7tilføjet af

Robocop 2010

Alle der gladeligt genså Robocop i tv, kan vi hermed glæde jer med, at der kommer en ny Robocop film i år 2010-2011

"You are illegally parked on private property, you have twenty seconds to move your vehicle!"
tilføjet af

Kan vel gå an.

Jeg glæder mig nu mere til den nye "Aliens".
tilføjet af

Fortsættelser er sjældent gode

Predator, Robocup og Alien (uden 's') er Oscars værdige. Deres 2'ere, 3'ere osv. har derimod været rent skod, efter min mening.
Det er førstegangsoplevelsen med det originale, der giver indtryk.
Jeg vil hellere have en helt ny film i den genre i stedet for fortsættelser. Suppen bliver hurtigt tynd, hvis den koges for længe.
tilføjet af

robo

robocop 2 er ellers bedre, for der sker mere, samme i predator 2
tilføjet af

hun lever

aliens er nu så langt ude så den er direkte latterlig, hvordan bliver sigorny oplivet denne gang...sidst kunne dyret snakke, mon den kan spille skak i næste film...
tilføjet af

Ingen oplivning

Filmen bliver en "forhistorie", altså hvad der skete forinden fragtfærgen fandt de første bæster på en planet.
tilføjet af

pint

det viser blot hvor udpint den serie er - de kan snart ikke hive mere ud af den, det var ligesom med Rocky filmne
tilføjet af

Ny robocop

Det lyder overgodt.
Jeg har set den første robocop-film rigtig mange gange og syntes at den er verdensklasse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.