7tilføjet af

VKO mister deres flertal for første gang siden 2001!

Pia Møller har tidligere i aften meddelt at hun bliver løsgænger, da hun vil forlade de konservative og det betyder at VKO nu mister deres flertal eftersom de netop lige fik flertallet ved hjælp af en enkelt mandat fra Færøerne.
Hvad siger i til det??
God eller dårlig nyhed??
tilføjet af

Det lyder som en god nyhed

Så kan vi endelig få gang i importen af muslimer, alle dine venner fra landsbyen skal være velkomne, og husk at medbringe rigeligt med knive. Jeg håber virkelig at danmark endeligt, kan blive kulturelt beriget af islam. Stening af burkaklædte kvinder, hænder der skal hugges af, moskeer på hvert gadehjørne og afskaffelse af det danske sprog osv.
tilføjet af

Jeg tager det roligt

Hun er en af årsagerne til at jeg flyttede min stemme fra konservative til DF.
Men bare rolig. Hun vælter ikke regeringen. Hun hverken vil eller tør.
tilføjet af

Det gør vel det hele

lidt mere farverigt.:)
Jeg har ikke læst hendes begrundelse, så mere kan jeg ikke sige om det.
V.H. Modild
tilføjet af

Jeg siger

boller fra Kohberg.
Hun støtter fortsat VK regeringen.
tilføjet af

Hun er

Sgu tungen på vægtskålen nu, mon ikke hun kan blive enig med NA om nogle skattelettelser, man kan da håbe.
tilføjet af

jo og? folk lærer det ikke.

næste gang hoper de på den igen!
tilføjet af

Det betyder bare

at Fogh ikke længere skal tage det som en selvfølge at han har flertal. Men i det daglige får det ikke den store betydning, for Pia Christmas-Møller kommer aldrig til at vælte regeringen, højst undlade at stemme. Dermed får ikke regeringen flertallet imod sig.
Det bliver nok større problemer for den anden Pia (Kjærsgaard) med hendes mærkesager. Specielt de fremmedhadske tiltag. Kan godt være at DF mister nogle udvalgsformænd.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.