13tilføjet af

Hjælp mig med TDC - kan ikke mere

Jeg er så TRÆT af TDC. Jeg vil aldrig mere røre dem med en ildtang.
Jeg har haft en sag kørende i et godt stykke tid, hvor de blev ved med at sende mig rykkere på regninger, som jeg for det første aldrig havde fået og for det andet til en adresse jeg ikke har boet på i snart 8 måneder.
Abonnementet var lukket ned og telefonnummeret eksisterer ikke længere. Ikke i mit navn ihvertfald.
Jeg endte med, efter en lang kamp, at vinde sagen. Sjovt nok efter at TDC var i TV med utilfredse kunder, der ikke kunne slippe af med dem.
MEN nu har de fandme gjort det igen. Det er ganske vidst en regning på kun 200 kr, men alligevel.
De skriver at hvis jeg ikke betaler, så lukker de forbindelsen (den forbindelse som ikke eksisterer).
Jeg orker næsten ikke at tage kampen op med dem igen. Jeg overvejer bare at skrive et brev til dem og sige, at jeg har meldt dem til Forbrugerklagenævnet og så ellers lade være med at betale?
Kan jeg godt det? Altså skriftligt melde dem til Forbrugerklagenævnet (eller et hvilket som helst andet gavnligt sted?) og så lade være med at betale?
På forhånd mange tak for jeres tid og råd. Er sgu pænt meget oppe i det røde felt nu, samtidig med at jeg er virkelig træt!!!!
tilføjet af

Hvis Du har vundet sagen

er der jo ikke noget at komme efter, så det gør Du dem bare opmærksom på.
Forbrugerklagenævnet tager ikke sager nede i den prisorden, men Du kan jo skrive til dem alligevel, så kan de give TDC skideballe igen når de har fået tilstrækkelig mange klager.
tilføjet af

you see

Jeg har prøvet det samme med deres you see. Jeg skulle flytte, og opsagde mit abonnement rettidigt. Jeg fik ovenikøbet en skriftlig bekræftelse fra dem.. Efter det var lukket fik jeg regninger, og da jeg naturligvis ikke betalte dem, kom der rykkere.
Jeg ringede til dem, men fik at vide at jeg skulle sende dem et brev ang problemet. Det gjorde jeg så, jeg skrev bla at jeg var flyttet for flere måneder siden, at det var opsagt. Og hvorfor skulle jeg beholde og betale for noget, på en adresse hvor jeg ikke længere boede.Har heldigvis ikke you see her hvor jeg bor nu.
Intet svar tilbage, så jeg skrev igen til dem, og denne gang vedlagde jeg en kopi af deres brev brev der bekræftede min opsigelse og at signalet lukkede 31 august, hvor jeg havde betalt til. Skrev også at jeg ikke ville reagere mere på deres henvendelser,de måtte selv ordne deres rod.
Fik så brev fra dem, hvor de undskyldte med at det hele var en fejl fra deres side.
Ja godmorgen fejl og fejl, går den så går den. Dette påstyr tog mig over 1 år. Så aldrig mere TDC eller You See.....Kender flere der har haft samme vrøvl med dem.....
tilføjet af

Har prøvet det samme

Efter at jeg har opsagt min fastnet telefon i november, fik jeg også den ene opkrævning
efter den anden med skstra gebyr på trods af det var dem der skyldte mig penge.
Aldrig mere TDC.
tilføjet af

Ja præcis

Går den så går den. Det er SÅ flabet. Der er ikke en skid kundeservice over dem, det er kun langsmot og ofte dyrt besvær.
Jeg har nemlig også hørt at der er mange der har haft samme problem med Yousee og TDC.
Jeg fatter ikke at nogen overhovedet kan overskue at arbejde sådan et sted. At de kan se sig selv i øjnene.

GRRRR
Nå men, rigtig godt at du fik det ordnet.
Jeg tror også jeg vil sende dem en kopi af deres brev og så sige, at jeg nægter at betale. De må selv ligge og slås med deres rod. Det var faktisk en god idé🙂
tilføjet af

Ja nemlig

De skyldte også mig nogle penge og gør det for så vidt stadig....
Jeg skal heller aldrig have noget med dem at gøre igen. Også fordi nu kender man jo så mange der har haft problemer......

Fik du din sag ordnet med dem?
tilføjet af

HAVDE vundet sagen

Nu ser det jo så ud til, at de bare begynder forfra.🙁
Det er rigtigt, Forbrugerklagenævnet tager sig ikke af sager i den størrelsesorden, det havde jeg glemt.
Men jeg, jeg vil skrive ind til dem og til DR. Jeg ved at DR er meget interesseret i at høre om flere sager med TDC, da de holder øje med dem. Fryd
tilføjet af

adm direktør

klag som alle andre til adm direktør med krav om at dække din tid og husk en grænse for svar ellers forventer du det indsat på konto.
tilføjet af

Nemt nok

Du skal reagere, du skriver et anbefalet brev, så du har en kvittering og meddeler dem, at den regning vil du ikke betale, da telefonen ikke er din.
Så er den potte ude.
tilføjet af

God idé

Det vil jeg gøre. Jeg tror ikke sagen stopper der, men det er da forsøget værd🙂
tilføjet af

Måske ikke, men

er det ikke din telefon kommer du aldrig til at betale. Bare være standhaftig , men sørg endelig for kvitteringen. Tag er fotokopi af brevet også. Så kan TDC lægge sag an mod dig, men når det ikke er din telefon kommer de til at betale det hele. Men jeg tror de foretrækker at undersøge sagen.
tilføjet af

ja og

jeg fik 300kr som jeg forlangte for tidsspild og telefon,men jeg måtte også skruge bissen på.
tilføjet af

Ja det er jo det der er så åndssvagt

de undersøger overhovedet ikke at forbindelsen er nedlagt for længst. Det er SÅ underligt. Det må jo bare være fordi de vil snyde.
Jeg vil følge dit råd. Tak :)
tilføjet af

Det er så latterligt

Der er INGEN kundeservice. De chikanerer kun deres medlemmer. Også selvom de ikke er medlemmer mere. Det minder lidt om det gamle Debitalfirma, som snød så vandet drev af dem og holdt deres kunder som gidsler.
Dem havde jeg også engang og jeg kan huske, at i en periode hvor mikrofonen på min telefon var gået i stykker (jeg kunne altså ikke tale i telefon, men kun sms´e) så fik jeg en regning der var på over 1000 kr. For ingenting.
Jeg var lige flyttet tilbage til Danmark, så jeg sms´ede heller ikke særlig meget, da jeg ikke rigtig kendte nogen.
Jeg opsagde abonnementet med det samme og 2 år efter, blev de ved med at sende mig rykkere. Som hos TDC, så jeg aldrig regningen, men fik kun rykkerne. So weird
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.