2tilføjet af

Kia leveret i december forsikring 16.000 kr. - Kia købt januar 3.500 kr i forsikring

Hej.
Jeg er 22 år og skrev i oktober en kontrakt under på den nye Kiamodel som ville komme i starten af december, hvis man skrev kontrakten under på det tidspunkt ville de 200 første få bilen til gammel pris, som endte med at være en besparelse på knapt 5.000 kr. Jeg fik min i midten af december, men har nu set en annonce for Kia hvor der står at uanset alder, bopæl m.v. kan forsikring tegnes gennem Fair for ca. 3.300 kr.
Det gjorde mig glad men det viser sig nu at det kun er for Kia købt i år forsikringstilbuddet gælder. Føler mig bondefanget da Forsikringen skal have godt 16.000 kr for at forsikre min Kia, og da forhandleren ved købet sagde at jeg fik den så billig at den ikke kunne leveres med så meget som en bilmåtte i udstyr. Er der nogen her der har set Kia`s annonce, og hvad mener I, burde det ikke gælde for alle Kia`er sådan som annoncen er bygget op?
tilføjet af

forbrugerstyrelsen?

har du det på papir, og ikke kun mundligt, så er det vist en sag for forbrugerstyrelsen
tilføjet af

Hej

Jeg har også købt en spritny KIA sidste (okt 07) til gammel pris med en god rabat😉Jeg sparede hele 12000kr og jeg gav kun ialt 79900kr + nr.plader til 1180kr incl udstyr for ca 10000kr. Det omfatter bla.. en lille el pakke (el ruder, el spejle og el antenne) en sport pakke (15" alu, sænket undervogn og læder på rat, gearknop/håndbremse).. Og det bedste af det hele er, at KIA betaler min vægtafgift og forsikring det første år, og derefter skal jeg selv betale forsikring til 2990kr pr år og en vægtafgift på 520kr pr år.
Men mit tilbud kan du også få.. eller det skal du have når du har købt din KIA i dec 07.. Du skal bare gå ned og brokke dig til din forhandler..
God påske ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.