Underholdning til fest
hej er her nogen der kan anbefale noget god underholdning til en privat fest
| nascar |
| åhh nej ! ! ! |
| Mod større mål |
| FCK et københavnerhold? |
| Er det i orden???? |
| Tillykke FCK |
| Macken scannes i aften kl. 19.00 |
| om frans nielsen i NHL |
| Vi får det klart sværest |
| DBU straffer Lyngby. |
| MAIL! |
| sol |
| Det ville eddermanme klæde |
| Hel Flanhard - kan ikke logge ind |
| Gud og Biblen |
| MAIL IGEN ##@!@#$$%^%%^ |
| Kære Sol |
| Dolf med gode og dårlige nyheder! |
| SOL mail nede igen |