2tilføjet af

Hjælp søges! 13,3 bærbar. Hvilken skal jeg vælge??

Hej derude :)
Jeg er på jagt efter en 13,3 tommer bærbar. Helst ikke Mac..
Krav til computeren:
Den må helst koste omkring de 4.000kr.
Jeg har dårlige erfaringer med bærbarer som larmer/støjer ekstremt meget, så helst en lydløs bærbar hvor blæseren ikke kører konstant.
Den må gerne have DVD-drev og kunne holde sig tændt i lang tid, da den mest skal bruges til lektier, billedredigering og til at se film på.
Og vægten må også helst gerne være omkring max. de 2kg.
Jeg har kigget lidt på denne her:
Toshiba Satellite Pro U400-24H - Ved ikke om den dur til noget?
Har ikke så meget forstand på computere, så derfor ville det være super, hvis i gad at hjælpe mig :)
Vh. Jose.
tilføjet af

Bare lige en tanke

Både mon mor og jeg har købt en Toshiba,og vi har begge døjet med at skærmen vender
sig..
Skal forstås på den måde, at alt skrift og billede vender på hovedet..
Dette kan man ikk selv rette, kun når man kontakter Toshiba selv..
Og så virker den lidt klodset.....min datter på 19 ville ikke overtage den efter mig..
Hun ville hellere sidde med en 11 tommer..
Utroligt....men sandt..
Hvis du kan komme til det, så SE DEN I VIRKELIGHEDEN ...før du køber dem..
tilføjet af

Medmindre ...

... du laver meget billedbehandling af store billeder, vil Toshiba'en snildt kunne klare det.
Vi har en 15" Toshiba med næsten den samme cpu og den larmer ikke. Det er muligvis anderledes når du stopper det hele ned i en endnu mindre kasse, men jeg tror det ikke.
Hvis du er MEGET seriøs med dine billeder, vil skærmen ikke være perfekt til formålet. Det er et billigt TN panel og det har aldrig været meningen at de skulle bruges til billedbehandling.
Den kunne godt bruge 2 GB ram mere!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.