Det er da ikke en DJ??
Klaverbasker
ja det siger du ikk
............
| Lad os tabe os sammen |
| Jeg er TØR! |
| Passer det |
| Mine fødder er tørre??? |
| Jeg er totalt afhængig... |
| Jeg er snart |
| Dronningens Ostoporose. |
| er det normalt at lugte dernede..? |
| Rygeforbud |
| Mit hjerte gør ondt |