4tilføjet af

Ord til os i 2010?

Ved at læse et blog-indlæg af en kun 20-årig Daniel Carlsen, kom jeg til at tænke på, at debatten han lægger op til synes evig. Han stiller frimodigt spørgsmål om, hvorvidt vi har et i n s t i n k t, som bevirker afstandstagen til helt anderledes folkeslag.
http://daniel-carlsen.blogspot.com/2010/10/racisme-en-naturlig-forsvarsmekanisme.html
Jeg ved ikke, om han er inspireret af den ellers næsten glemte tyske forsker og forfatter Hans F.K. Günther, som allerede i 20'erne skrev et i samtiden meget læst værk, "Rassenkunde des deutschen Volk" (uddrag findes på nettet v/dr.phil. Gudmund Schütte, Nationaltidende 9/5 1928.)
Vi ser således, at hele dette spørgsmål har en lang, lang historie bag sig - og sikkert også vil opfordre til fremtidig debat. Jeg vil kalde det modigt og interessant, at en kun 20-årig studerende tager spørgsmålet op i en tid, hvor alting skal gøres "lige" - og dermed bedøvende ligegyldigt!
Hvad mener I, der interesserer jer for Danmark, folket og dets beståen? (Jeg ved godt, de fleste brugere er bedøvende ligeglade, bare deres understøttelse bliver udbetalt den 30. og Søvndal/Aaen kommer til magten, men der er vel også mere tænksomme læsere 😉?
tilføjet af

Danskerne skal tage imod Islam med åbne arme.

tilføjet af

Vi nægter ikke desto mindre

Det har vi jo hørt på i 20 år, at vi skal - men vi nægter ved profetens skæg! Forunderligt, ikke?
Bortset fra det, kan jeg ikke se, din bemærkning har meget med trådstarters indlæg eller hans kilder at gøre??
tilføjet af

jeg mener

jeg er ikke fan af nogle af vores politikere, men jeg går mest bare og håber på inden for det at df ikke komme til magten.
jeg mener at Danmark skal tage imod alle religioner, lige med undtaleses af kkk, og nazister og ting hvor de æder folk og slår hinanden ihjel pga hudfarve.
så minder jeg at vi skal havde pantion for de ældre, man kan ikke arbejde til man dør, og når man har arbejdet herre lang tid, så har man da os fortjent at holde fri.
og de gamle vil slet ikke kunne få arbejde for næsten alle stederne vil havde nye unge folk.
de vil ikke kunne løfte tunge ting eller sælge ting, deres syn bliver værre samt hørelse, så meget inden for ting i luften med en moter er petty much udelukket.
og det syn tror jeg ikke dk vil ændre.
så mener jeg uddannelserne skal forbedres, folkeskolen er noget LORT, LORT ER BEDRE END FOLKESKOLEN. efterskole er meget godt går på efterskole.
jeg tror ikke jeg syntes man skal droppe dag penge og så videre men jeg er ret sikker på at man skal være bedre til at bestemme hvem der skal havde det.
og det var det jeg lige kunne komme i tanke om. stem med dit gode hjerte og ikke den der ting du kalder en hjerne.
så mener jeg os at fordomsfulde mennesker skal lukke røven, men det tror jeg ikke politikerene kan hjælpe med.
hilsen 15 årige yasser. :)
tilføjet af

Han fantasier startede i morges

Det er sikkert en forlængelse af nattes drømme, for slippe det kan han ikke. Skabspædofilen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.