9tilføjet af

Mangler 15000 til rep af motor

Er der nogle som kan sponsere rep af min motor til min sidevognsracer ellers kommer vi ike ud og køre i år.
Det er rigtig vigtigt for mig, vores sponsor har brændt mig af
tilføjet af

Ja selvfølgelig

Hvor skal jeg sende pengene hen?
tilføjet af

Du skal ikke høre på ham.

Vi vil gerne sponsorere dig. Hvor skal vi sende pengene hen?
tilføjet af

Har en chek

fra Roskilde Bank underskrevet af en Hr. Stein Bagger den er på 25.000 ISL Kr måske kan du bruge den da jeg har penge nok og ikke brug for flere
tilføjet af

heheheheh jeg må sige i

gir den gas var :-)vh slim
tilføjet af

Nordea

Jeg troede der var lukket i nordea nu
tilføjet af

Bandidos tilbyder ny øs gratis:

Vi har en splinter ny motor til en værdi af 500.000 Kr. som du også gerne må få. Den er lavet af urgammelt norsk stål og håndpudset med diamantskive fra Grønland. Den glimter selv om natten. Rigtig kvalitet!
Hvor skal vi sende den hen? Der medfølger en håndværkercheck på 450.000 til eventuelle ændringer i nitrotilførslen.



PS. Klubmedlemskab kan du få med i hatten hvis du er pumpet og har små nosser. (+ Min. 1 tatoo) Ankeltatoos tæller ikke!
tilføjet af

Motorer til sponsoraftale søges OMGÅENDE!

Nej nej, vores afdeling for sponsorering af motorer har altid åbent. Vi mangler altid nye motorer som vi kan sponsorere.



Med venlg hilsen,

Afdelingchef for motorsponsorater,
Christian Bang
tilføjet af

sponsorat

Hej Christian.
Hvis du er seriøs, så skriv på jansu@sol.dk. og fortæl lidt mere om det
Vores team er blevet snydt en gang, så måske er dette et vildskud, men omvendt når man skriver her kan man jo sortere.
Jansu
tilføjet af

Danske Bank søger motorer til sponsoraftale STRAKS

Hvis du har tid må du gerne ringe til vores markedsføringsafdelig i morgen mellem 08:00 og 16:00 så kan vi få en snak.
Vi vil også gerne sponsorere din motor, og vi kan tilbyde dig en rejse for to til Malawi af to ugers varighed.


Ring i morgen, vi har også stærkt brug for motorer til sponsoraftale!


Med venlig hilsen,
Danske Bank
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.