13tilføjet af

Er en 10-krone fra 1979 noget værd?

Jeg har fundet sådan en mønt. Men er den mon noget værd? Jeg går ikke udfra den er gangbart betalingsmiddel i alm butikker mere ;)
Hvem/hvor skal man henvende sig hvis man vil sælge den? - ja en møntsamler, men hvor finder man lige sådan en...?
Eller er den intet værd så jeg ligeså godt kan smide den ud ?
tilføjet af

Om ikke andet så gem den da

den er da et sjovt minde som du kan vise dine børn og bærnebørn også selvom den sikkert ikke har den store værdi.
tilføjet af

Er en 10-krone fra 1979 noget værd?

Jeg har fundet sådan en mønt. Men er den mon noget værd? Jeg går ikke udfra den er gangbart betalingsmiddel i alm butikker mere ;)
Hvem/hvor skal man henvende sig hvis man vil sælge den? - ja en møntsamler, men hvor finder man lige sådan en...?
Eller er den intet værd så jeg ligeså godt kan smide den ud ?

Findes til salg på nettet, for ca 20 til 25 kr, hvis man køber en serie som starter i 1979.
tilføjet af

Er en 10-krone fra 1979 noget værd?

hihi!
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Er en 10-krone fra 1979 noget værd?

En 10-krone fra 1979 er hverken antik eller forældet som betalingsmiddel - du kan med garanti få for 10 kr ved et køb.
Er det forøvrigt ikke en seddel eller husker jeg forkert, var det i 79, at man udstedte 20-krone sedlen og lavede en 10-kronemønt...?
tilføjet af

Ikke en kr. værd!

Du kan faktisk ligeså godt smide den uj eller sende den til mig:
Nosse Sparkeren
Muhvej 12 b
6825 Åbybro
Eller, alternativt, prøv at købe en bajer for den gennem en af dine sut-venner nede på bænken! Og det siger jeg altså ikke for at genere dig, men du ligner altså en substistensløs med den der læderkasket... og så også fordi du er så ophovnet i fjæset.
Vh.
Nossesparkeren
tilføjet af

Er en 10-krone fra 1979 noget værd?

Nej der skal du længere tilbage i "historien" for at finde 10-krone-SEDLER...
Jeg er født i 1981 og jeg tror det er en mønt derfra - jeg fandt den i en samling i et gammelt møbel jeg har "arvet"...
Men altså der står 1979 på den... og det ER en mønt ;)
tilføjet af

Ikke en kr. værd!

havde sgu mere lyst til at sparke dig i nosserne, Tåbe.....
tilføjet af

Ikke en kr. værd!

Hvad ævler du om dit nosse-dyr. Jeg har hverken øl-venner på nogen bænk og jeg går heller ikke med læder-kasket... eller noget i den stil... Men det gør du måske?
tilføjet af

Kammertonen tak!

Hov hov små slaw: Jeg tog fejl af dig og så ham der Albert Læderkasket... Beklager!
vh.
NOSSESPARKEREN
tilføjet af

Hvad betyjer Fuerzzzz?

det lyjer lidt som en fuser nytårsawden? Er du en fuser? Det godt nok et tåbeligt navn i hvert fald.
Vh.
NOSSESPARKEREN
tilføjet af

Hvad betyjer Fuerzzzz?

Hvor er du sølle. Helt ærligt er der en helt bestemt grund til at jeg kalder mig fuerzzz, men du får ikke at vide hvorfor, men jeg kan godt love dig at det intet som helst har at gør med ordet "fuser".
Nu vi er ved "navne"... så tror jeg du skulle tage at skifte dit - det er ikke fedt at have navnet "HIV MIG I NOSSERNE" der fylder hele skærmen.
Og hvis du vil skrive med på sol... skal du nok skynde dig at få det lavet om tror jeg...
tilføjet af

The fuse

Hør nu her: Jeg vil jo ikke genere dig, men det SER bare lidt tåbeligt uj! Hvorfor så ikke tage hele skridtet og så kalde dig Nytårsfuseren eller bare slet og ret Fuser eller måske det mere sofistikerede The fuse ... den sidste passer måske særlig godt til dig da der ret sikkert er en sikring der er gået i hatten på dig!

vh.
NOSSESPARKEREN
tilføjet af

The fuse

fordi navnet fuerzzz intet har med fusere, sikring eller noget andet at gøre. Det er en forkortelse for noget andet... hvis du kan forstå det...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.