandfærdig og ud over enhver Tvivl Bevist

Idet jeg forbliver og ønske eder en skøn dag
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Det er ikke så sjovt at være udstødt.

Jeg har selv prøvet det.
tilføjet af

kære anonym . det er jeg ked af ............................

.........at høre, ville det hjælpe dig, bare at komme af med nogle ord?
Du skal være velkommen til at skrive til mig privat:
jalmar@sol.dk
Jeg lover dig, med 100% garanti, at dine ord ikke vil komme videre.
Det hjælper meget ofte, at "læsse af" hos en fremmed, og jeg stiller mig gerne til rådighed.
Jeg synes dit udsagn lød noget trist? - Så¨det er jo vamskeligt bare at skrive "fortsat god dag" hvis du Ikke har en god dag, ikke? Men mit ønske til dig er reelt ment.
Med venlig hilsen
jalmar

Med venlig hilsen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.