2tilføjet af

Roskilde Festivalen 2009

De har jo heller ikke fattet en skid i toppen af ledelsen af den festival, DER SKAL JO OGSÅ VÆRE NOGET FOR OS ÆLDRE, og det er ikke kun os, der godt vil se nogle af de gode gamle store drenge på festivalen, det vil de unge sku også, og i år er der stort set ikke nogen, sover i? Vi er da rigtig mange som har været med fra starten, som godt vil komme på festivalen, men sku da ikke, hvis der ikke er noget af det gamle, så bliver vi jo væk, og hvis i tror, at der ikke er penge i os, så er i jo dummer end jeg troede. Efter min mening, er i godt igang med at lukke Roskilde Festivalen, hvis i tager den gamle del af musikken fra, misforstå mig ikke, der skal være 3/4 af det nye, men sådan som nu, uden noget for os, der var med fra starten, så dør den. VH S
tilføjet af

Heep

Helt enig!
Jeg syn's dælme Roskilde sq ta' og invitere Beatles, Rolling Stones, Deep Purple, Led Zeppelin, Pink Floyd, ... måske de kunne overtale Hendrix til at slå en streng an...
tilføjet af

Ville jo pynte på Roskilde

For de 4 band du nævner, ville trække 20.000 alene, hvis de kom på Roskilde, og i parken kommer der 40.000 til hver af dem. Men det kan man jo ikke regne med at du kan se. BamsePølse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.