Hvorfor lugter er skid ?.
Der er fordi de døve også skal have glæde af den. ;o)
| Peter Belli? |
| F1. |
| Om FCM |
| Fantastiske BIF |
| Cykl efter reglerne! |
| Sussi (...uden Leo) optræder i Parken |
| Ren grineren |
| Må jeg få et bud?! |
| Midtbaneprofil Magne Hoseth? |
| Glem Liverpool for NU GÆLDER DET FCK |
| En date kostede en krone |
| Muse test |
| Mary ikke gravid? |
| næste uges profil |
| Det er ægte kærlighed... |
| Chuck Berry i Amager Bio |
| Stereotype Boogieværter |
| Tjek altid tlf. nr. |
| HJÆLP HJÆLP. |
| Sucker for Merle Haggard. |