54tilføjet af

Nu på SOL: Miss Indre Skønhed 2008!

HEJSA alle I dejlige SOL-mennesker! Jeg er blevet helt utrolig glad for denne side, da jeg har fået en helt ny virtuel familie her. Jeg kan overhovedet ikke komme i tanker om, hvordan livet var før I kom ind i billedet😃 Og det gælder alle: også dem, jeg ofte er oppe at toppes med🙂
DERFOR synes jeg, at vi skal afholde en mindre afstemning om, hvem der er den mest (indre) smukke kvindelige profil her på SOL. Dette ville nemlig virke LANGT mere prestigefyldt at blive ÅRETS profil, i stedet for månedens😃
Alle nomineringer er godtagede, hvis de overholder disse krav:
1. Personen SKAL være en kvinde.
2. Dette er en INDRE skønhedskonkurrence, og derfor tæller YDRE skønhed ikke med😉
3. Personen SKAL være enten en profil eller en person, der går under samme alias ALTID.
4. Skriv den nomineredes navn i overskriften, så vi undgår ikke at kunne finde rundt i nomineringerne.
5. Den, der nominerer en anden, SKAL have en begrundelse for, hvorfor vedkommende valgte netop denne person.
Så skulle alt vist være på plads!
Jeg vil personligt tjekke for brud på konkurrencereglerne, og jeg afslører vinderen fredag den 12. september klokken 20.
Jeg dømmer IKKE efter min personlige mening, men efter hvad der står af pæne ord om de nominerede (ellers ville jeg også være GRUSOMT i tvivl😃)
Hav en god og spændende uge. Jeg vil vende tilbage til debatten et par gange før den endelige afgørelse!
Med venlig hilsen Tiguaren😉
tilføjet af

Mon ikke...

At denne virtuelle verden også afspejler den virkelige verden?

Jeg tror at blod er tykkere end vand, så var det ikke en ide at nævne din virtuelle familie allerede nu?
tilføjet af

Du er vist en sjover.

Men du gør det godt [s]
tilføjet af

Drudeheksehyl - udenfor konkurrence

Det er næsten unfair overfor alle andre, men:
1.
Hun er kvinde
2.
Hun skriver altid med hjertet, aldrig grundet sit køn
3.
Kan ingen vide, men hun snakker sjældent med sig selv! 😉
4.
Er gjort
5.
Drude har om nogen bidraget med/i tabu-belagte emner!
Den slags debatter elsker jeg! 🙂
Jo mere vi kan rykke ved normerne, des bedre har jeg det!
Hun er ikke bange for at afsløre sine "slagfarlige" sider, f.eks. hævnlyst (de som kørte hendes hund ned) afsky for muslimske kriminelle og nedgørelse af autoriteter!
Hun er heller ikke bange for at blotte sine inderste følelser, at hun ønsker en rigtig mand med tryghed og personlighed! 😉- og at båden bliver lappet! 🙂
Se DET er en rigtig skønhed!
Den ydre profil af drude er såmænd nydelig, men den indre - kan ingen slå! [s]

M47
tilføjet af

Drude er på listen!

Og fører indtil videre hele konkurrencen😉
tilføjet af

Jeg forstår ikke helt din antydning...

Mener du, at jeg er i familie med andre på SOL eller hvad?
Uanset hvad er dette en skønhedskonkurrence, og vi skal helst ikke diskutere her🙂
Og bare så du ved det: Jeg holdt med dig HELE den kritiserende debat igennem. Det var af PERSONLIGE grunde, jeg slettede den, ikke fordi, jeg havde ændret mening🙂
Jeg har ikke noget imod dig, og det har jeg aldrig haft🙂
tilføjet af

Jeg nominerer Sipa!

HUN er nemlig ærlig, og hun forsøger gang på gang at rette op på SOL's uretfærdigheder. Det er dog ikke ensbetydende med, at Sipa vinder🙂
Om jeg elsker eller hader en person gør ingen forskel... jeg dømmer efter de andres bedømmelse. Så Sipa... man kan vel håbe på at blive årets kvindelige profil🙂
tilføjet af

Jeg nominerer hermed Sillamus

en ærlig og smuk pige der altid blander sig når hun, er interesseret.
held og lykke til en profil der er smuk på to måder[f]
tilføjet af

Okay! Vi er oppe på tre nominerede!

Drudeheksehyl fører, og hun efterfølges af Sipa og Sillamus😉
tilføjet af

Okay, Sipa er ikke med...

Drude fører, Sillamus ligger på andenpladsen😉
tilføjet af

Hov hov...

Jeg er en mand, så jeg forventer ikke at vinde alligevel! 😉
tilføjet af

Et godt valg! ;o)

Men man kan vel kun afgive sin stemme een gang hr. tiguar?

M47
tilføjet af

Jo, det var da meningen...

...men derfor kan man da godt påvirke de tilbageværende stemmeberettigede😃
Godnat, hilsen Tiguaren😉
tilføjet af

pusserpigen

Hun er så kærlig at hun deler ud af det.
tilføjet af

Pusserpigen er på listen!

Endnu et godt valg, og vi har nu fire nominerede😉
tilføjet af

Carmen

Hende kan man ikke komme uden om. Hun er altid klar med gode råd.
tilføjet af

Selvfølgelig er Carmen på listen!

Og jeg må vel lige tilføje, at hun var så smart at lave en internetside med SOL's historie, profiler, mm.[f]
tilføjet af

Jeg har altså 3 kandidater til titlen

Drude,Jackie og Sipa.🙂🙂Se det er godt nok alle tre kvinder med varme og ben i næsen.
Og skal der lidt gang i den afstemning, mon så ikke os med profil har tre stemmer?
De anonyme kan jo være den nominerede der anbefaler sig selv, bare en tanke😮
tilføjet af

Det er der noget om... Jackie er med på listen!

Og så siger vi bare, at profiler logged-in kan stemme ekstra😉
tilføjet af

Det er

😃sgu den mest raffy jeg har sset til dato😉😉
tilføjet af

Jeg tror mere

jeg havde hovedet under armen den dag jeg gik i gang med det projekt😉 Men sjovt har det været, og en succes er det jo på sin vis også blevet.
[l] Kærlig hilsen
Carmen, der naturligvis takker for normineringen
tilføjet af

Ikke profiler kan vel ikke nominere?

Det må da kun være dem, der bruger profil, der kan nominere andre profiler, ik?
MVH
GL
tilføjet af

Jo...

Det er jo egentlig ret snyd, men jeg tror nu ikke, at Sillamus har nomineret sig selv[f]
tilføjet af

Det tror jeg heller ikke

Og jeg vil da bestemt gerne nominere hende, selv om jeg ikke kender hende ret meget.
Jeg kan bare bedst lide at man vedkender sig sit nick, og er ene om at bruge det, når man skal nominere - selv til en spøgefuld nominering som denne.
MVH
GL
tilføjet af

Det var så IKKE mig der skrev ovenstående!!!!!!!!!

Folk der ved hvem jeg er ved hvad jeg mener om denne slags popularitetskonkurrencer. De skaber mere lort end lagkage....for der vil være mange flere tabere end vindere. Man kan diskutere hvor rimeligt det er at stille op til en konkurrence hvor ens personlighed skal bedømmes.
Sjovt det popper op altid. Der må åbenbart være et behov for at mængden skal bedømme og inddele sig efter popularitet. Hvad er mon meningen med det? Hvilket mål vil man opnå?
Nå - not my game!
Go on folks. Feel the bittersweet power of judgement, wich contains every power but that from the heart.
tilføjet af

Skal vi ikke også lave en for fyre?

I så fald vil jeg straks nominere Phusker, fordi han altid er så hjælpsom og bruger tid på vores IT problemer :-)
tilføjet af

Haha!!

Så kommer jeg helt sikkert til at ligge i bunden...😃
tilføjet af

Det kan du godt regne med.

Faktisk helt uden for konkurrence😉
For det er vel kun for profiler.😃
tilføjet af

Sipa

Er min stemme...sød,sjov,seriøs,super sexes( mest når hun danser).
Sipa kan man regne med.....[l][l]
tilføjet af

Det er da ikke nemt

at pege på en bestemt - personligt har jeg flere favoritter: Katfish, Drude, Dulkis, en af de Anonyme. Så enten skulle jeg stemme på dem alle eller ingen af dem for at være fair.
tilføjet af

HALFEVIL! hun er den perfekte vinder!

og så siger hun sin mening, behøver jeg sige mere😉
tilføjet af

Halfevil er nomineret!

Og det skal nok gå, Halfevil... Jeg har et trick i ærmet😉
tilføjet af

Rettelse:

Jeg har et ES i ærmet😃😃😃
tilføjet af

Og vinderen er:

Det har afgjort været en MEGET svær beslutning, så jeg vil gerne fremhæve en profil:
Halfevil333!😃 Hun er en kvinde, der anderledes og stolt af det! Hun går i sort tøj, har sort hår... Og hvad så? Derfor kan man da godt være en utrolig smuk person med en endnu flottere personlighed! Jeg er især imponeret over hendes livssyn: Man er, hvad man tror, man er! Og det er lige præcis samme indstilling, som jeg har til livet. Hvis man smiler til verdenen, smiler verdenen tilbage![s] Hun svarede desuden helt ærligt på, at hun ikke gad den slags fremhævelser af profiler, hvilket, jeg synes, er en helt fantastisk egenskab!🙂
MEN! Hun er IKKE vinderen! Udover at hun ville afslå titlen, mener jeg også, at mange andre er præcis lige så fantastiske🙂
SÅ DEN RIGTIGE VINDER ER:
<[f]<[f]<[f]<[f]<[f]<[f]<[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>[f]>
[s]Drudeheksehyl[s]Sipa[s]Halfevil333[s]Aliasen[s]Jette-[s]Kajsa[s]Sillamus[s]Pusserpigen[s]Carmen[s]Jackie[s]Mummitøsen[s]Dulkis[s]Blondinen1[s]Black-magic-woman[s]
I har ALLE gjort en forskel for mig, og det var umuligt for mig at finde en vinder! I er ALLE vindere i mit liv[l][l]
Man skal ikke fremhæve en enkelt profil, når man selv er i tvivl, så jeg valgte dette! Og mon ikke Halfevil kan tilgive mig, at jeg fremhævede hendes flotte livssyn😉
Sandheden er, at jeg ikke ville være glad for SOLen, hvis I ikke var her, og derfor er der selvfølgelig mange forskellige, der fortjener titlen.[f]
Og til alle jer: Tænk over, hvorfor nogen nominerede jer. I har alle været med til at gøre en forskel😃
Med venlig hilsen Tiguaren, der nu forsøger at vise jer, hvor meget I egentlig betyder tilsammen, ikke kun hver for sig[l][l][l]
tilføjet af

En virkelig flot indsats Tiguaren!

[s]Dit gå-på-mod og din måde at håndtere disse voksne damer med store ego'er - overgår ganske enkelt alt! 🙂
Jeg må jo tro på din alder, når du bedyrer den i din profil, men enten lyver du af helvede til, eller du været forbandet god forud for din tid! Tro mig min knægt - mangen et kvindfolk vil falde for den slags!!! 😃 😃 😃 [l]

Faktisk er jeg glad for din fremhævning af Halfevil333!
En forbandet led tøs - som man kun kan elske! 😉
Hun har om nogen her på [sol] forherliget og forpestet - elsket og hadet - kysset og sparket! Måske er der en grund til at vi "borderlinere" på et tidspunkt fandt hinanden? 😖
Men du forstod om nogen at balancere på verdens skarpeste knivsæg! - og slap fra det!
Fuck vores diverse uenigheder - jeg beundrer dig i en grad ingen anden [sol]-debattør før har opnået i min optik!

Alt godt for dig! [s] [s] [s]
M47

P.S.
Iøvrigt var jeg ikke et nanosekund i tvivl om, hvem vinderen ville blive! 😉
tilføjet af

Tusind tak:-)

Det er altid dejligt at blive værdsat, og jeg må da også sige, at dit indlæg, jeg nu besvarer, helt sikkert er det mest opkvikkende indlæg, jeg nogensinde har læst😃
Jeg lyver IKKE om min alder, men det sagde du vel også bare for at smigre😖
Jeg vidste godt, at jeg på ingen måde kunne slippe væk med at give titlen til en enkelt, og det var derfor, jeg hev Halfevil ind som et godt eksempel🙂
Hele konkurrencen var nøje overvejet... og min kroning af vinderne gælder naturligvis også de mandlige debattører, inklusive dig😃
Tak for de utrolig rosende ord. Jeg glæder mig til at møde "mangen kvindfolk"!😃
Venligst Tiguaren, der stadig ser op til vores, endnu ikke faldne, SOL-konge🙂
tilføjet af

lad vær´ rimer på fair

- Han har godt nok været fremme i skoene, den (vores) unge mand 😃 Hvor længe har vi andre arbejdet på at blive fri for den slags p.. men det opstår tilsyneladende med nye debattører😃😃😃
- Han er den første, jeg har set komme godt fra det. 😃[f][s][f]
tilføjet af

Man får ingen point for de bolde man ikke kaster :o)

Og du har netop både kastet og grebet en bold, så du fortjener bestemt point for et godt og underholdende indslag 😉 det er nemlig sådan jeg ser på den slags, hverken mere eller mindre 🙂
[l]Kærlig hilsen
Carmen[l]
tilføjet af

Hej Carmen

- long time no see. Uhhh jeg savner dig - du gode bredrøvede kone ... kig ind lidt oftere, please!!
- Håber du har det rigtig rigtig godt og ønsker dig en forrygende weekend
- Kærligst Dulkis[f][s][l][s][f]
tilføjet af

Jeg kigger skam også ind :o)

Men ikke altid jeg lige får mast mig ind med en kommentar 🙂
Jeg skal have en stille og rolig weekend tror jeg. De næste bliver besat af arbejde,familiefødselsdage og klubfest. Men det kan jo også være forrygende på sin helt egen måde.
[f][s][l]Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

SOL´s fødte diplomat....

En meget smuk måde at runde dette af på. 😉 Et 13-tal for diplomati og indsigt. 🙂

Kajsa
tilføjet af

Den du lavede der

var der vidst ingen af os der havde set komme😃
Du er den fødte diplomat😉
Tak for opmærksomheden😖
tilføjet af

Nej tak!!

Foretrækker seriøst at være afskrækkende eksempel, og hader popularitetskonkurrencer og rygklappere.
Når man nu som jeg besidder evnen til at få små børn til at græde og hunde til at stikke halen mellem benene og katte til at hvæse af en bare ved at se på dem, hvorfor så ikke benytte sig af det? ;-)
Jeg synes ikke selv jeg hjælper, men kommer bare med et par fif og ideer, som folk så kan vælge at følge eller ej. Hvis det hjælper, så fint, hvis ikke så er det bare ærgeligt, både for dem og for mig.
tilføjet af

Hehe...

Jeg håber selvfølgelig ikke, jeg skuffer nogen🙂
tilføjet af

Loser ;o)

http://www.youtube.com/watch?v=qtAhlPcdh9c
Hehe...hvis du er fan er MIG...så er du fan af det, jeg står for...og det er så ganske aldeles afgjort MUSIKKEN....all the way through. Og Ayreons LOSER den er bare alt for fed.... Men hey...don't put me in that position...it doesn't suit the friendship 🙂
Med al respekt, så har jeg ingen trang til at vinde noget som helst, for jeg hader i den grad konkurrence...hvis det altså er indbyrdes personlig konkurrence, hvor præmien er legalt at slå andre oveni hovedet med sin udmærkelse....Men her tog Tiguaren røven på borgerskabet 😃 ... HALLELUJA hvor det var flot. Sikke en glæde og powerfuld energi der sprang ud af SOL-en her.
[l][l][l][l][l]
tilføjet af

TAK

fordi du noget så eftertrykkeligt tog røven på mig! 😃 SÅDAN skal den skæres! Flot at stikke de negative forventninger i ansigtet på dem der går og prædiker det...man kan godt falde lidt i søvn over sin egen sødsuppe en gang i mellem.
Det der var simpelthen så flot....kan slet ikke finde lige det rigtige musiknummer...det plejer jeg nu ellers også at kunne...så derfor får du et der er lidt maplaceret, men kører got derudaf YOU GOT ANOTHER THING COMMING http://www.youtube.com/watch?v=gU7sBgjKDCI i håb om at møde dig i debatterne rundt omkring på nettet, og få lignende eyeopeners... hehe
Og så synes jeg iøvrigt at vindere ALTID er dem, der kan fremhæve ANDRE...og her - de, der har tænkt på andre end sig selv.
Sikke en fed stemning du fik lukket ud her! Jeg ELSKER det der...føler virkelig SOL-en og det virtuelle rums berettigelse. Jeg fornemmer du har betrådt en sti, ser nu er blevet til, som ike var der før...en accept og en legal GLÆDE ved et virtuelt fællesskab. Der er ALT for tit nogen der skriver "få dig et liv" underforstået, at når man hænger i cyberspace og debatterer på forskellige niveauer med andre mennesker...så er man taber og har ingen sociale evner....Men det er IKKE sandt. Det har DU bevist her...
Så du får lige en anden gammel svend 😉 CAN'T LIVE WITHOUT YOU med Scorpions http://www.youtube.com/watch?v=oQO7dzmmFqA
Og du får lige en KÆMPE buket virtuelle blomster for den der STREG du lavede der...Du er ALT for sej på den fede måde [f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f][f]
[l][l][l][l][l][l][l][l][l][l]
HEPPAH 😉
tilføjet af

Careful with that axe eugene

tilføjet af

Selv tak;-)

Jeg er da glad for, at du kan lide budskabet🙂 Det regnede jeg nu også med![f]
Jeg tror faktisk også, jeg "advarede" dig om vinderen i en af de første kommentartråde. Et ES i ærmet😉
Tak for buketten... Du har helt ret i, at et virtuelt fællesskab ER et fællesskab, og det bedste er, at her bliver man ikke nødvendigvis dømt på udseendet. Det er derfor, jeg ikke har et billede af mig selv på min profil, da jeg ikke synes, at folk skal have et forudbestemt indtryk af mig🙂
Selvom du ikke skal fremhæves, synes jeg dog, at du er et MEGET godt eksempel på, at man godt kan være anderledes uden at være underlig😃
Jeg HAR vist rost dit livssyn...🙂
Mvh. Tiguaren😉
tilføjet af

DET har du ihvertfald ;o)

rost mit livssyn...jeg ejer det heldigvis ikke...jo flere der deler det, jo mere er det værd 😉 Og tak for at du fremhævede livssynet, og ikke mig. Det føles så dejligt, at det er værdierne der er sat i fokus...mere af det 🙂
Jeg jeg kan se du har skrevet til mig igår. Jeg har bare først set det nu her i aften. Jeg læste heldigvis det først, før jeg læste din afsløring af vinderne, så det faldt på den rigtige måde...og virkede efter hensigten 😉
Jeg hader normalt konkurrencer, der handler om at underkue hinanden, og hæve sig selv op på bekostning af de andre, men konkurrencer hvor det er fællesskabet der vinder...dem er jeg helt vild med. Også dramaleg og sådan noget, hvor man bidrager til fællesskabet så ALLE bliver styrket og ALLE føler sig som vindere.
Det der med at være anderledes uden at være mærkelig...jeg ved lige hvad du mener. Du udtrykker dig med nogle ord som forklarer en forskel, fordi de bliver sat i kontrast i stedet den sædvanlige måde, hvor de nærmest er synonyme. Du har IHVERTFALD et udpræget talent for ord...det holder jeg meget af. Men ellers kan jeg jo ikke være anderledes...i min verden er de allesammen ligesom mig 😉 Jeg er "Mis med de blå øjne" hvis du kender den børnebog 🙂 http://www.boligoglivsstil.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10502&storeId=10502&langId=1000&productId=153735 Den er ligeså sigende, som "Palle alene i verden" 😉 men nu røg jeg vist ud på et sidespor.
tilføjet af

Mis med de blå øjne...

Ja, jeg kender lidt til den, men jeg har aldrig læst den. Jeg går ud fra, at "mis" ser sig selv som en af de andre, ikke en, der skiller sig ud. Det er ihvertfald sådan som du virker🙂
Jeg mente heller ikke at DU er anderledes, men det er dit livssyn, og du har helt ret i, at jo flere, der deler dette livssyn, jo bedre. Mit indtryk af dig er, at du ikke har oplevet mange problemer, du ikke selv kunne klare😉
Jeg er faktisk ret imponeret over, at du ofte "besvarer" indlæg med links til sange eller, som her, bøger😃 Det er ikke mange andre, der prøver på, at gøre sine svar ligeså "aktive" og spændende🙂
Er jeg god til ord? Nej, jeg har bare en god hukommelse, så jeg husker alle ord, jeg hører eller læser, og jeg glemmer sjældent, hvordan de staves, men det er jo bare held! Lykkens gudinde har smilet til mig meget igennem mit liv, siden jeg fik (næsten) samme livssyn som dig[s]
Fortsat god aften.
Mvh. Tiguaren[f]
tilføjet af

Det må da

Være dejligt i sådan kan klappe hinanden på ryggen og lykønske hinanden i al jeres fedtede bedrevidenhed, sikke en glæde,...Det får mig jo næsten til at blive helt social.....men også KUN næsten, 😃
tilføjet af

Nå nå nå

Jamen så undskyld da, var ikke min mening at fornærme nogen
tilføjet af

Er skam ikke det mindste fornærmet ;-)

Så du skal ikke undskylde *ss*
tilføjet af

Drude er et varmt menneske

og det er indre skønhed hun har min respekt (følelsesmæssig intelligens), det er længe siden jeg har debatteret men kikker af og til herind.
tilføjet af

Det var godt :-)

Det lød bare sådan, men det er jo svært at vurdere på skrift 😮

Popularitetskonkurrence eller ej, du skal vide at vi er mange der er glade for din hjælp - om den virker eller ej😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.