13tilføjet af

Historisk 9/11 Debat 28. Oktober

Den 28. Oktober 2009 vil der på fransk TV (http://programmes.france2.fr) foregå en historisk debat omkring 11. September 2001, hvor bl.a. Niels Harrit er med.
På den ene side er der 4 mennesker med den umulige opgave at forsvare den officielle version præsenteret af NIST´s 9/11 Commission, hvor af 6 ud af de 10 kommisærer ikke engang selv tror på hvad den amerikanske regering har fortalt dem.
På den anden side sidder Jean-Marie Bigard, Mathieu Kassovitz, Éric Laurent og Niels Harrit, den danske lektor i kemi ved Københavns universitet, som ikke tror på den officielle version.
Dette er allerede en sejr til Bigard/Kassovitz-lejren, som har udfordret de franske medier til at organisere en fair debat omkring 11. September 2001, efter at være blevet udsat for bagvaskelse, pågrund af deres position til 11. September 2001. De er blevet kaldt alverdens grumme ting og ligefrem modtaget dødstrusler.
MEN INGEN SERIØS JOURNALIST HAR ENDNU VÆRET I STAND TIL AT UDFORDRE DEM PÅ DERES HOLDNINGER OG SERIØST KUNNE LAVE EN SAG IMOD DEM BASERET PÅ FAKTA..!
Nu har de chancen for at tale deres sag på en fair måde, hvilket skulle have været fair lige fra starten af, men desværre er der en del derude som ikke forstår fakta.
Historic 9/11 Debate with Bigard, Laurent, Kassovitz and Harrit on French TV:
http://world911truth.org/historic-911-debate-with-bigard-laurent-kassovitz-and-harrit-on-french-tv/
For dem der kan fransk vil jeg anbefale at kigge med her...
tilføjet af

Det er da klart

Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves, så klart at ingen dygtige journalister kan nå gennem deres skjold. De får jo styrtende opmærksomhed på deres konspirationsteorier omkring terrorangrebene på World Trace Center 1+2 i New York City SAMT IKKE MINDST PENTAGON i Washington. For det er vel det, du henviser til, mht. 11. september 2001?
Tror du seriøst en præsident vil dræbe tusindvis af landsmænd for at klæbe sig til taburetten? Du er godtnok en fucked-up alien.
tilføjet af

Pladder

Konspirationsteoretikere og deres diciple har alle symptomer på forfølgesvanvid der udspringer af kedsomhed.
tilføjet af

Ved du overhovedet hvad du taler om..?

Citerer dig:
"Tror du seriøst en præsident vil dræbe tusindvis af landsmænd for at klæbe sig til taburetten? Du er godtnok en fucked-up alien."
Well, For det første, Så tiltrådte George Bush som præsident d. 20 januar 2001. Og før 11. Sept., og et år efter, var han ikke specielt upopulær. Det var først da krigene i Afghanistan og Irak blev for langtrukne og for blodige, at han blev upopulær. Så 11. Sept. havde intet med at han ville "klæbe sig til taburetten".
For det andet, Så har den amerikanske præsident ingen magt,politikere der nogensinde har haft, Magten ligger hos dem der har pengene, For dem der har pengene ejer medierne, Og medierne kan manipulere og fucke almindelige menneskers hoveder totalt op med alt deres lort som kører i ring og ring.
Goebbels sagde engang: "Hvis du fortæller en løgn nok gange, så ender den med at blive sandhed"
- Undskyld mig for at citere et nazisvin, Men det beskriver bare så godt hvad medierne gør nu til dags. Og det er fordi medierne er ejet og styret af grådige bastarder som mange af dem har rødder tilbage til nazismen.
Lær noget om emnet inden du kaster dig ud i en debat, For der ligger meget mere bag end du lige tror. Prøv at se de grafiske foredrag er er blevet lavet, Diverse film osv. men hold dig fra Alex Jones, Han er en fake.
tilføjet af

Og....

Hvad er man så, når man gang på gang, blander sig i debatter man for det første ikke forstår, og for det andet, betragter indlæggende som galemandsværk.
Hvem er lige idioten her?
tilføjet af

Jeg kan udmærket læse

Og konspirationsteorier er på linie med vandrehistorier.
tilføjet af

Så...

Forklar venligst, hvorfor du og andre bliver ved med at blande jer, når det kun handler om at latterliggøre folk!
Hvorfor holder I jer så ikke til debatter der har jeres interesser?
tilføjet af

Intet argument imod

intet argument...
Jeg venter med spænding på der kommer noget sagligt jeg kan svare på..!
Imens kan jeg spørge dig om du kender til en begivenhed der foregik i New York og Washington 11. September 2001? Det lader jo til at du mangler et par sider!
tilføjet af

Saglighed søges...

I er uvidende om Jeres uvidenhed og derfor ikke klar over i er uvidende..!
Selv den meget tydelige detalje, at i ikke kan læse og forstå engelsk, sætter jer af uvisse grunde stadigvæk ikke i stand til at tænke den simple tanke, at der måske er et uendeligt ocean af info i er gået glip af her. Da det er en begivenhed der foregik i USA (burde i have fundet ud af nu), er de fleste kilder jo logisk nok på engelsk, men da denne komplet åbenlyse detalje ikke endnu er faldet jer ind, er det umuligt at nå ind til blot en smule bevidsthed hos jer...
tilføjet af

Lad dem dog :)

Så ser de sgu da i det mindste ikke fjernsyn...
tilføjet af

Prøv noget andet

Jeg har overhovedet ikke vanskeligheder på mine mange rejser i engelsktalende lande.
tilføjet af

D er værrer

Hvad med de mange tusinder af tilfangtagne som skulle tilstå og som de var nød til at behandle på en vis måde for at få dem til at tilstå❓
Og den grufulde krigstilstand der sender friske unge mænd ud og sender desorienterede demoraliserede unge mænd hjem igen ; det er måske det ! som er den værste terror, alle disse mange hunderede tusdinder af demoraliserede unge mænd; som unødvendigt har deltaget i måske rædselsfulde handlinger ❓
krig og vold er måske soldatens pligt, men
Krig og vold er ikke soldatens arbejde
uanset hvem som er ansvaret bag worldtrade tragedien så er demoraliserende krigstilstand et skidt svar på det !
tilføjet af

Okay vildt nok!!!

Så må du kunne fortælle mig hvordan man staver til AIRCONDITION på engelsk..?
tilføjet af

Rent faktisk

Bruges "air condition" mere som adskilt.
Her i DK tager vi bare de engelske ord til os og får dem hurtigt ind i retskrivningsordbogen, man kan jo ikke stoppe den udvikling, omend den efter min smag går for hurtigt.
Hvorimod man i Frankrig kæmper for at finde franske udtryk for alt det nye der er kommet sammen med IT.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.