Mere salg
Arrh hvordan i hele hule helvede får jeg solgt min skide fatboy?? Og NEJ det er IKKE en overvægtig mandsling jeg taler om, da han ikke er til salg😉 men derimod min kæmpe sækkestol
Nogen gode iddeer?
Nogen gode iddeer?
| Johan Elmander solgt |
| Så er i allesammen advaret |
| Tour'en.... tsk tsk tv2 tsk tsk |
| Tour de France: Dennis Ritter! |
| Motion i 7500 holstebro |
| motion i holstebro |
| føj zidan. |
| Slutstilingen |
| Forza Italia. |
| Fortjent sejr! |
| Vågn dog op..!! |
| Tissemandens arbejdsdag |
| chokolade er det eneste sunde |
| En stor bjørn brøler |
| I like you |
| Præmix ???? |
| I Danmark |
| nu vi snakker tastefejl |
| Merethes mave på p3 |
| Gasudslip |