9tilføjet af

akupunktur2000

Jeg mener at akupunktur2000 er en kopi af sujok terapi,her er beviset, sujok er en 1000 år gammel terapi, hvor man fandt ud af at der var nogle punkter i ledet i hånden og foden. Som man finder frem til ved at bruge et søge instrument, i akpunktur2000 bruger man en strikkepind. De punkter er gode hvis man lider af akutte og kroniske smerter. Opdagelsen men akupunktur2000, går ud på at det er alle led i kroppen man kan bruge, OG hvis der er nogen nervebaner i hånden og foden som er det naturligvis de samme nervebaner man bruger i sujok terapi som i akupunktur2000, hvilket vil sige at akupunktur2000, er en gammel opdagelse som man tager æren for. En kopi. Har jeg ret ?????
tilføjet af

akupunktur2000

Det er ikke en kopi, måske kan man sige at det er en gren af sujok. Men du har ret det er meget tæt på at være det samme, det er ligesom massage, der er noget der hedder afspændingsmassage, dybdemassge osv. de har det til fælles at det er massage, og at man bruger kroppen. En viderudvikling kan jeg gå med til "S".
tilføjet af

Du har ret!!!

John Boel har IKKE opfundet en ny revolutionerende behandlingsform!!!!!!!!!!! Det er en meget gammel måde at se ryggen og kroppen i principielt hvert led!! Han har læst sig frem til det i gamle bøger som han nu tilsynladende har bildt sig selv ind at det kom til ham som en åbentbaring!!!
De weekend kurser han holder kan læres på 2 timer m. pauser!!
tilføjet af

A2000

har du læst hans nye bog, tryk dig rask med akupunktur2000, der skulle stå tryk dig rask med sujok.. DA DET ER SUJOK TERAPI OG IKKE AKUPUNKTUR2000.
tilføjet af

a2000

ok, måsker kan man kalde det for en gren af sujok, men kan vi være enige i at John Boel ikke har opfundet et nyt system,
lmk,
tilføjet af

Spørg eksperten

Tak for de indlæg der har været om Akupunktur 2000.
Først en rettelse: Akupunktur 2000 har intet med Su Jok, eller andre akupunktursystemen at gøre.
Det kan man let konstatere, ved at læse bøger om begge systemer eller spørge en ekspert.
Indtil nu har over 2.000 læger og alternative behandlere lært Akupunktur 2000.
Det er en daglig glæde, at modtage mails fra hele Verden, om de resultater disse kolleger opnår med den ny videnskab.
Fx fik vi en mail fra en øjenlæge fra Australien, der havde opnået enestående resultater med en øjenpatient (AMD). Han kommer i praktik på klinikken i Aulum i næste måned, for at lære endnu mere.
Mange hilsner fra den Jyske Hede
John Boel
Århundredets akupunktør
tilføjet af

John Boel - Scientology

Jeg har arbejdet som korrespondent for John Boel og hans klan (dvs. hans kone og to sønner). Jeg har set hvad der foregik bag kulisserne - også i forbindelse med hans helsete-firma som han døbte Tai Pan Tea.
Dette firma var i øvrigt et Pyramide-selskab, der udelukkende havde til formål, at lokke penge fra folk der dybest set ingen havde.
Jeg selv er aldrig i mit liv blevet så manipuleret og hjernevasket som jeg - og de godtroende kunder - blev.
Penge og en hvilken som helst sekt - eller religion som Sicentology hævder at være - er noget som Djævlen har skabt. De er magt- og pengeliderlige personer, som ingen midler skyr for at få penge ind på deres egne bugnende bankkonti.
Formålet er at rekruttere patienter som er opgivet af behandlersystemet --- og så lyder det jo tillokkende ud over alle grænser med "alternativ medicin". Alternativ medicin min bare r-v.
Med hensyn til Pyramide-selskaber er princippet akkurat det samme. Sælgerne er arbejdermyrerne mens kongen og dronningen er dem der høster frugterne fra arbejdernes hårde slid.
Om ikke andet - så lærte jeg da i det mindste at holde fingrene fra foretagender der lover dig guld og grønne skove. De eneste der bliver rige er igangsætterne - de grønne skove bliver hurtigt til brænde der falder ned i hovedet på dem der virkelig arbejder.
Hvorfor jeg skriver dette -- tja - det har jeg egentlig haft lyst til lige siden 1996 hvor jeg blev fyret i april måned - fordi jeg ikke længere passede ind i firmaet. John Boel fortalte mig at det skyldes en omstrukturering. Grunden var dog, at jeg til sidst frarådede Tai Pan Tea´s hjernevaskede sælgere at købe produktet efter at det kom frem i pressen, at der måske var gået lidt rigeligt Pyramide-selskab i foretagendet.
Da jeg senere samme år skulle have udbetalt feriepenge - gav Hr. Boel og Co. mig et sidste ydmygende spark i røven - ved at tilbageholde mine penge. Jeg var nødt til at bruge 2 måneder - ved hjælp af min Fagforening - på at få udbetalt sølle 16.000 kroner --- og det efter at jeg havde arbejdet min r-v ud af bukserne - til 16.000 om måneden.
Mon ikke Hr. Boels lommepenge kunne have dækket de sølle 16.000 kroner de skyldte mig i Feriepenge --- men ak nej --- som et sidste spark i røven skulle jeg lige have at vide, hvem jeg var oppe imod.
Hilsen en - overraskende stadig - bitter tidligere ansat i Akupunkturfirmaet i Aulum, Jylland
tilføjet af

Nemlig

John Boel er og bliver en plattenslager!!!
tilføjet af

Akupunktør forening

Det er også helt klart mit indtryk, men han påstår i det mindste
ikke længere han kan kurere kræft--
Nævnte person er årsagen til, at jeg aldrig blev medlem af
akupunktør foreningen.
Mener hvis den kan gotere - det han står for, ja så har jeg
intet at bruge den til.
tilføjet af

aku 2000

Hej John.
Jeg sidder her på mit arb. og fortæller alt det gode aku 2000 kan gøre for en.
Jeg har jo selv taget kursuset hos dig, jeg fik mail fra did, det er længe siden nu, hvor du skrev at aku 2000 har fået et nyt navn, jeg er ikke sikker om det var acu nova, det hedder.
Håber at høre fra dig
Vh Terkeline
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.