3tilføjet af

Advarsel Netto

Defekt køler( fisk + svinekød )Salgsassistent ringer efter køleteknik. Butikschef protesterer,( "tænder af" ) lægger frossen fisk og kød i kølerum, og derefter når det er tøet op, lægges det tilbage i køleren.Salgsassistent vil ikke acceptere dette og hentyder til egenkontrol, derefter fyres hun på gråt papir. Hvor er vi henne, skal kunderne ikke informeres om dette, selvfølgelig skal de det.Hvem er jeg.
Salgsassisten
tilføjet af

Der er nogen over butikschefen

- og ikke så¨få, når han er fra en Netto. Der har du forhåbentlig også afleveret din side af historien.
- Enn relevant oplysning ville også være HVILKEN Netto.
tilføjet af

Ik' så ring' endda......

Kedeligt for dig, du gjorde det rette - næste gang bør du gå direkte til din distriktschef med sådanne forhold...
Hvad folk end tror, så gør Dansk Supermarked et stort arbejde for at opretholde god hygiejne i og omkring butikkernes varer..
Op på hesten igen, der er masser af job i Netto :
http://www.netto.dk/internet/nettodk/menu/main.nsf/ForceFrame?readform&redirect=http://www.netto.dk/internet/nettodk/job/job.nsf/va_jobkey/B72005E9778487D7C1256DF2003D202C?opendocument
Held og lykke! ;¤)))
tilføjet af

Netto

Tak for svaret Netto.Det er godt at vide at man har ret.Jeg var ansat i 6 1/2 år og har
flere gange stået selv med intern revision og fødevarestyrelsen når de kom på besøg. Men dette ville jeg ikke lægge navn til.Det er en flot butik, men papirerne(egenkontrol osv)
halter gevaldigt.BC`s og min kemi passede bare ikke sammen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.