20tilføjet af

Win2000 & Word??

Hej nørder! ;o)
jeg har formmateret min PC. og installeret win2000 efter en del bøvl med XP, da hverken min PC eller USBport var kompatibel med XP... Desværre.. Men win2000 kører nu perfekt.
Nu er mit problem så, at der jo ikke er et Word-program i win2000, kun Wordpad, og det er altså ikke optimalt.
Nogen der ved om jeg kan hente Word et sted, og i så fald, hvor??
På forhånd tak.
tilføjet af

Desværre...

...Ulla, Word kan ikke hentes gratis.
tilføjet af

Føler med dig

Jeg har en kopi af word 2003 small buisness edition.
Men jeg skal have programmet aktivret...
Er der nogle der ved, hvor jeg kan finde en "crack fil" der kan aktivere uden brug af internet eller telefon?
Har søgt på Google, men uden resultat.
tilføjet af

Øv, øv og atter øv...

Skide surt, når man har office-pakken til XP liggende!!! *tuuud*
Verden er sgu hård og uretfærdig.
tilføjet af

OfficePakken2000?

Det er vist den eneste løsning? Måske en ven eller lignende har den, hvis du ikke har mulighed for at købe den?
Jeg har selv arbejdet en del i OpenOffice. Den har alt det som office pakken har. Men forskellen er at OpenOffice er gratis!
tilføjet af

Her er en mulig løsning

Hvis du har Office XP liggende, så kan du blot installere den. Microsoft udlevere en ny omgang kode, hvos det er et problem, men det kræver at versionen er lovlig.
Ellers kan jeg anbefale da.openoffice.org (hent kontorpakken) der efter min mening er lige så god som Word, og som i de fleste tilfælde åbner Word uden større problemer.
Hilsen
Frank
tilføjet af

Link-link-link??

:oD HVOR kan jeg hente det???
tilføjet af

Yeah!

1000 tak Frank :o) Jeg prøver!
tilføjet af

Et andet indlæg besvarede det...men..

..Jeg gør det da også gerne www.openoffice.org
tilføjet af

Det er pisse arrogant

...som Microsoft gør sine varer incompatible bagud. At ingen reagerer så kraftigt som med et boykot skyldes kun at det er MS selv som udelukker den mulighed.
tilføjet af

Jeg kunne ikke...

... Være mere enig... Det burde kun være den anden vej!
tilføjet af

Got it...

.. Og er ved at hente :o)
tilføjet af

Open office

Du kan hente et open source program der hedder opgen office, det er meget lignende microsofts officepakke.. www.ogenoffice.org
tilføjet af

den rigtige openoffice side

Jeg prøver lige igen, programmet hedder Open Office og kan hentes på www.openoffice.org
tilføjet af

Gad vide.....

...om redundancen i indlæggene ville blive mindsket hvis folk gjorde sig den ulejlighed at læse de øvrige indlæg? ;o) :o)
tilføjet af

Hæhæhæhæ!

Jeg har hentet OpenOffice, og det er jo ganske flot og anvendeligt! Dejligt med et ordentligt tekstbehandlingsprogram...
1000 tak for hjælpen!
tilføjet af

Var selv ret begejstret....

..og når man helst vil have et gratis, så er OpenOffice faktisk ret sejt! Og ja, tekstbehandlingsdelen er bestemt ikke at foragte.
God fornøjelse med det :o)
tilføjet af

hmmm

kan godt skaffe crack, eller henvise dig til en site med en crack til Office XP. Men den må jeg ikke vise. Du kan lige sende en mail hvis du vil have linket.
tilføjet af

Noget lignende

Du kan downloade et program på nettet der hedder OpenOffice. Det minder en del om skri´veprogrammet StarOffice, rent faktisk helt magen til. Det er ikke Word, men det er gratis at downloade, og så er det et faktisk meget godt program ,men jeg må indrømme, selvfølgelig ikke så optimalt som Word.
tilføjet af

Glemte lige...

Tidligere indlæg: Du kan downloade et program på nettet der hedder OpenOffice. Det minder en del om skri´veprogrammet StarOffice, rent faktisk helt magen til. Det er ikke Word, men det er gratis at downloade, og så er det et faktisk meget godt program ,men jeg må indrømme, selvfølgelig ikke så optimalt som Word.
Jeg glemte lige at du kan finde adressen inde på www.dr.dk/rabatten
tilføjet af

PÅ CD-ROm fra KOMPUTER

Hej,
den var for nogen tid siden på en cd rom fra bladet Komputer for alle. husker ikke hvilken, bekalger!
f
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.