61tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Kære [sol] -brugere,
I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.
Må den bedste debattør vinde 😉
Mvh,
[sol] -redaktionen
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg nominerer hellefred, som er saglig, velbegrundet og seriøs, uden perfide indlæg og
manglende svar.
Desuden ser det ud til at hun har sin egen mening, og ikke er en del af en gruppe.
Det er jo ikke mængden af indlæg, der tæller, men indholdet.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg vil gerne nominere HansJoachim som månedens debattør.
Begrundelsen er oplagt, idet HansJoachim formår at være aktuel og skære ind til benet i et emne.
De emner og problemstillinger han bringer frem, er altid relevante og yderst veldokumenterede. Hans stil er nærværende, interessevækkende og velformuleret.
Den slags er med til at løfte debatten og være meningsbrydende og tankevækkende, på indiskutabel positiv og kvalitativ fornem vis.
HansJoachim fortjener at være den første der modtager denne udnævnelse.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg vil gerne nominere Fruppe for altid hans saglige og sobre indlæg .... 😉
tilføjet af

Jeg vil nominere Albert Johansen

for hans skamløse tilsidesættelse af janteloven og hans generøse brug af ordet "ej".
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013 er selvfølgelig-

Jeg stemmer på Vammelfrans fordi hans humor og pudsige og finurlige indlæg gør at man kommer i godt humør , 😉 🙂

Og så selvfølgelig også pga. hans flotte næse, [(:]
tilføjet af

Okay så!

Atrica..
fordi hun stadig er den mest fornuftige person tilstede her! [f]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg vil gerne nominere HansJoachim som månedens debattør.
Begrundelsen er oplagt, idet HansJoachim formår at være aktuel og skære ind til benet i et emne.
De emner og problemstillinger han bringer frem, er altid relevante og yderst veldokumenterede. Hans stil er nærværende, interessevækkende og velformuleret.
Den slags er med til at løfte debatten og være menings brydende og tankevækkende, på indiskutabel positiv og kvalitativ fornem vis.
HansJoachim fortjener, at være den første, der modtager denne udnævnelse.
M.v.h.
Nihau X52



Kære [sol] -brugere,
I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.
Må den bedste debattør vinde 😉
Mvh,
[sol] -redaktionen
tilføjet af

thomas-f-hansen

Jeg vil gerne udnævne thomas-f-hansen! Ganske vist har han den forkerte politiske farve 😖 😃 😃 😉 , men fremstår altid seriøs uden at træde nogen over tæerne.
Og så har jeg en anden begrundelse, men den vil jeg helst ikke give den her!
tilføjet af

Megaprofilos

Megaprofilos skal også have min stemme, fordi han/hun ofte kommer med nyt info og skriver godt. 🙂
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

anti-rød, skriver tørt men grundigt.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Temmelig unfair at slette de forrige nomineringer i dette indlæg for så lugter det jo af aftalt spil.
tilføjet af

Enig

Kan tilslutte sig mig, selvom jeg ikke er enig med ham politisk. Men han og andre står godt mod den store storm af DF/V spammere 🙂
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg nominerer perkins.
Stiller tingene klart op ud fra sit utvetydige standpunkt. Har aldrig set ham forfalde til grove eller plat-ondskabsfulde udbrud, som man desværre ser alt for ofte fra visse.
tilføjet af

Jeg vil nominere Albert Johansen!

😃 😃 😃
Dén var sgu *** god! YES, SIR! FAKTUM!
vh
PS
En ret frimodig melodunte:
You Can Touch My Boobies - Rachel Bloom:
http://www.youtube.com/watch?v=3sQEb9TSACY
(bør ej! opfattes som anti-semitisk, men som lidt anti-religiøs måske...)
tilføjet af

Jeg vil nominere Albert Johansen!

😃 😃 😃
Dén var sgu *** god! YES, SIR! FAKTUM!
vh
PS
En ret frimodig melodunte:
You Can Touch My Boobies - Rachel Bloom:
http://www.youtube.com/watch?v=3sQEb9TSACY
(bør ej! opfattes som anti-semitisk, men som lidt anti-religiøs måske...)


Så klog som du er lille flodhorse, forstår du nok at det sandsynligvis var en joke fra big noses side, som MIT indlæg også var det, [(:] 😉
Jeg holder med flodhestene, [(:] - Jeg mener, der er en del af debattørene her jeg godt kunne tænke mig at nominere OG de behøver nødvendigvis IKKE at være RØDE, 😉
Fruppe ville også være et godt valg selv om han er en gammel knarvoren knirkende gubbe der ind i mellem har et par sure opstød, [(:]
Mvh. Anna, [f] Som stadig holder med flodhestene, 🙂 [(:] [l]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg nominerer hellefred, som er saglig, velbegrundet og seriøs, uden perfide indlæg og
manglende svar.
Desuden ser det ud til at hun har sin egen mening, og ikke er en del af en gruppe.
Det er jo ikke mængden af indlæg, der tæller, men indholdet.

Jeg er helt enig med dig. Så min stemme går også til hellefred
tilføjet af

Enig

100% enig
Kan tilslutte sig mig, selvom jeg ikke er enig med ham politisk. Men han og andre står godt mod den store storm af DF/V spammere 🙂
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Anklageren
Fordi han er tilstede altid og for alle hele tiden
Politisk farvet måske, men svarer alle, og ærligt
anti-rød, skriver tørt men grundigt.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Perkins er godt, Anklageren er bedre
Simple

Jeg nominerer perkins.
Stiller tingene klart op ud fra sit utvetydige standpunkt. Har aldrig set ham forfalde til grove eller plat-ondskabsfulde udbrud, som man desværre ser alt for ofte fra visse.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Desvære ikke enig
Anklageren er mit ønske debattør

Jeg vil gerne nominere HansJoachim som månedens debattør.
Begrundelsen er oplagt, idet HansJoachim formår at være aktuel og skære ind til benet i et emne.
De emner og problemstillinger han bringer frem, er altid relevante og yderst veldokumenterede. Hans stil er nærværende, interessevækkende og velformuleret.
Den slags er med til at løfte debatten og være menings brydende og tankevækkende, på indiskutabel positiv og kvalitativ fornem vis.
HansJoachim fortjener, at være den første, der modtager denne udnævnelse.
M.v.h.
Nihau X52



[quote="Falken9" post=2745672]Kære [sol] -brugere,
I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.
Må den bedste debattør vinde 😉
Mvh,
[sol] -redaktionen[/quote]
tilføjet af

Jeg vil nominere den trådløse blondine!

Altså moské, men især hvis hun, fuldt berettiget, og - som sagerne står, helt evident forståeligt, særligt taget i betragtning at hun, altså ej-tråd-blondinen, dog ej for nyligt, har været så fri at skaffe / anskaffe sig et nyt udseende / profilbillede, som på mange måder, bortset fra håret, kan ell. bør opfattes som en entydig forbedring - har truffet det virkeligt begavede valg enten at simulere støtte til Dolf ell. at støtte Dolf enten hel- ell. halvhjertet i hans næsten evindelige, omend ej utrættelige stræben efter et noget højere politisk erkendelsesniveau, særligt da i forbindelse med den i DK og dermed naturligvis også den i EU førte udlændingepolitik - ja, såmænd, ja! Og velbekomme... 😕 😃 [f]
YES, SIR! FAKTUM!
(ovenstående "sponsoreret" af "vrøvleDolf"(r))
Vh
PS
Og så en lille melodunte: [f]
Frank Zappa - Son Of Mr Green Genes:
http://www.youtube.com/watch?v=D7VAOuIePVo
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Jeg vil gerne nominere HansJoachim som månedens debattør.
Begrundelsen er oplagt, idet HansJoachim formår at være aktuel og skære ind til benet i et emne.
De emner og problemstillinger han bringer frem, er altid relevante og yderst veldokumenterede. Hans stil er nærværende, interessevækkende og velformuleret.
Den slags er med til at løfte debatten og være meningsbrydende og tankevækkende, på indiskutabel positiv og kvalitativ fornem vis.
HansJoachim fortjener at være den første der modtager denne udnævnelse.

Det vil jeg godt tilslutte mig. Han starter relevante emnetråde og er ikke svinsk eller hånligt nedladende.
Min stemme til Hans Joachim.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Ikke den første, redaktionen valgte selv en debattør sidste år på samme tid.

Jeg vil gerne nominere HansJoachim som månedens debattør.
Begrundelsen er oplagt, idet HansJoachim formår at være aktuel og skære ind til benet i et emne.
De emner og problemstillinger han bringer frem, er altid relevante og yderst veldokumenterede. Hans stil er nærværende, interessevækkende og velformuleret.
Den slags er med til at løfte debatten og være menings brydende og tankevækkende, på indiskutabel positiv og kvalitativ fornem vis.
HansJoachim fortjener, at være den første, der modtager denne udnævnelse.
M.v.h.
Nihau X52



[quote="Falken9" post=2745672]Kære [sol] -brugere,
I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.
Må den bedste debattør vinde 😉
Mvh,
[sol] -redaktionen[/quote]
tilføjet af

Dolf opfordrer...

...til at en eller anden genial / gennemsnitlig [sol]-bruger ta'r sig sammen og nominerer Hellefred / smukke Helle - og Dolf behøver vel for fanden da ikke engang at argumentere herfor, eller? 😮 🙂 [ide] [!] [f] [l] [sol]
Vh
PS
Dolf kom vist til at "brænde sin nominering af" på en mindre god spøg - sådan ka' det jo gå! YES, SIR! FAKTUM!
PPS
Go', gammel og seriøs "spade": [f]
Allan Holdsworth - Atavachron:
http://www.youtube.com/watch?v=u1_PGKDCdc4&list=PLA1D216935091F10C
tilføjet af

Dolf opfordrer Dolf til at tage sig sammen! NU!

OK - Hellefred allerede nomineret! 😕 😮 [->]
Men god gerning kan jo ikke gøres for tit, vel? 😖
Vh
PS
I slipper sgu ikke! 😃
Allan Holdsworth - Looking Glass:
http://www.youtube.com/watch?v=RfHJYBBZ7zI&list=PLA1D216935091F10C
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.

Jeg har nogle stykker i tankerne, og det er først og fremmest nogen der skriver debatindlæg i stedet for propagandaindlæg og evindelige selvgentagelser.
Min favorit er "Hellefred", til trods for at jeg er dybt uenig i det meste, men han begrunder sine meninger, er velorienteret og ikke skriver ligegyldige on-linere.
Jeg kan også godt li' at læse indlæg fra "græsroden", "megaprofilos", "anklager" og "tigermanden". Jeg forslår flere efterhånden som de gode dukker op.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Øh, "ham" Hellefred, er det en personlig bekendt, eller hvorfra ved du, at der er tale om en mandlig debattør - Dolf har forstået, at Hellefred nok ikke ligner Caroll Baker på en prik, men det var der vel heller ingen, der forventede... 🙂
vH
PS
Skulle det være dig selv, så har du vist glemt at oplyse derom, ikke? 😕 😃 [->]
PPS
The Yellow Rose of Texas:
http://www.youtube.com/watch?v=LArGlfEVYqM&list=RD02o3UUS1kx5oE
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

[quote="Falken9" post=2745672]I denne tråd kan I nominere den bruger, I mener har gjort sig fortjent til at blive månedens debattør i September 2013.
Husk at beggrund jeres nominering, hvis I vil have muligheden for at vinde en præmie selv.[/quote]
Jeg har nogle stykker i tankerne, og det er først og fremmest nogen der skriver debatindlæg i stedet for propagandaindlæg og evindelige selvgentagelser.
Min favorit er "Hellefred", til trods for at jeg er dybt uenig i det meste, men han begrunder sine meninger, er velorienteret og ikke skriver ligegyldige on-linere.
Jeg kan også godt li' at læse indlæg fra "græsroden", "megaprofilos", "anklager" og "tigermanden". Jeg forslår flere efterhånden som de gode dukker op.


Nu modsiger du dig selv ... Tigermandens "indlæg" er sgu da propaganda fra først til sidst ... [???]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

MEN! ....
Hvis der er nogen der får den vilde ide´ at nominere mig vil jeg tage det som en personlig fornærmelse ... 😃
Men måske månedens svin ... 🙂
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Absolut hellefred, ingen tvivl om det.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Stemmer på mig selv 😃
Begrundelse: Syntes at jeg skriver det bedste indlæg til debat. Er aldrig sur og mine "modstandere" nedgør jeg i modsætning til mange andre aldrig og slet ikke med sygdomsdiagnose.
Verden ville være kedelig hvis vi alle var ens - det glemmer mange. Og de glemmer endvidere at uenighed er det som skaber debat.
tilføjet af

Topdebattør: Arbejdsformidlingen.

Stemmer på mig selv

Ja, du er også i toppen her på SOL. Du skriver dog for mange one-linere.
tilføjet af

Topdebattør: Arbejdsformidlingen???

Rosværdigt rygklapperi, men har du, vits-karlo, evt. et svar til Dolf?
(http://www.sol.dk/debat/341-manedens-debattor/2745672-manedens-debattor-september-2013/2749668) YES, SIR! FAKTUM! 😕 😖
hh
PS
Caravan - FULL Concert Original Members, 1990 REMASTERED:
http://www.youtube.com/watch?v=TT1jpiy9BZg
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Øh, "ham" Hellefred, er det en personlig bekendt, eller hvorfra ved du, at der er tale om en mandlig debattør - Dolf har forstået, at Hellefred nok ikke ligner Caroll Baker på en prik, men det var der vel heller ingen, der forventede... 🙂

Man kan ikke vide hvilket køn en debattør har. Hvis de oplyser om det, er det ikke nødvendigvis sandt. Det kan også hænde at to personer i en husstand bruger samme log-in. F eks at "Hellefred"s kone sidder og laver debatindlæg i hendes mands log-in.
Dog er mit indtryk at Internet-tosserne her på SOL er af hankøn.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Og Hellefred er "internet-tosse"? Selvom han / hun / den aldrig har været i nærheden af noget irrationelt? ❓ [???]
hh
PS
Dolf spø'r dig:
1. hvorfor skiftede du profilbillede forleden?
2. hvor skiftede du til et billede af "Carroll Baker"?
3. hvilken forbindelse, om nogen, har du til profilen "Hellefred"?
PPS
Lidt anti-racisme:
http://monokultur.dk/?p=10410#respond
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Og Hellefred er "internet-tosse"?
[/quote]
Absolut ikke.
[quote]1. hvorfor skiftede du profilbillede forleden?
2. hvor skiftede du til et billede af "Carroll Baker"?[/quote]
Forandring fryder og helst til noget der pynter lidt mere end mig selv.
[quote]3. hvilken forbindelse, om nogen, har du til profilen "Hellefred"?

Absolut ingen
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Så Dolf skal tro på et "tilfældigt" billedesammenfald? 😕 [->]
Der er mange mærkelige mennesker på nettet, og meget tyder på, at du er et af dem, beklager... 😕 😕
ih
PS
Du skylder en lidt bedre forklaring, eller du må betragtes som løgner - du bestemmer! YES, SIR! FAKTUM!
PPS
Randy Newman - Short People: 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=1NvgLkuEtkA
PPPS
Volbeat - Still counting!:
http://www.youtube.com/watch?v=g8IFEpSHwxg
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Der er mange mærkelige mennesker på nettet, og meget tyder på, at du er et af dem, beklager... 😕 😕 [/quote]
Tjaeeeeeeee........... Det med mit billede, var fordi en anden debattør erklærede at han havde downloadet det til sin egen HD. Den debattør er i forvejen pervers, så jeg tror han skulle bruge mit billede til noget perverst.
[quote]Du skylder en lidt bedre forklaring, eller du må betragtes som løgner - du bestemmer!

Man kan gi' sig ud for hvadsomhelst. Du kan ikke ikke få det bekræftet under nogen omstændigheder, medmindre du kommer her op i højhuset og ser hvem der sidder og hamrer i tastaturet.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

OK, så skal Dolf ikke trætte dig yderligere - det må række foreløbig... Men der er en vis flane / syg stodder, der stadig skylder en forklaring på, hvorfor Dolf og andre skulle holdes for nar! YES, SIR! FAKTUM! 😕 😖
(fordi han er så godtroende? 😃 😃 😃 😃 )
vh
PS
Lærling mod Mester:
Buddy Rich & Jerry Lewis - Drum Solo Battle (1965):
http://www.youtube.com/watch?v=141o_jwG7cA
tilføjet af

Topdebattør: Arbejdsformidlingen.

Er godt klar over jeg ikke tilnærmelsesvis nærmer mig dig hvad angår one-linere, men forsøger i det mindste 😉

[quote="arbejdsformidlingen" post=2749689]Stemmer på mig selv [/quote]
Ja, du er også i toppen her på SOL. Du skriver dog for mange one-linere.
tilføjet af

Topdebattør: Arbejdsformidlingen.

Ja, du er også i toppen her på SOL. Du skriver dog for mange one-linere.

Vær nu ikke så vranten. Det klæder ikke en der skal topnomineres
tilføjet af

Topdebattør: Arbejdsformidlingen.

Jeg vil håbe, at sol.dk sletter alle irrelevante indlæg, så vi kan få et reelt overblik over, hvem der skal være månedens topdebattør, tak.
tilføjet af

- og så HEDDER hun Helle, tak!

Enig med dig, jetset.
Jeg vil gerne tilføje følgende:
Det er faktisk rigtigt, at jeg (ikke nu men tidligere) har anvendt et profilfoto, som forestillede den nævnte amerikanske skuespillerinde, som i dag er 82, regnede ikke med, hun ville få ondt af det. 🙂 Det var der så - længe efter - andre, der fik.
Jeg vil også gerne understrege, at jeg synes det er chauvinistisk ud over alle grænser, når det mere end antydes, at jeg skulle være en herre!! 😖
Det der skrives er faktisk, at "en kvinde ikke kan skrive som hellefred, altså er profilen en mand" [!]
Sol.debat's red. er imidlertid bekendt med mit fulde navn (og jeg hedder altså Helle!) I øvrigt gik jeg da i den tro, at jeg udtrykker mig som en rigtig quinde - men man skuffes immervæk. 😉
tilføjet af

- og så HEDDER hun Helle, tak!

Gu' gør hun så! YES, SIR! FAKTUM! 😕 😕
Men, desværre, så er der visse grænser for hvilke lånte fjer man kan iklæde sig og så samtidig forvente den samme respekt, beklager... 😕
Dolf kan kun rose dig for dine indlæg, som vistnok alle har været indsigtsfulde og kloge, men din optræden som falsk amerikansk filmstjerne er desværre ikke helt i orden, beklager... 😖
Dette får naturligvis ingen konsekvenser for din fremtidige optræden her på [sol]'en, Dolf forventer og håber på mange nye indlæg fra dig... 🙂 🙂
Vh
PS
Som antydet ovenfor er Dolf nødt til at tilkende dig et antal strafpoint - nemlig ca 15 i alt! YEPPER! [:|]
PPS
Og så til de gode nyheder: Ovenstående kan og bør måske opfattes som rent ævl, da en enig jury er blevet enig om, at du kan gøre som du vil, og vil blive understøttet hele vejen! YEPPER! 😃 You go, girl! [!]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Øh, "ham" Hellefred, er det en personlig bekendt, eller hvorfra ved du, at der er tale om en mandlig debattør - Dolf har forstået, at Hellefred nok ikke ligner Caroll Baker på en prik, men det var der vel heller ingen, der forventede... 🙂

Nu har jeg skiftet mit profilbillede, men du tror da ikke jeg er en russisk militærkommisær fra 1920'erne?
http://www.sovietposters.com/poster/you_volunteer.jpg
tilføjet af

Desværre så kan du lige så godt lære det

Hej,
Jeg vil også gerne understrege, at jeg synes det er chauvinistisk ud over alle grænser, når det mere end antydes, at jeg skulle være en herre!! 😖

Først et meget relateret billede;
Regel 30 : Der findes ingen piger på internettet!
Og for lige at afklare eventuelle misforståelser... det er fuldstændig ligegyldigt hvilket køn online debatøren "hellefred" har.
Ude i den virkelige verden, kan folk lide dig fordi du er pige. De vil i seng med dig, og derfor lader de som om det du siger er interessant, eller at du er klog. På internettet har folk ikke mulighed for at gå i seng med dig. Derfor er der ikke den samme fordel ved at være en "pige". Du får ikke bonus points i online debatter, bare fordi folk håber på erotiske muligheder.
Når du laver et indlæg "Mig være Pige, Se mig! Jeg er Pige!" så tigger du bare om opmærksomhed. Den eneste grund til dette er at du vil have din "pige-fordel" igen. Formentlig fordi du ikke er i stand til at sige noget interessant nok, uden denne. Du glemmer dog reglen "Der findes ingen piger på internettet."
Den eneste undtagelse til reglen, og den eneste måde du kan få din "pige-hed" tilbage på internettet, er ved at poste billeder af dine "former". Dette er, og burde også være, nedværdigende for dig. En indrømmelse af, at det eneste interessante ved dig er din nøgne krop.
Derfor - Billeder eller du er en mand.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

- og så HEDDER hun Helle, tak!

Det er faktisk rigtigt, at jeg (ikke nu men tidligere) har anvendt et profilfoto, som forestillede den nævnte amerikanske skuespillerinde, som i dag er 82, regnede ikke med, hun ville få ondt af det. 🙂 Det var der så - længe efter - andre, der fik.[/quote]
Da jeg valgte et billede af Caroll Baker til mit profilbillede, anede jeg simpelthen ikke at du også benyttede det, fordi det matcher ikke med nogen af de billeder jeg har af damen:
https://www.google.dk/search?q=carroll+baker&client=firefox-a&hs=2KB&rls=org.mozilla:da:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=teRCUtb5Hcjy4QTOq4GoCA&ved=0CEIQsAQ&biw=1680&bih=860&dpr=1
[quote]Jeg vil også gerne understrege, at jeg synes det er chauvinistisk ud over alle grænser, når det mere end antydes, at jeg skulle være en herre!! 😖
Det der skrives er faktisk, at "en kvinde ikke kan skrive som hellefred, altså er profilen en mand" [!][/quote]
Ups! Godt ord igen. Jeg læser dine indlæg med interesse, og vil forslå dig i top som månedens debattør. Ikke fordi jeg er enig med dig.
[quote]Sol.debat's red. er imidlertid bekendt med mit fulde navn (og jeg hedder altså Helle!) I øvrigt gik jeg da i den tro, at jeg udtrykker mig som en rigtig quinde - men man skuffes immervæk. 😉

Du udtrykker dig faktisk kvindeligt, men du skal ikke sige andre er historieløse.
Med venlig hilsen
Carlo Christensen, Aabenraa.
Her er et billede af mig i ukrainsk mudderbad:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1940046/DSCF3129.JPG
tilføjet af

Desværre så kan du lige så godt lære det

Ude i den virkelige verden, kan folk lide dig fordi du er pige. De vil i seng med dig, og derfor lader de som om det du siger er interessant, eller at du er klog. På internettet har folk ikke mulighed for at gå i seng med dig.

Det hænder da at mænd sender PB'er til damer, som måske kunne være interessante. Prøv bare og sig her på SOL at du hedder Pernille, er 32 år og lige gået fra kæresten.
Iøvrigt har du ret i dine betragtninger.
Jeg får perverse tilbud fra en anden debattør her på SOL. Jeg tror han er hankøn.
tilføjet af

Desværre så kan du lige så godt lære det


Jeg får perverse tilbud fra en anden debattør her på SOL. Jeg tror han er hankøn.

Nååå, det er nok bare Albert. Det er helt almindeligt. 😖
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Vil gerne have mig frabedt at blive nomineret eller anden deltagelse i dette nye tiltag.
Begrundelsen er enkel: Forskellighed er det som skaber en debat og den som vil modtage titlen" vil være dem der er mest enig med pågældende. Ergo en omgang barnlig og plat rygklapperi af værste skuffe.
Samtlige debattører er derfor at betegne som de bedste. Er der indlæg man ikke bryder sig om kan man jo bare ignorere i stedet for at deltage med diverse forunderlige og ofte nedværdigende kommentarer.
Der findes ingen dumme indlæg til debat, men der findes mange dumme svar. Hvilket er en af mange årsager til folk holder sig tilbage hvad angår at starte nye debatindlæg.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013?

Kæft, det var klogt sagt! YES, SIR! FAKTUM! [(:]
Og Dolf er sikker på, at Holger her: [f]
http://www.youtube.com/watch?v=AB62eusUDTA&list=PLD82595EEFF2EF040
er enig! Eller næsten! YEPPER! 😃
"Der findes ingen dumme indlæg til debat"? ❓ [???]
hh
PS
Ham her var vist ikke enig! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=vAARDAnqQ2s&feature=youtu.be
PPS
Allan Holdsworth i.o.u. Full Album HQ:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTnE0QQHxeA
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013...

...opdatering - der er ikke længere nogen "flaner" eller "syge stoddere", der skylder noget som helst, heller ikke en forklaring... 😕
Dén misforståelse æder Dolf, og så færdig! 😖 YES, SIR! FAKTUM! 🙂 😕 [f]
Vh
PS
Peter Skellern "You are a lady":
http://www.youtube.com/watch?v=yBZfyA5AFT4
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013...

Som du kan skrive det lille flodhorse, [(:] [f]
Der er også et ord der siger: Der findes ingen dumme spørgsmål, KUN dumme svar, Det var sikkert det du tænkte på, 😉
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Psykoterapeuten - mon det er gået op for dig, at det her er en afstemningstråd og intet andet, hvad du ellers mener om emnet, kunne du oprette en tråd om det, og vi der kunne debattere, hvad der er godt eller skidt.
Det kunne være interessant udfra stemmerne her, at kunne kåre september månedens debattør.
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Kære [sol] -brugere!
Redaktionen har voteret, og med hensyn til månedens debattør for September måned 2013, er valget faldet på brugeren 'hellefred'.
Stort tillykke til hellefred, som udover at bidrage med relevant debatstof også formår at være saglig og ikke falde i personfnidder-grøften. Disse ting vejer op, når vinderen skal kåres.
Brugeren miniprofil88 vinder nomineringsprisen for en saglig og velbegrundet indstilling til prisen.
Begge vil blive kontaktet af SOL-redaktionen indenfor kort tid.
Jeg har oprettet tråden for Oktober allerede nu, så det er bare om at finde den gode debatskik frem i Oktober, så er det måske dig der løber med prisen som månedens debattør.
[sol] Falken9
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Dolf vil gerne rose [sol]-redaktionen for det gode og kloge valg [sun] men i den forbindelse også lige bemærke, at sætningen:
"Disse ting vejer op, når vinderen skal kåres."
- må siges at være noget uklar - "vejer op"? eller ned? Jo mere det vejer, jo mere tynger det vel ned, eller? 😃
vh
PS
Nu vi er i gang: mere ros fra Dolf for forbedret, og modereret moderation! YES, SIR! FAKTUM! [ide]
PPS
Allan Holdsworth - Devil Take the Hindmost:
http://www.youtube.com/watch?v=zLukR6J-06o&list=PL6D5EBD6C9EEDADF4
tilføjet af

Tak

Tak for det. Hvor var det altså venligt skrevet til en ældre medborger.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Også et stort tillykke fra mig til hellefred, kunne jeg sætte en stor buket blomster ind havde jeg gjort det ...
Også et stort tillykke til miniprofil88 for nomineringsprisen - velskrevet kort og godt ...
[sun] 🙂 [sun] [f] [f] [f]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Mmmh, her mangler jeg for en gangs skyld de rigtige ord.
Nøjes med et lille ét: Tak. Til dem, der mente således.. [l] [sun]
tilføjet af

Månedens debattør: September 2013

Selv tak, Hellefred (Carol Lynley)... [f]
Det er velfortjent! YES, SIR! FAKTUM! [sun]
Vh
PS
Coldplay - Paradise (autumn music video)
http://www.youtube.com/watch?v=AF4NaPF5xGQ&feature=youtu.be
tilføjet af

none of the above

vi er bare en flok tabere, der ikke har andet at lave en at kritisere det vi ikke bryder os om - højre, venstre, gud, ateisme etc. Den dag vi prøvede at blive enige, ville prisen give mening, sol!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.