6tilføjet af

24/5-2011. Kl 05.35

Det var så lidt over 1 månedet med den "nye" sol, og uanset hvad andre måtte sige, så kan man altså ikke vende sig til den uoverskuelighed den har, det er stadigt noget ROD.
Man kan ikke se hvornår indlæget er skrevet.
Man kan ikke se hvem der har svaret på et indlæg.
"Tråden" er uoverskuelig og rodet.
Det er nok lidt som den første rigtige kærlighed, har man først elsket en rigtigt, så finder man aldrig en der er lige så god.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

24/5-2011. Kl 05.35

Du har ret Poul,jeg kan heller ikke lide den nye sol,jeg kan ikke finde hovede eller
hale i deres system.
tilføjet af

Jeg fatter ikke

At sol ikke bare indrømmer deres fejl, også får sat ham der har fundet på det på plads, solen kan kun tabe reklame indtægter på dette.
Uanset hvor udfordrene et indslag man kommer med om natten, så er er der kun Ca 10 der ser/læser det, i de gode gamle dage inden D:14/4-2011, der var der langt over 100 der så/læste det på under 1 time, hvor er alle de andre blevet af.
Har de fundet andre debatforummer, "jubii" har også ændret deres side/debatforum, nu er det om muligt mere forvirendene end tidligere, det skete her i weakenden.
Nå men det opdager solen nok den dag de skal forhandle nye reklame kontrakter, for reklameværdien (prisen på reklamerene her i solen) må/kan kun synke i takt med den mindre brug af solen, også skal de nok tage sig sammen.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Kan du ikke læse eller ser du dårligt?

En ting kan jeg være enig med dig I, men så sandelig også kun dette og det er, at den "gamle sol" var en smule bedre. Indrømmet, der er da nogle tiltag i den "nye sol" som har gjort det lidt mere bøvlet at finde rundt.
Men hvorfor kan du ikke se hvornår indlægget er skrevet?
Her kl. 7.35 kan jeg da tydelig se, at dit indlæg er skrevet for 2 timer siden
Hvad mener du med, at du ikke kan se hvem som har svaret på indlæg?
Jeg kan da nemt se at Chamo har svaret dig
"Tråden" er uoverskuelig og rodet, skriver du.
Jamen det må den jo så også have været før, for der er da ikke meget til forskel fra den gamle "tråd"
tilføjet af

Nu er der så faktisk

Gået 2 måneder siden solen "gik ned", og genopstod i denne underlige form, 2 måneder, hvor man hver dag har håbet, at den igen genopstod i sin gamle form, hver dag er man blevet skuffet.
Nu går man bare ind på "solen" for at se, for man kan jo kun lige se de indslag der er "gang" i lige her og nu, dem der måske har skrevet et godt indslag for bare 2 timer siden, det indslag er væk, glemt, pist borte, puttet i en "box" et eller andet sted hvor man aldrig kikker.
En sørgelig sol, en kedelig sol.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

24/5-2011. Kl 05.35

Det er fordi at der kom mange tråde som var mod indvandring, og for DF, så derfor var man pisket til at gøre det hele uoverskueligt, da det ellers ville se ud som om at de røde lejesvende var i tilbagegang. 😃
tilføjet af

Jeg fatter ikke nogen gider

Alt det politik, hver gang den ene går frem, så skriver en eller anden om hvor meget fremgang partiet har, samtidligt skriver en anden om hvor meget tilbagegang samme parti har.
Man "solen" er da vist gået i "kage" IGEN igen og igen, når man vælger "tråden", ja så kommer tråden godt-nok frem, men så snart man vil svare på et indslag, BLOB siger det, også er man tilbage uden tråden og i det første indslag.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.