7tilføjet af

ALDI og princip

Hvis man læser Aldis principper på deres web-side, så står der;
"Vi siger tak for din loyalitet. Derfor tager vi også varer tilbage uden diskussion og refunderer pengene, hvis du har købt en vare, som af en eller anden grund ikke lever op til dine forventninger"
Jeg har nu prøvet det 3 gange i 3 forskellige Aldier, fordelt over ca. 2 år, og resultatet er hver gang de samme. Straks jeg antyder, at jeg ikke er tilfreds med en vare, ja så er der åben krig. Men nu er det sku slut. Jeg skal aldrig mere handle i Aldi, når de først lover og virkeligheden derefter byder på noget helt andet.
Engang købte jeg en pakke pindis til ca. 25 kr. Både min kone og jeg blev hurtig enig om, at isene var dårlige, men da jeg klagede i Aldi sagde ekspedienten; "Vi bytter aldrig levnedsmidler". Jeg forklarede ekspedienten at det var direkte ulovlig, og selvom de var en tysk firma, så skulle de rette sig efter dansk lovgivning på dansk grund. Pludselig flåede han is-pakken ud af min hånd, gik over til kassen hvorfra han kastede isene over i hjørnet af forretningen. Nå, så får jeg jo mine penge alligevel tænkte jeg. Men nej, nu begyndte han og ekspedere nogle kunder, og da det var klaret forsvandt han op i forretningen.
Nej Aldi er sku "Røv og nøgler"
tilføjet af

is fra aldi

hujahej... prøv hjemisbilen i stedet så, fatter ikke nogen gider købe deres "levnedsmidler" der.. Pris og kvalitet hænger mange gange sammen... 🙂
tilføjet af

Køb ALDRIG dine is i Lidel..... Med mindre

du er forberedt på at det kan gå hen og blive et livslangt kærlighedsforhold. Jeg begik den fejl at købe is der og jeg skal love for, at at det har haft konsekvenser.. Vores lokale Hjemismand hilser ikke på mig mere; ej heller vores lokale tankstation sælger is til mig mere, ja, han sætter oven i købet prisen op på benzin når jeg svinger ind på tanken..😕.
Hånden på hjertet er isene fra Lidel noget af det bedste som jeg har smagt; og da prisen samtidig er absolut i bund, ja, så har jeg altid fyldt fryseren op til kanten med dem.
🙂🙂🙂
tilføjet af

hej

jeg har købt en hardisk fra aldi og den virked ikke fra starten af og så tager jeg den til aldi og de sender den ind til reperation og fortæller mig at jeg får hardisken efter 4-6 uger og der er nu gået præcis 3 måneder og jeg har stadig ikke fået hardisken

KØB ALDRIG TECHNOLOGI FRA ALDI! DÅRLIG KVALITET derfor er det så billigt
GGGGGRRRRRRRRRHHHHHHHH JEG HADER ALDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!🙁
tilføjet af

Dårlige levnedsmidler

eller for gamle SKAL byttes eller refunderes uanset hvor de er købt, ellers går Du direkte til embedslægen eller levnedsmyndighederne.
Typisk betjening af en lavtlønnet nar.
tilføjet af

En smagssag....

..."Engang købte jeg en pakke pindis til ca. 25 kr. Både min kone og jeg blev hurtig enig om, at isene var dårlige..."
Dvs. at du har åbnet pakken og spist noget af produktet. Det er jo tilsyneladende smagen af isene I ikke kunne li'. Det er i dette tilfælde ikke noget man kan klage til Aldi om - det er jo ikke deres skyld, at dig og din kone ikke bryder jer om isene.
Du klager vel heller ikke til Føtex, hvis du har købt en flaske Coca Cola, og smagen af en eller anden grund ikke behager dig??
tilføjet af

Pas på hvad du køber

Generelt kan man sige om Aldi at de lever i deres helt egen verden.
For gamle fødevarer, kun et problem hvis nogen opdager det, ellers sælger vi det da bare. Når man aflevere en kasse leverpostej der er mere en 10 dage for gammel, er reaktionen NÅ.
Priserne er ikke så lave ifht andre butikker, Fakta, Rema1000 og andre kan sagtens være med på prisen, og der bytter de normalt uden problemer, selvom de også sidder til en shit løn.
ALDI's egene principer som hænger ved kassen er ikke det papir værd de er skrevet på.
tilføjet af

Virkelig langt ude

Har desværre lige oplevet det samme. har handlet i aldi i 10 år i dag var det første gang jeg byttede en vare.
En pakke kylling til 29,95 som der gået hul på. Lagde godt mærke til at kødet havde en mærkelig farve, men så desværre ikke det lille hul ude i siden.
Da jeg vil bytte den til en "uhullet pakke" siger ekspedienten at man skal bytte varene samme dag. Men eftersom jeg først nåede hjem efter aldis lukketid med mine varer, var det jo lidt umuligt, hvilket jeg osse forklarede ham. Så sagde han pludselig at aldi ikke bytter fersk varer. Jeg snakkede derefter med chefen, som sagde det samme, hvortil jeg blev nødt til at kalde ham en klaphat. Derefter bad jeg om at se det på skrift, at de ikke byttede ferskvarer. Efter 5 minutter kom han tilbage uden noget på skrift fordi det sansynligvis ikke eksisterer. Og nu sagde han så, at hvis jeg havde snakket ordentlig ville det ikke ha været noget problem at bytte varen. Det gjorde jeg osse til at starte med, men når man får så meget lort i hovedt er det virkelig svært at snakke pænt.
JEPS Aldi er røv og nøgler
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.