9tilføjet af

Jeg vågnede den 6/12-11. Kl 00:05

Og havde den mest forfærdelige influensa, snot i snude Osv, et par dage efter fik jeg tandpine, det kostede så lige mig 970-Kr, og tanden, men influensaen blev der.
Så NU har/vil jeg prøve med kamilleThe, jeg har prøvet at drikke det, det hjalp ikke!, så nu har jeg lavet 300-LITER kamilleThe, i et badekar, så nu hopper jeg så ned i et badekar med 300-Liter varm kamille-The, så hvis i ikke hører fra mig mere, så skal i ikke prøve det 😉 .
Vi ses nok, man bør kunne overleve et bad i kamille-The.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
PS:, 45 pakker kamille-The breve koster det at lave 300-liter kamille-The, bare hvis nogle spørger jer 😃 .
tilføjet af

Advarsel.

Nu ved jeg hvorfor de "små" kineser er GULE, OK det hjalp måske på "snot i snude", men farven, OK, jeg kunne gå som indfødt i kina, men i brugsen i holeby 😃 , en GUL mand skeller sig lidt meget ud fra mængten 😉 .
Men,forløbigt så har det virket,(jeg hader dette tastatur, enten er kontakterene for små, eller også er mine fimgere for store).
Kan i havde en god dag.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja men dog

Hvis det er så farligt...skal du ikke tage patent på det.
Druk(ne) hellere din sorg i BLÅ NYKØBING...også billigere.
tilføjet af

hvordan.

tror du ikke det havde lugtet, hvis jeg havde "kogt" 300-liter blå nykøbing, for slet ikke at tale om hvordan jeg ville havde haft det, efter at havde ligget i "blød" i en lille times tid i det 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

I det mindste

Forsømmer du intet ved at lægge dig syg... Vi andre må sku af sted på job alligevel om vi så hverken kan kravle eller gå, pga. af af de elendige forhold på arbejdsmarkedet i øjeblikket.. 😖
tilføjet af

18 dage for tidligt -

- så er det årlige julebad da i det mindste overstået...!! [(:] 😉 😃
Uuuh! - man fryser så modbydeligt de første 3-4 uger efter sådan en omgang...
God Gul Jul..
tilføjet af

hvordan.

tror du ikke det havde lugtet, hvis jeg havde "kogt" 300-liter blå nykøbing, for slet ikke at tale om hvordan jeg ville havde haft det, efter at havde ligget i "blød" i en lille times tid i det

Sgu ikke noget at sige til at sydhavsøerne ikke kommer op af stigen hvis det sprøjt stadig bliver brygget [:X]
tilføjet af

Ikke det mindste

Jeg er jo invalidepensionist, men da jeg kunne arbejde, se der tænkte jeg på andre, så der blev jeg også hjemme når jeg var syg, jeg gad ikke smitte de andre 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jo det gør det da.

Men det er på faxe bryghus, men selve brygmesteren gad ikke arbejde på faxe bryghus, han bor 500-meter her fra mig, nej, han blev "syg", han fik 3 dobbelt baypas, men han startede 1 månedet senere på færgen, han ville prøve noget andet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nåhe !.

Det har du også opdaget 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.