10tilføjet af

Problemer med Nokia 6300

Hej med jer,
Er der andre end mig, der har haft problemer med Nokia 6300?
Jeg oplever f.eks. når jeg skal skrive en besked, at jeg får meddelelsen "beskedhukommelse ikke klar". Så kan der gå flere dage før jeg kan bruge min mobil. Den fryser fuldstændig. I den periode kan jeg hverken ringe fra min tlf. og andre kan selvfølgelig heller ikke ringe til mig.
Jeg vil bare høre, om jeg er den eneste, der har oplevet dette problem.
Hivs ikke - hvad kan man gøre?
Jeg har forsøgt at opdatere softwate, gendanne fabriksindstillinger mv.
Kan desværre ikke finde min faktura, så jeg er i tvivl om jeg kan få den repareret under garantien.
/Dorte
tilføjet af

min fungerer udmærket

Uden kvittering går det næppe med garantien, men afhængig af hvor du har købt den, kan der være en chance alligevel - men der skal du spørge, hvor du har købt den og høre hvad de siger.
tilføjet af

Min kan også

fucke helt vildt men så slukker jeg den og lader den ligge i 5 minutter og tænder den igen og så virker den som den skal.Mærkelig telefon.
tilføjet af

Prøv Nokia Care

Hej Dorte.
Prøv at ringe til Nokia Care Kundesupport.
De har åbent mandag - fredag mellem 9.00 og 18.00
Tlf 35 444 222
De er rigtig dygtige og rare derinde.
Mvh Graf
tilføjet af

Ellers ingen problemer med Nokia

I skulle have købt Nokia N95.. den er der aldrig problemer med og oven i hatten et godt kamera (5 megapixel) + video
tilføjet af

har også problemer med nokia 6300

Min har det med at hoppe ud når jeg snakker i den - det er ikke hver gang det sker, men det er rigtig træls. Der kommer pludselig så meget støj i tlf at man slet ike har mulighed for at hører hvad vedkommende siger, det kan vare ca 1 - 3 min.
Jeg har derfor droppet at bruge den.

Ayla
tilføjet af

Prøv:

Vil anbefale dig at få en software opdatering, med lidt snilde kan du selv hente dem fra nokia.com og installere, men har du stadig garanti er det dækket af denne.
http://www.EnGodMobil.dk
tilføjet af

Samme problem

Hej Dharma.
Jeg har nøjagtig det samme problem som dig. Men igår aftes da jeg slukkede den, for at få den til at virke, holdte den helt op med at virke. Så nu kan jeg slet ikke komme ind og bruge telefonen, uden at den går ud eller går i stå.
Jeg har gjort det, at jeg har købt en ny telefon, men har dog problemer med at redde data ud af telefonen. Nogen der ved hvordan jeg kan gøre det?
Mvh. Daniella
tilføjet af

Data

Hvilke data'er er det du skal bruge?
Du kan prøve at tilslutte telefonen til din PC med datakablet, så kan du ihvertfald få billeder/video baggrunde osv ud fra telefonen.
Hvis du skal bruge dine kontakter MENER jeg at nokia's PC-Suit kan hjælpe dig, alternativt kan du tænde din gamle telefon og så havde en anden telefon i hånden og "finde" vej ind og kopiere kontakterne ned på dit SIM-Kort..
EnGodMobil.dk
tilføjet af

Virker i perioder

Hej
Min telefon (en Nokia 6300) kan mit under en samtale blive fuldstændig død, der er lys i displayet og jeg kan ringes op ... men kan ikke besvare opkaldet og andre gang kan jeg ikke ringe op til folk.
Der har også være tilfælde hvor jeg under en samtale, pludselig næsten ikke kan høre personen jeg taler med.
Derudover oplever jeg også at telefonen bliver meget varm .. og der skal lige tilføjes, at jeg taler faktisk sjældent i telefon og det er korte beskeder.
Ellers er jeg glad for den .. når den virker :-)
tilføjet af

samme problem

jeg har det helt samme problem. den kan kun ringe og ikke andet.. den bliver ved med at sige beskedlager hukommelsen er ikke klar?. og ellers fryser den bare fast. men har ikke nogen løsning på det problem
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.