22tilføjet af

VM i fodbold 2007 :)

...på Rådhuspladsen i Kbh. afvikles der VM i hjemløsefodbold - 48 hold stiller op til kamp, træneren er en "gammel" KB spiller, som forventer stor succes med, og til det danske hold - til næste år afvikles tureringen i Melbourne Australien :)
Jeg har lige læst det i HUS FORBI - jeg anede ikke, at den slags tuneringer fandtes, men jeg er sikker på, at jeg vil lægge min vej forbi Rådhuspladsen i tidsrummet 28/07 til 04/08.....det må blive en festlig, og ikke mindst farverig oplevelse....
vh Lilje
tilføjet af

Hvem gi'r dem tag over hovedet under festlighederne?

Støtter du "Hus Forbi" Lilje?
*FB*
tilføjet af

Hvem er træneren fra kb ?

jeg har selv spillet i kh som dreng,han kunne være en jeg kendte,ikke helt utænkeligt.
Står der hvad han hedder ?
tilføjet af

Max Wettendorff vil jeg tro

Dog ikke sikker.
*FB*
tilføjet af

Støtter og støtter :)

..men jeg køber det af og til - i dag stod en nydelig mand uden for min lokale Irma, jeg gik hen til ham for at købe bladet, så har jeg gjort min spejdergerning i dag - det kom jeg let om, bare med en tyver, hvoraf de otte kr. går til ham selv...
Det med fodbolden havde jeg ikke vidst noget om, uden dette hus forbi-nummer...pengene er godt givet ud, i mere end een forstand
:) Lilje
tilføjet af

Til lækre Lilje

Gadefodbold spilles på små, mobile baner med bander. Der er fire spillere på banen ad gangen, inklusive målmand.
Det første DM i gadefodbold for hjemløse blev afholdt i København i maj 2003. Samme år deltog Danmark også i det første VM, der blev afviklet i Østrig og rejste hjem med en 6. plads.
Som du selv nævner er Danmark til sommer vært for VM. Turneringen bliver afviklet på Rådhuspladsen i København med spillere fra hele verden.
Bag det danske landshold og VMarrangementet i København står hjemløseavisen Hus Forbi og foreningen OMBOLD – støttet af Københavns Kommune og Socialministeriet.
*FB*
tilføjet af

Irma har nydelige kunder, og du gør en god ting

Du støtter en godt formål, derfor har du et hjerte af guld C",)
*FB*
tilføjet af

Janek Majewicz

..er hans navn, han har været misbrugskonsulent i Kbh kommune, og derved fået interessen for at motivere misbrugerne - godt initiativ synes jeg..
Hatten af for det...
Vh Lilje
tilføjet af

Du har styr og stel på det *FB*

....jeg har med iver læst hele artiklen, jeg vidste intet om det, men du har ret i det, du indtil nu har skrevet :)
Har du set det før....jeg vil helt bestemt ind og se på sagerne, er det noget ala indendørsfodbold ?
Lilje
tilføjet af

Pollak eller russer

Går han i bad uden trusser.
*FB*
tilføjet af

tak tak........

..jeg har et udmærket hjerte, håber det holder min levetid *LOL*
Jeg kommer ofte til Vesterbro, der står de også, en ting har de hjemløse tilfælles, de er utrolig ydmyge og meget høflige, de bliver så glade når man slår en lille sludder af med dem...
Lilje - Hus-Forbi og Lillebrorlodder, de går ikke forgæves hos mig :)
tilføjet af

Jeps, det er ganske underholdende

Kommer naturligvis hvor stor vægt man lægger på underholdningsværdien, for nogle af de kampe jeg har set, kunne være på samme niveau som hvis vi to spillede mod hinanden, ~...dog med mig som vinder C",)
I Sylvia's navn "Forza FB"
*FB*
tilføjet af

hele tre spørgsmål hehe...

..og ikke et enste jeg kan svare på - men jeg kan oplyse dig om, at han ser ganske dejlig ud, det er værd at tage med i farten.....
tilføjet af

Lillebrorlodder og en hjemløs stodder

Dem støtter jeg så sandelig også begge to, for uanset hvordan vi drejer kloden er der altid andre der har det værre end en selv.
*FB*
tilføjet af

Du vasker ham gerne på ryggen

Pænt af dig Lilje, du er altid til tjeneste og giver gerne en hånd med, for dem der ikke selv kan nå (...fnis)
*FB*
tilføjet af

det er om at være med ........

..i fællesskabet,- mange har været, eller er stadigvæk misbrugere af en eller anden art, og deres fysiske formåen er vel ikke helt som de toptunede´s
Projektet er fint, nok bedre end selve boldspillet, hvor du mener, at selv jeg kunne opnå en karriere ;)
tilføjet af

Der er grænser du........

..jeg er ikke så servicerende at jeg skrubber dem på ryggen - der går grænsen, men ellers er jeg til at tale med ;)
tilføjet af

Nu har du jo mange bolde i luften Lilje

Er svært for mig at følge med, når Hr. Kildemoes for smæk på bagagebæret.
- Jeg syntes også det er et fantastisk godt projekt. Mange af spillerne er rent faktisk unge mennesker, og de knokler fint for sagen.
*FB*
tilføjet af

Høflighed en mærkesag

Sorry Lilje, mine taster var lidt hurtigere end fingrene.
*FB*
tilføjet af

Mon der er mere fredeligt ?

Sådanne tuneringer er ofte sjovere og mere sportspræget end den prof sport,de er med for hyggen og venskabets skyld og ikke for balladens.
Jeg tror såmænd jeg vil lægge vejen forbi og måske være heldig og løbe ind i dig,det ku være hyggelig Lilje. fckfan er ikke med på sol mere kan jeg se,blev brøndbytosserne for tossede for jer;o)
Synd og skam de ikke bruger krudtet på noget bedre,f.eks bold i stedet for deres tåbelig og ondskabsfulde indlæg.
De keder sig vel,selvom det ikke skulle være nogen undskyldning.
Jeg savner alligevel dine finurlige indlæg lilje.
Kaj Monster
tilføjet af

Løbe ind i mig :)

..tja, hvem ved - København og verden er lille, men du ved ikke hvad du skal kigge efter, så jeg føler mig ret så fredet :)
....denne sportsdeciplin /begivenhed, er nok udelukkende for det sociale samvær skyld, men på en god dag, skulle de nok kunne finde på noget at slås om - bare sådan for at gøre det mere realistisk :(
Finurlige indsalg :)- bliver der ikke flere af, ikke på fodbolden i al fald - jeg er mørkeræd, og bryder mig ikke om mørkets kræfter i det hele taget...
Du kalder dig for "monster" jeg smutter fluks tilbage i mit musehul, af bare skræk...
Vh Rosalilje
tilføjet af

det står slet til !

men i guder hvor jeg forstår dig ;o)
tilføjet af

Okay så..........

...men der er nu ikke så meget at forstå :)
Vh Lilje
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.