4tilføjet af

Tryg Forsikrings A/S, Klausdalsbrovej 601 2750 Bal

Ja ja ! jeg ved det, mig igen, og igen om trygs svindel Vedr. min sag, så spring indlæget over.
Men, I en sag som står og falder på en forældningsfrist fra september 1998, i følge Tryg, også efter de oplysninger Trygs advokater har fremlagt for retten, så som sådanne er sagen jo klar nok, med de oplysninger er sagen godt-nok forældet.
Men, for der er altid et MEN, især når det handler om mig, jeg gav Tryg forsikring A/S D:7/12-2004 ret til aktindsigt, i alle for sagen RELEVANTE dokumenter fra læger, Kommuner Osv, helt efter bogen så retunerede jeg tilladelsen samme dag som jeg fik den, i den tro på at Tryg, som loven siger de skal, og som de havde fået tilladelse af mig til.
At Tryg Forsikring A/S klausdalbrosvej 601 2750 Ballerup også ville indhente de dokumenter og akter der var RELEVANTE for sagen.
Trygs påstand er, at min sag er forælder efter 1908-lovens § 1. stk 1. nr 5., altså er sagen og alt forældet efter 5-år, alt er forældet 5-år efter september 1998????.
Jeg fraflyttede Nysted Kommune i september 1998............
Jeg flyttede til Rødby Kommune i september 1998.............
D:5/3-2001 hævede Rødby Kommune min pension, men henvisning til ulykkerne i 1985....
D:28/9-2004 skrev jeg til Tryg, og anmeldte ulykken igen..........
D:7/12-2004 fik Tryg tilladelse til at indhente RELEVANTE oplysninger i min sag......
D:7/12-2005 skrev Tryg til Nysted Kommune og bad om aktindsigt, i min sag.......
Nysted Komune gav Tryg de over 7-år GAMLE oplysninger de havde i min sag, som de havde, Nysted Kommune oplyste Tryg om at jeg var fraflyttet kommunen i september 1998, og at jeg var flyttet til Rødby Kommune.............
KIK nu lige på datoerene................
Tryg påstår min sag er forældet Pga. der er gået 6-år fra september 1998, til jeg anmeldte ulykken igen, 6-ÅR, og til at dokumenter/bevise det, så fremskaffer tryg 7-ÅR gamle dokumenter.
Altså, så bruger Tryg forældet beviser til at bevise at sagen er forældet efter samme lov som de beviser de selv har fremlagt er endnu mere forældet efter.......
Ikke nok med det, så gjorde Nysted kommune Tryg opmærksom på hvor jeg var flyttet hen, jeg havde gjort Tryg opmærksom på, både mundtligt og skriftligt, at 3-år efter jeg var fraflyttet Nysted kommune, at Rødby kommune hævede min pension, kun 3-år efter, og 3-år efter Rødby kommune havde hævet min pension, der kontaktede jeg Tryg igen med en anmeldelse.
Så kan du/I måske sige at 2 gange 3-år er 6-år, også er sagen forældet, men sådanne er det bare ikke, for hvis du kan holde luften i 3 minutter under vandet, og at du kan gøre det 2 gange, så er det ikke det samme som at du kan blive under vandet i 6-minutter, for sagen er blevet afbrudt efter 3-år, 2 gange 3-år er ikke 6-år, 2 gange 3-år er 2 gange 3-år, det er hverken 5-eller 6-år.
Så nu bliver det spændene om Tryg nu også som Nysted kommune bad dem om, om Tryg har taget kontakt med Rødby Kommune, og at Tryg også har fået aktindsigt i mine dokumenter i Rødby kommune, også at de dokumenter også PLUDSELIGT er blevet væk/markuleret/pist borte, for så bliver det pludseligt meget uhyggeligt for visse ansatte i Tryg.
I fattede ikke en DYT af hvad jeg skrev!, vel?, nå men PYT, det går nok alligevel, det skal det jo, men nu ved Trygs advokat så, at jeg har fat der hvor det gør aller mest ondt på en mand at nogen har fat [:X] .
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Beviser forældes ikke som erstatningskrav

Hej,
Hr Jørgensen burde virkelig holde skriverierne til den tråd han allerede har om emnet.
Han har fuldstændig ret i at beviserne som beskriver hvad der skete i 1998 er 7 år gamle - men beviser bliver ikke forældet på samme måde som krav om erstatning bliver.
Forældelsesloven af 1908 gælder for fordringer af penge og andre ydelser. Den gælder altså ikke for de beviser, som er fremlagt til at beskrive hvad der er sket i sagen.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Jubel idiot.

jeg viste netop DU ville komme med en halvhjernet kommentar til det jeg skrev.
Ikke nok med at du ikke har ret, indtil flere STRAFFESAGER i Danmark er blevet afvist ved retten Pga. forældet beviser, så der er du "dømt" halvhjernet.
Men, du enten ikke fattede hvad jeg skrev, eller også vil du ikke forstå det.
tryg har handlet imod bedre VIDNE, i og med at de bevist har fremlagt forældet dokumentationer for deres påstand, forældet Pga. det tryg har fremlagt er underkendt af en anden kommune under 3-år efter, så derer du "dømt" uviden.
Og jeg kunne sige mig selv, men der havde jeg lukket indlæget, at jeg burde havde frabedt mig svar fra "uvidne halvhjernet" personer, så ville jeg havde sparet at skulle skrive dette, for så var du "dømt" ude 😃 .
PJ.
tilføjet af

Utroligt,du bliver ved med Tryg.

Altså,er det stadigvæk ikke gået op for dig,at for Tryg er sagen slut med dig.
Du får 0 kroner,og dermed er sagen jo forlængst slut,men for dig,kører du stadig i samme
rille mod dem.Tror du selv du vil fatte det engang,at den sag er slut og færdig.
tilføjet af

Beviser forældes ikke som erstatningskrav

Der er mere i den sag end der fremgår. selvfølgelig forældes beviser ikke ! Men der er vel tale om forældelse af påtale - om det er efter 108-loven eller de seneste ændringer ved jeg ikke ! En anmeldelse må vel stadig have opsættende virkning.
Men ja en lidt "underholdende" sag at læse om :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.